-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Mane Tekel Fares 21.07.2019
    Lekkie, ale komedia to na razie nie jest. I może wcale nie musi być. Ciekawe, co popląta ich losy. To jest ważne.
  • Anonim 21.07.2019
    Dzięki, Mane, za przeczytanie i kilka słów..
    Mi nie chodziło o komedię, a raczej o klimat ironiczny. Takie moje specyficzne, dość delikatne poczucie sposób.
    Niemniej jednak dobrze wiedzieć, że to raczej ludzi nie śmieszy.

    Pozdrawiam.
  • Mane Tekel Fares 21.07.2019
    Antoni Grycuk Śmieszyć, zdecydowanie nie. Odprężać, prędzej.
  • Dekaos Dondi 21.07.2019
    Antoni Grycuk→Klimat ironiczny jest. Co prawda - nie łopatą do głowy - ale jest. I niektóre sformułowania, bardzo ciekae.
    Różni ludzie, w różnych swoich światach na tym świecie. Czasami w zabawnych odsłonach. Niekoniecznie dla nich:))
    No i styl napisania - fajny.
    Pierwszy tytuł po przeczytaniu, to mi się narzucił: Zaplątanie→.No bo każdy jest zaplątany w swoim życiu. Jak mucha w pajęczynie.
    Pozdrawiam:)→5
  • Anonim 21.07.2019
    Dekoś,

    nie wiem, czy cokolwiek z tym zrobię. Raczej nie, bo nie mam pomysła.
    Dzięki za kilka słów i opinię inną niż poprzednika. To dla mnie ważne, że jednak są ludzie, którzy podobnie czują ironię. Wiem, że ten styl pisanie może mieć sens.

    Pozdrawiam.
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – dziś o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Antoni Grycuk, oto Twój zestaw:
    Postać: Truskawkowy detektyw
    Zdarzenie: Chwila zwątpienia

    Gatunek (do wyboru): Western lub Romans/erotyk lub (pod kątem Antologii) Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 4 sierpnia (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • Anonim 21.07.2019
    Dzięki.
  • Antoni Grycuk weny!
  • Anonim 21.07.2019
    Co dziwne, już mam kompletny plan tekstu, trzeba znaleźć czas i siłę i napisać. Jest dobrze :) Jeszcze raz dzięki.
  • Antoni Grycuk powodzenia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania