.

.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • NataliaO 03.04.2015
    Temat sportu potrafi być nudny, ale Ty fajnie ubierasz wszystko. Czyta się bardzo dobrze. Dialogi są nie złe i fajnie opisujesz bohatera. Podoba mi się, a uwierz sport szybko mnie nudzi. Prócz piłki nożnej i boksu to ciemna ze mnie masa w sprawie sportu. I lubię jeśli ktoś pisze o tym co kocha. 4:)
  • NataliaO 03.04.2015
    Ps. na błędach się nie znam :) Pozdrawiam Wesołych Świąt
  • Pospolita 03.04.2015
    Dziękuje Natalia. Opinia kogoś, kto pisze tyle dobrych opowiadań wiele dla mnie znaczy.
  • NataliaO 03.04.2015
    A takie słowa bardzo miło usłyszeć :)
  • BreezyLove 03.04.2015
    Mi też się podobało i wcale nie było nudno ;) bardzo dobrze przedstawiłas bohatera ;) 5
  • Pospolita 03.04.2015
    Dziękuje Breezy :-) . Tak się martwiłam, że opowiadanie będzie krytykowane, a tu prosze. Takie miłe słowa od, tak dobrych autorek. Dziękuje.
  • kroczek 03.04.2015
    On jest wręcz "niewidzialny" tak jak Kuroko... Nie wystarczy zmienić imion, aby nie było podobieństwa
  • Pospolita 03.04.2015
    Do kroczek
    Eeee? Nie o takie coś mi chodziło. Zresztą widziałeś zakłopotanego Kuroko? Albo, żeby Tetsuya był czymś podekscytowany? Jeśli już, to tylko o tym wspominał, jego wyraz twarzy się nie zmienił. Z Nick'a planuje zrobić kompletnie inną osobę niż Tetsu. Przykro mi, że krytykujesz bohatera nie wiedząc, jak będzie później.
  • kroczek 03.04.2015
    Nie krytykuję go, tylko napisałam, że widzę podobieństwo.
  • Neli 04.04.2015
    Nie lubię głównego bohatera. Jest nadęty i myśli o sobie, jak o najlepszym chłopaku w szkole. Za bardzo się przechwala, jednak to przyciąga. Pisz dalej. Bardzo ciekawe i fajnie opisane. ode mnie 4 ;)
  • Neli 04.04.2015
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział! :D
  • Pospolita 04.04.2015
    Dzięki Neli :-) . Owszem Mark jest nadęty, ale taki ma być. Samolubny i egoistyczny. Następny rozdział będzie najpóźniej 6 kwietnia.
    Wesołych Świąt!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania