.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Canulas 19.02.2019
    Grinderman, Tom Waits, na pewno Nick Cave. Mimo pozornej niezbieżności, to gdzieś tam widzę. Jakieś przesiąknięcie. Słowa jak noże. Kroisz pięknie, lecz albo jest już zbyt późno/wcześnie, albo kompozycja jest dość zamknięta.
    Stawiam na mój niedowład.
  • jagodolas 19.02.2019
    kurcz a miało być kawonaławowo. Moja wina. A tropy całkiem, całkiem. Ten pierwszy został obczajony wczoraj, bo tamci znani. Dzięki
  • jolka_ka 19.02.2019
    Chciałabym umieć to rozkodowac jako całość, ale niestety. Tak jak napisał, Canulas to słowa noże, świetnie wbijanie w czytelnika, natomiast gorzej ze zrozumieniem.

    Końcówka bardzo we mnie uderza.
  • jagodolas 19.02.2019
    Dzięki za przybycie. Nie bylo moją intencją aż tak zakodowac. Wyszło jak wyszło. Szydło z wora.
  • kalaallisut 22.02.2019
    Smutne z wyczuwalnym ciężarem, przygważdża w piękny sposób obok cynizmu, humorystycznego szydzenia,same życie, gdzieś kierunek schyłek a tyle by się chciało.
  • jagodolas 23.02.2019
    Przedstawić beznadzieję zwykłego życia . Takie założenie miałem. Dzięki za wpad
  • Lamb 23.02.2019
    Mam wrazenie, ze czesto wzgledem glownych bohaterow/samego siebie/osoby mowiacej jestes okrutnawy. Co z tobą bro, nawijaj, niszcz. Ze czesto osobiscie i w pierwszej osobie i gleboko mowi ktos, choc zmieniaja sie okolicznosci wszystkie, jak plec, i w kreacji kobiecej chyba lubie nawet bardziej i zdajesz mi sie byc wtedy blizszy i bardziej przekonujacy (nie wiem, jak to sie dzieje), to zawsze pozostaje ten element..samokrytycyzm postaci to za lekkie sformulowanie. To nawet nie jak plucie do lustra, to jak slowne ciecie sie bywa. Coz, kartki papieru sa bardzo ostre, czasem.

    Na pewno to, co piszesz (tu juz z naciskiem na to konkretne wyzej) pozwala wyweszyc inteligencję, duzą, dziwną.

    Nie wiem. Tyle mi przyszlo do glowy :).
  • jagodolas 23.02.2019
    Lamb, dzięks. Za wnikliwe oko ktore czasem zadziwia. A z inteligencją to ja się nie utożsamiam jakoś. Jestem jak "przymulony kolo nie jest z mensy" pozdro

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania