-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Canulas 31.03.2018
    "- Kolejny rok kolejne przeciwności. " - oj, chyba przecinek
    "- Spokojnego życia Ryu. – z każdym słowem szary dym uciekał z jej ust. " - z wielkiej.

    Jest coś fascynującego w tych Twoich odrealnieniach. To wszystko strasznie naturalnie ze sobą współgra. Nazwy, luźne rozmowy. Jakby naprawdę się zgrywało. Zaczyna mnie Twoje uniwersum coraz bardziej intrygować. Naprawdę spoko.
  • Cyber.Wiedźma 31.03.2018
    Tylko ciebie intryguje.
    To akurat stare. Odkopane z najciemniejszych zakamarków komputera.
  • Canulas 31.03.2018
    Cyber.Wiedźma - nie wiem czy tylko. Nieważne. Chodzi o to, że to nie jest czcze pierdolenie, tylko zaczynam tu wyłapywać związki, dusze... nie wiem. Chuj tam. Spoko to jest.
  • Cyber.Wiedźma 31.03.2018
    Duszę? Ciekawe. Bardzo ciekawe.
    Prawie rozgryzłeś.
  • Canulas 31.03.2018
    Cyber.Wiedźma - lubię poczucie zaintrygowania. Chodzi o to, że Ty tu uprawiasz zmyślną metodykę. No, ale nic. Większość Twoich tekstów podoba mi sięteż przez sam pryzmat zapisu i pomysłu, abstrahując od tego jak bardzo są one scalane.
  • Cyber.Wiedźma 31.03.2018
    Canulas, dziękuję.
  • Agnieszka Gu 01.04.2018
    Witam,
    Rozmowa, dziwna rozmowa... świat realny-nierealny, Święta, życzenia, jakieś polowanie w tle...
    Aż tu nagle "- Wiesz co? Całkiem nieźle się trzymasz, jak na osiemdziesięciolatkę." - łoł...
    Byłam przekonana, że rozmawia dwóch smarkaczy ;))
    Pozdrowionka
  • Cyber.Wiedźma 01.04.2018
    No im akurat daleko do smarkaczy.
    Dzięki Aga.
  • Justyska 01.04.2018
    Tajemnicze i zaskakujące. Podobało się :)
  • Cyber.Wiedźma 01.04.2018
    Dzięki Justyś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania