q

q

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • detektyw prawdy 14.08.2017
    to nie jest wiersz tylko tekst zapisany w wersach
    calosc zrobiona dla najwyzszej oceny
    wiec prosze bardzo, skala niemiecka
    bum
  • Neurotyk 14.08.2017
    Detektywie, jest to poezja. Wiersz wolny. Nie ma nic wspólnego z prozą.
  • Little Brunette 23.08.2017
    Neurotyk potwierdzam. A Ty detektywie zapoznaj się z lektura A. Kulawika - "Poetyka" i systemami wiersza, które tam prezentuje.
  • Neurotyk 23.08.2017
    Little Brunette dzięki za wsparcie i obronę przed tym najeźdźca dzikim :)
  • Neurotyk 23.08.2017
    Ten dzikus, detektywos prawdos, Kulawiak kojarzy z Kujawiakiem - tańcem :)
  • Neurotyk 23.08.2017
    Kulawika*
  • Niemampojecia96 21.09.2017
    Przezroczyste cążki. Przezroczyste cążki. Niewidzialne obcęgi to jest 11/10 beki, o wiele większa beka niż mój Archipelag (chociaż przejrzałam to i sama miałam bekę z tego zdania, jeśli spojrzeć pod pewnym kątem, oki - zwracam le honor xd). Ale stary - przezroczyste cążki?
    Przejrzałam troszkę Twej pseudotworczosci - nie znalazłam nic śmieszniejszego niż te obcęgi.
    Brzuch boli mnie że śmiechów już pięć minut, możesz swobodnie łapać te śmiechy w swoje niedostrzegalne obcinacze.
    Ja nawet się poczelam zastanawiać, czy Tys nie zaczął czegoś brać.
    Ale wydajesz mi się do tego niezdolny. Ty byś się raczej napił wódy ewentualnie, tak raz na ruski rok. Tak po polsku, tak obstawiam.
    I nie wiem, czy Ty takie obcęgi raz na ruski wówczas, czy może takie cążki jesteś w stanie na trzeźwo?

    Idź stary, dawno mnie nikt tak nie ubawił. Danke.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania