q

q

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Karawan 17.05.2017
    Obśmiałem się jak norka po marchewce. ;)) Nie podejmę się za żadne skarby komentarza. Pańska przewrotna sprawność tworzenia zdań długaśnych niby niemieckie słowa niektóre powoduje, że wolę pozostać przy rozbawieniu pomysłem. Ostatnie dziewięć wersów pisane w pośpiechu zaowocowało błędami - warto sprawdzić i poprawić. ;)
  • Karawan 17.05.2017
    No i przestrzeliłem! Wiersz piętnasty od dołu - sorki!
  • Neurotyk 17.05.2017
    Karawan, błędów to jest tu więcej – nie jestem dobry w "nie-błędach". :) Muszę więcej czytać, co powoli robię :)
  • Neurotyk 17.05.2017
    Widzę – poprawiam.
  • Neurotyk 17.05.2017
    Już widzę masło maślane – przewidywać prognozę XD
  • Pan Buczybór 17.05.2017
    Cztery zdania na temat. Bardzo rozbudowane i treściwe. Wszystkie te przecinki wprowadzają chaos i zamieszanie właściwe dla klimatu opowieści. W prozie jesteś równie wciągający i intrygujący jak w wierszach. Brawo ty, Neurotyk. 5
  • Neurotyk 17.05.2017
    Bucz, idę poczytać Michalkiewicza i zobaczyć jak Korwin masakruje jakiego socjalistę*.

    Dzięki za ocenę.

    Socjalista – ogniwo pośrednie między małpą a człowiekiem.
  • KarolaKorman 17.05.2017
    Ale mnie zaskoczyłeś tymi zdaniami :) Tekst na dwie albo więcej stron i cztery zdania :) Super ci to wyszło :) Jestem pod wrażeniem :)
  • Neurotyk 17.05.2017
    Karolko, gdzie tu 2 strony -ledwo jedna. Nie długość zdan jest tu istotą:)
  • KarolaKorman 18.05.2017
    Neurotyk, ale ona mnie urzekła :) Daj się urzec, nie marudź :)
  • Enchanteuse 17.05.2017
    *chybione prognozy . Tak chyba będzie poprawnie .Widzę, że upodobałeś sobie styl " wyższych sfer" ;)
    No nie wierzę, że Kościół wygrał z telewizją. Chociaż, ta nasza dzisiejsza "telewizja" to nic innego jak rwący potok odpadów napędzany propagandą. No cóż.
  • Neurotyk 17.05.2017
    Nasza opowijska cudzoziemko, konkluzja tekstu na pewno nie jest wygrana sacrum nad profanum- świadczy o tym zakończenie i konkluzja, w której zapowiada sie niezły proces i sa nawet wskazani potencjalni winni.
  • Neurotyk 17.05.2017
    Dzieki za komentarz

    Ps

    Chybne moze być
  • Enchanteuse 18.05.2017
    Neurotyku, przyznaję, że trochę się pogubiłam :). Widać za mądre to jak na zwykłą czarodziejkę :). Muszę przeczytać o bardziej ludzkiej porze , raz jeszcze, na spokojnie , wtedy może coś się rozjaśni :)
  • Neurotyk 18.05.2017
    Enchanteuse, nie, nie jest to mądre tylko za krótkie- tyle mieli my znaków żeby zaznaczyć swoją obecność - także nie win ani siebie ani nocy:)
  • motomrówka 18.05.2017
    Celem... było zawzięcie pewnych kroków? A może powzięcię, czy nawet przedsięwzięcie, żeby nie napisać - zawzięte powzięcie. Drażniący ten styl całości.
  • Neurotyk 18.05.2017
    Moto - o budowie zdan juz wiem - a to, co one mówią?:)
  • Neurotyk 18.05.2017
    Zawziąć to piękne słowo -trzeba sie troszczyć o takie skarby:)
  • motomrówka 18.05.2017
    Neurotyk, trść to czysty nonsens i gdybyś tę budowę nico uprościł, zyskał byś humor, do którego trzeba się dosłownie przedrapywać. A ja dziś obcięłam paznokcie.
  • Neurotyk 18.05.2017
    motomrówka a ja zapomniałem obciąć i dlatego takie wyszlo. W 10 minut mógłbym prostymi zabiegami podzielić każdy akapit na 3 zdania. Ale juz za późno- tekst podoba mi sie tylko przez 24 godziny od napisania- później juz wiem, ze mogę lepiej a ten zostawiam w takiej formie jako pamiątkę ze zmagania sie z tymi wezami:)
  • Okropny 18.05.2017
    Takie zupełnie jak dla mnie nieczytelne, nie wiem, nietreściwe jakieś - nie dla mnie, najogólniej tłumacząc. Zbyt wielokrotnie złożone.
  • motomrówka 18.05.2017
    Zbyt wielokrotnie zabójcze i to dosłownie ;)
  • Neurotyk 18.05.2017
    Dzięki za okropny slad Okropnego:)
  • Ritha 18.05.2017
    Akapit = zdanie... lol. Jakbyś to pociachał, byłoby zdecydowanie lepiej. W sumie początek mi się nawet podobał, ale jednak ten styl męczył, przez co trudno odnieść się do przekazu.
  • Neurotyk 18.05.2017
    Ritha – to był styl referatowy :)
  • Neurotyk 18.05.2017
    Referat odpowiednio zagmatwany stwarza wrażenie referatu tak poważnego, że aż śmiesznego :)
  • Pasja 18.05.2017
    Wieczorową porą każdy wygląda jak brunet. Wszystko z pogodą w porządku, gdyby nie przedłużający się wieczór. Ale to też ma dobre strony. Pewnie przyrost naturalny przyniesie w przyszłości korzyści. Omnipotencja przemysłu telewizyjnego była jakby straszakiem dla prezenterów pogodowych. Zauważam też, że dzieci zostały wykorzystane do lepienia bałwanów, a to już podnlega karze. I tak naprawdę kongres nic nie wniósł w sprawie, bo kiedy mieszkańcy mają spać, a kiedy wstawać jeśli ciągle jest wieczór. No i ten wyłudzany czas i światopogląd. A proces będzie się ciągnął latami. :-)
  • Neurotyk 18.05.2017
    Streściłaś moje 4 zdania w 9 zdaniach!
  • Pasja 18.05.2017
    Neurotyk no i dobrze bo lubię
  • Krismass 19.05.2017
    Widzę, że zabawę słowem masz opanowaną na wysokim poziomie. Podobała mi się koncepcja zagmatwania i absurdu, chociaż w kilku miejscach się pogubiłem od nadmiaru wniosków, hipotez i konkluzji.

    ,, – z czego to właśnie czerpał zyski ulokowany na podwórkach i opustoszałych z powodu niesprzyjających handlu pod gołym niebem warunków atmosferycznych targowiskach przemysł lepienia bałwanów uosabiany..." - tu na bank powinien gdzieś zakotwiczyć przecinek, choć nie wiem sam, gdzie dokładnie

    Bardzo fajny zamysł odwiecznego konfliktu interesów strefy sacrum i komercjalizmu, rzekłbym bardzo życiowy.
    A tekst, że ,,coś jest pewne, jak ból głowy po jej przeszczepie", włączam do swojego słownika na stałe :)
  • Neurotyk 19.05.2017
    Krismass, widzę, że czujesz ten humor, rozumiesz tekst, czytasz między wierszami.

    Tak, jednym ruchem panterzym potrafię w 5 minut edytować tak, by wyszło zdań 10 – mało tego – wystarczą gdzieś dwa znaki inaczej i już mamy "inaczej".

    "A tekst, że ,,coś jest pewne, jak ból głowy po jej przeszczepie", włączam do swojego słownika na stałe :)"

    Ooo, dzięki:) Takie zdania-perełki trzeba wymyślać – już jedno robi dobrze akapitowi :)

    Dzięki za recenzję :)
  • Margerita 21.05.2017
    jak sama nazwa mówi tekst jest poświęcony pogodzie 5
  • Neurotyk 21.05.2017
    Dziękuję za profesjonalną recenzję.
  • Nerd 15.06.2017
    Elokwencja aż piszczy. Niezły dobór słów :) 5
  • Neurotyk 15.06.2017
    Elo:)
  • Nerd 15.06.2017
    Neurotyk wpadłem z nudów, znudziły mi się podręczniki do psychologii i mmorpg :)
  • Neurotyk 15.06.2017
    Nerd, też znudziłby mi się :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania