.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Marzycielka29 01.08.2016
    Piękne, prawdziwe i dobrze oddane emocje. 5
  • ausek 01.08.2016
    Dziękuję. ;)
  • Ewoile 01.08.2016
    Wiersz mi się podoba. Naprawdę. Nie jestem w stanie wskazać tego palcem, ale ma w sobie coś co do mnie zdecydowanie przemawia. Mam wrażenie, że jest mi w jakiś sposób bliski. Podoba mi się dobór słów i mimo, że zdaję sobie sprawę, iż brak znaków był celowy, brakowało mi tych znaków zapytania. Ale to żaden błąd tylko moje widzimisię. Naturalnie 5 ;))
  • alfonsyna 01.08.2016
    "Jak pozostać normalnym w nienormalnym świecie" - oto jest pytanie! A sztuka to faktycznie niełatwa, cały wiersz właściwie traktuje o niełatwej sztuce życia samego w sobie, ze wszystkimi jego blaskami i cieniami. Wszystko to w bardzo poetycko dobranych słowach. Zostawiłam również 5. :)
  • Bardzo trafne, a jednocześnie nie oczywiste. 5 :)
  • Rasia 02.08.2016
    Cóż, postawiłaś tutaj same pytania, na które każdy odpowiedzieć musi sobie sam we własnym sercu. Ubrałaś to w świetną formę, która trąci taką lekką bezradnością, bo w końcu podmiot widzi znoje życia, ale nie dostrzega na razie sposobu ich rozwiązania, a to go pogrąża i jeszcze bardziej krzywdzi. Człowiek, jeśli przez długi czas nie osiągnie sukcesu, a ciężko pracuje, jest strasznie zdemotywowany, co każdy wie chyba ze swojego doświadczenia. Bardzo to do mnie trafiło, wielka piątka ode mnie. Dziękuję, że wróciłaś ze swoją poezją.
    Ps. Wers o jadzie słodkiej nienawiści nasunął mi bardzo śmieszne skojarzenie poza ogólnym sensem. Przypomniała mi się mianowicie... pizza z miodem, której wczoraj miałam okazję spróbować :)
  • ausek 02.08.2016
    Dziękuję za wszystkie komentarze. ;)
  • Shiroi Ōkami 09.08.2016
    "jak nauczyć się patrzeć dziecięcym okiem
    dostrzegać prawdę a nie cienie dookoła
    jak pozostać normalnym w nienormalnym świecie
    i nie być wariatem z różowym szkiełkiem na oku" ~ Jak to było w Alicji w Krainie Czarów: Tylko wariaci są coś warci :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania