.

.

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (359)

  • W pierwszej zwrotce nie potrzebne dopowiedzenie "na bezsenność "
    "białe kruki" są strasznie często używane, dlatego ja nie uzylbym ich w swoim wierszu, a przynajmniej broniłbym sie przed tym rękoma i nogami. Wiersz gdyby napisał gonpoczatkujacy, to bym powiedział bardzo dobrze. No Betti... nie oceniam. Pozdrawiam za to.
  • początkujący*
  • betti 13.09.2017
    Maurycy, chyba nie do końca wydajesz się rozumieć tekst.... metafory i całą resztę użytych rekwizytów. To pewnie dlatego jest Ci tak trudno wpasować się w nowoczesną formę...
  • Julsia 13.09.2017
    Betti rozumiem niezadowolenie, ale każdy ma prawo ocenić. Tutaj piszą ludzie raczej tacy, którzy robią to dla własnej przyjemności. Napisał, że mu się nie podoba - okej, ale przyjmij krytykę nawet tę niesłuszną i nie kwestionuj każdego zdania, które nie jest twoje, bo widziałam (kiedy częściej zaglądałam), że raczej traktujesz wszystkich jak podludzi. Więcej dystansu do portalu gdzie raczej pisanie ma być dla naszej przyjemności. Pozdrawiam.
  • Betti zapewniam cie , że rozumiem. Może nie jest to do końca Twoje widzenie, masz przesłanie dość przejrzyste osamotnienia i tęsknoty, i właśnie te metafory i użyte rekwizyty, jak to określiłaś są, powiem otwarcie, słabe. Ale dlatego, że sie nie znam, nie wystawiam oceny. Powiedziałem tylko swoje zdanie. Może Neurotyk bedzie miał ochotę skomentować, chętnie usłyszę błędy w moim rozumowaniu. Mówie bez zgryźliwości.
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski jaka jest różnica między snem, który cierpi, a tym, który cierpi na bezsenność?
  • Okropny 13.09.2017
    betti cierpieć można np. z niespełnionej miłości albo z bólu, nie tylko z bezsenności
  • betti 13.09.2017
    Okropny a kiedy sen cierpi na bezsenność, to co to znaczy?
  • akwamen 13.09.2017
    betti że napisał go nawalony autor
  • Nerd 13.09.2017
    Podmiot liryczny czuje się zagubiony. Nie wie co robi na tym świecie. "Biały kruk" jest symbolem wyjątkowości, którego podmiot liryczny poszukuje.

    Poza tym zgadzam się z Maurycym. Korzystasz z form doskonale znanych. Ten wiersz przez to traci na autentyczności, ponieważ nie wiadomo co tak naprawdę czuje. Jest po prostu mechaniczny.
  • Nerd 13.09.2017
    Nie wiadomo co podmiot lryczny czuje.
  • betti 13.09.2017
    Białe kruki, to inaczej marzenia. Gdybyście korzystali z synonimów może byłoby Wam łatwiej... poprawię, żeby było czytelniej dla Was.


    Julusia Ty zacznij się uczyć i pracować nad sobą, bo jak na razie przyjemności nie ma z czytania Twoich tekstów.
  • Nerd 13.09.2017
    Biały kruk to symbol czegoś żadkiego. Tak określano książki, których tytuły były mało spotykane.

    Jeżeli tak miało to wyglądać to poprostu nie wyszło.
  • Okropny 13.09.2017
    Nerd rzadkiego*
  • Julsia 13.09.2017
    Tobie nic nie sprawia przyjemności. Oj przepraszam, zachwycanie się swoimi "dziełami". I w sumie się zastanawiam czy nie jesteś jakimś trollem. Nie wierzę, że istnieją, aż tak ograniczeni ludzie, którzy nie wiedzą, że wszyscy mają swój gust. Pozatym nie odpowiedziałaś na to co pisałam, za to przeszłaś do ataku, który mnie nie rusza, bo pisałam tylko dla zajęcia czasu. Nie interesuje mnie profesjonalne pisanie, a jeżeli Ciebie tak to radzę pracować.
  • betti 13.09.2017
    Julsia na bzdury trudno odpowiedzieć... jak ktoś, kto pisze jak dziecko z podstawówki, uzurpuje sobie prawo do oceny i udzielania rad? Nie mieści się po prostu w głowie...
  • Julsia 13.09.2017
    betti nie powiedziałam nic o twoim tekście. Tak piszę jak podstawówka i? Właśnie nic. To, że nie mam talentu do pisania, nie znaczy, że jestem od kogoś w jakiś sposób gorsza. Jakbyś nie zauważyła, napisałam to co sądzę, czyli to, że jesteś okropnym człowiekiem - nie muszę mieć do tego zdolności pisarskich ;)
  • betti 13.09.2017
    Julsia to portal literacki, tutaj nie omawiamy mojego charakteru, bo nikogo on nie obchodzi... tu omawiamy naszą pisaninę, jakbyś nie zauważyła. Piszę prawdę o wierszach, jeżeli jestem przez to złym człowiekiem, trudno. Kłamać nie mam zamiaru.
  • akwamen 13.09.2017
    betti Ty, mądrala, a nie przyszło ci do głowy że z twoim pisaniem jest coś nie halo? jak ci tyle ludzi mówi że jest nieczytelne to jest nieczytelne. naucz się pisać albo poczytaj lepszych od siebie a później wypowiadaj :))
  • Julsia 13.09.2017
    betti portal literacki hmm to jest miejsce gdzie ludzie się wymieniają poglądamy i krytykują, ale nie obrażają innych. Szacunku trochę do siebie i ludzi oraz dystansu do świata, bo zginiesz
  • betti 13.09.2017
    Julsia a gdzie ten Twój szacunek do innych?
  • Okropny 13.09.2017
    Patrzcie, jak się pisze:
    Oksymorony, antropomorfizacje, metafory

    Czysta przyjemność zobaczyć te wszystkie zabiegi

    Tylko szkoda, że w tak nijakim utworze. Szkoda.
  • betti 13.09.2017
    Okropny napisz lepszy, chętnie przeczytam..
  • Okropny 13.09.2017
    betti musiałabyś po prostu poczytać moje, ale przez mój odstręczający charakter nawet nie próbujesz

    Ergo kot Schrödingera, jednocześnie napisałem i nie napisałem lepszego, dopóki nie sprawdzisz, nie dowiesz się.
  • betti 13.09.2017
    Okropny zawsze myślałam, że nie zależy Ci na mojej opinii, przez to unikam Twoje prace...
  • Okropny 13.09.2017
    betti masz krotką pamięć, od początku cie zachęcam do zapoznania się z moja twórczością
  • betti 13.09.2017
    Okropny zapoznałam się, proponowałam Ci poprawki dla polepszenia jakości wiersza, miałeś to gdzieś więc przestałam i unikam Twoich prac. Ten wiersz z kotem jest dobry, aczkolwiek niedopieszczony...
  • Okropny 13.09.2017
    betti czyli jedyny sens twojego czytania,mojej poezji to wprowadzanie poprawek?
  • Enchanteuse 19.09.2017
    Okropny, w samo sedno ;D
  • betti 25.09.2017
    Okropny jeżeli widzę, że jest niedopracowany, to powinnam zamknąć oczy i bić brawo?
  • betti 13.09.2017
    Biały kruk, to nie tylko rzadki okaz, trzeba było pomyśleć w jakim kontekście zapisane...
  • Nerd 13.09.2017
    Biały Kruk

    Czyli: rzadkość, najczęściej rzadka książka. Wymyślił go autor satyr Juwenalis. Kruk jest ptakiem złowróżbnym także z racji swojej czerni, jest zresztą czerni uosobieniem.
    Jest czarny jak kruk. Symbolicznie więc biały kruk byłby czymś w rodzaju sprzeczności, czyli niemożliwości. Ale są zwierzęta albinosy, choć są rzadkością, zatem i biały kruk może się pojawić. Symboliczne krucze funkcje czynią z białego kruka rzadkość nad rzadkościami. To prawdziwy rara avis."
    Jerzy Bralczyk encyklopedia PWN

    Ja się nieznam. Ale on już tak.
  • akwamen 13.09.2017
    jak nie mamy argumenciku, to odwrócimy kotka ogonkiem? :))
  • betti 13.09.2017
    Nerd oderwij się na chwilę od ziemi... spr sobie synonim dla słowa ''marzenia'', pofruwaj trochę...
  • Julsia 13.09.2017
    Kobieto ty weź się ogarnij i do ludzi wyjdź, a nie hejtuj wszystkich na portalach, bo to, aż się śmieszne robi. A starsi mówią "Facebook niszczy społeczeństwo". Widziałam dużo przypadków jeżeli chodzi o charakter osoby, bo jestem z reguły towarzyską osobą, która chętnie rozmawia nawet z nieznajomymi, ale to co ja widzę, przebija wszystko XD To co ty piszesz mnie bardziej bawi niż wyznania na fb, jak anonimowi ludzie pisali, co widzieli, jak karyna płacze za świeżakiem w biedronce XD
  • akwamen 13.09.2017
    No, ty to się dopiero oderwałaś od rzeczywistości, nie ma co! :))
  • akwamen 13.09.2017
    akwamen to było do mądralki betti
  • Neurotyk 13.09.2017
    Biały kruk jak marzenie.

    Pięknie. Pięknym synonimem marzenia są białe kruki.

    Marzenia niemożliwe - czyż marzenie, bez elementu niemożliwości, bez tego pierwiastka, nie byłoby tylko kolejnym haczykiem w notesie: plan na jutro.

    Marzenie rozrywa nam notesy, kartki wyrywa i porywa jak wiatr.

    Marzenia próbujemy usidlić, zapisać je jezykiem gramatycznym, a marzenia to język bez gramatyki.

    Czy to, że chciałbym kogoś pokochać, to marzenia? Zakochanie występuje wiele razy, więc to nie Biały kruk.
    Czy dopiero marzeniem, białym krukiem, jest w tej miłości dojść do jakiejś prawdy o sobie i otaczającym nas świecie?



    Przypomniał mi się wiersz, może nie na ten temat w szczegółowości, ale:



    "Oset, pokrzywa, łopuch, belladonna"

    Oset, pokrzywa, łopuch, belladonna
    Mają przyszłość. Ich są pustkowia
    I zardzewiałe tory, niebo, cisza.

    Kim będę dla ludzi wiele pokoleń po mnie
    Kiedy po zgiełku języków weźmie nagrodę cisza?

    Miał mnie odkupić dar układania słów
    Ale muszę być gotów na ziemię bez-gramatyczną.

    Z ostem, pokrzywą, łopuchem, belladonną,
    Nad którym wietrzyk, senny obłok, cisza.

    Czesław Miłosz
  • Neurotyk 13.09.2017
    "nie pomaga nawet
    ozdabianie różańca
    wieczorową koronką"

    Świetne frazy, a raczej piękna fraza jako całość.

    Takiego języka nie powstydziłby się nikt z dobrych poetów i poetek.
  • Czyli wiersz jest genialny i to co ja napisałem to stek bzdur, bo sie na Betti odgryzam? Lub zupełnie nie wiem co mowie? Do wyboru jedno z tych dwu zdań, lub oba razem, by wychodziło. Coś czuje, ze Neuro tracisz obiektywizm w stosunku do Betti. No niech bedzie.
  • Neurotyk 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski

    nic o Tobie nie pisałem, dałem komentarz a propos wiersza.

    Nie jesteś pępkiem świata, nawet nie czytałem, co napisałeś pod wierszem.

    To moja refleksja nad wierszem.

    Dziękuję i pozdrawiam.
  • akwamen 13.09.2017
    Chyba tych co fruwają tak jak betti w jakimś urojonym świecie
  • Neurotyk masz racje nie jestem. I nie twierdziłem, że napisałeś cokolwiek o mnie. Zadałem Ci pytanie, nawet dwa, na które oczywiście nie musisz odpowiadać. Tylko z mojej perspektywy wyglada to tak, że potrafisz pojechać po średnio dobrych wierszach jak po szmatach, bo coś tam zauważysz. A u Betti skalę i sposób oceny zmieniasz. Tym samym upodabniasz sie do tych co ładują wam jedynki z anonima, nawet kiedy napiszecie dobre wiersze.
    Ja napisałem jasno, że gdyby to napisał ktoś poczatkujacy, niezbyt wprawiony np Margerita(mam nadzieje, że sie nie obrazi, że ją wymieniłem) wiersz byłby bardzo dobry, moze nawet genialny z takiej perspektywy. Tu Betti sama podnosi sobie poprzeczkę, jeśli krytykuje tak zaciekle powinna wyjsć i to znacznie poza przeciętność.
    Ale oczywiście, Ty możesz robić tak właśnie jak zrobiłeś, wynaleźć tylko plusy.
    Dziękuje za rozmowę i pozdrawiam.
  • Neurotyk 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski , przecież Betti nigdy sobie cokołu nie mościła. Skąd umieszczenie Betti na jakims cokole, że niby ma teraz uważać, by z niego nie spadła?

    To Wy umieszczacie się na cokołach, nie dając nawet wyciągnąć małej cegiełki z nich, bo:

    "Rozumiem, ale nie zmienię tego, tak miało to być... ble ble ble"
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski Nie warto komentować wierszy tuzów i wyrazać swojej opinii, bo zostanie się wyśmianym. Za cienkie bolki jeśteśmy. Przeproś ładnie, posyp głowę popiołem i zostaw wyrażanie swoich myśli odważniejszym samobójcom, inaczej dowiesz się, ze jesteś nierozgarniętym ćwierćinteligentem albo jeszcze gorzej.
  • Neurotyk 13.09.2017
    Violet proszę o sprostowanie, że nie nazywam tak ludzi:


    nierozgarniętym ćwierćinteligentem
  • Nuncjusz 13.09.2017
    Albo jeszcze gorzej :)
  • Violet 13.09.2017
    Neurotyk Dlaczego wziąłeś to do siebie? Masz coś na sumieniu?
  • Violet sama widzisz jak Neurotyk kluczy, aby tylko nie odpowiedzieć wprost. Wiersz jest co najwyżej średni. Nawet taki cwiercinteligent jak ja to widzi.
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski mocno średni. Neurotyk, jest mistrzem lawirowania ;) wychodzi z założenia, że panu bogu świeczkę, a diabłu ogarek :)
  • Violet 13.09.2017
    Nuncjusz czasami nie trzeba powiedzieć dosłownie...
  • Violet to sie nazywa rasowa hipokryzja, kilka razy Neuro juz to udowadniał
  • Neurotyk 13.09.2017
    Violet bo napisałaś to POD MOIM WPISEM.

    BAJ :)
  • Violet 13.09.2017
    Neurotyk a to przepraszam, nie zauważyłam, bo odpowiadałam Maurycemu i chyba tak automatycznie wskakują te komentarze :)
  • Neurotyk 13.09.2017
    Violet nie ma za co :)
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski :)
  • Violet przecież ja wiedziałem, że ten cwiercinteligent o którym mówiłaś to muszę być ja :)
    Violet grunt to dobre poczucie humoru, ja tam jeszcze chyba je mam :)
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski ostatnio, ja to nawet ćwierćinteligent nie byłam :)
  • Violet 13.09.2017
    a wszystko przez to, że latać nie umiemy :)
  • Nuncjusz 13.09.2017
    Ja puszczam bąki, one latają
  • Violet ty ćwierć, ja ćwierć, musimy jeszcze ze dwie osoby znaleźć i bedzie pełna inteligencja :)
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski i zaczniemy pisać super poezję ;)
  • Nuncjusz szukamy jeszcze z Violet jeszcze dwu cwiercinteligentow, aby próbować zrozumieć powyższa poezję, pomożesz?
  • Violet 13.09.2017
    Nuncjusz to znaczy, ze znają się na poezji. I kto by pomyślał, takie niby zwykłe bąki... ;)
  • Nuncjusz 13.09.2017
    Violet to są niezwykłe bąki!
  • Nuncjusz 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski moja inteligencja jest ujemna :)
  • Violet 13.09.2017
    Nuncjusz najwyraźniej ;)
  • Nuncjusz no to jesteśmy w dupie. Jak tera rozszyfrujemy ten tekst. Masz moze jakiś koncepcjons( z cwiercinteligenckego, chodzi o pomysł) ?
  • Nuncjusz 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski prawdę mówiąc, to mam ten tekst w dupie :)
  • Violet 13.09.2017
    Nuncjusz amen! Ot, mądrego to i warto posłuchać :)
  • Nuncjusz my w dupie, tekst w dupie. Wszystko jedna, a moze nie, moze rożne, dupy :)
  • Dekaos Dondi 13.09.2017
    A ja z zupełnej innej beczki, gdzie czasami ''kisimy coś'' zupełnie niepotrzebnie. Gwiazdkami powinno się oceniać wyłącznie wiersz, a nie sugerować się charakterem autora.. Co ma piernik do wiatraka. No.. coś tam ma, ale metaforycznie - nic.
    Gdyby np: Kuba Rozpruwacz napisał - Pana Tadeusza - 2 , to dałbym mu *****. Chociaż za to co zrobił ; - 0.
    Najbardziej mi się podoba zwrotka 3.
    Hibernacja nie musi być śmiercią. A zatem, jest nadzieja, na spełnienie marzeń i znalezienie w nich siebie. Daje**** Pozdrawiam.
  • betti 13.09.2017
    Maurycy, nie umiesz czytać metaforycznie, nie potrafisz oderwać się od ziemi, rozumiesz tylko proste, dosłowne teksty, a to zdecydowanie za mało, żeby porywać się do oceny. Mam nadzieję, że sobie to powolutku uświadomisz i z czasem zaczniesz fruwać, również w swoich wierszach, inaczej będziesz robił więcej szkody niż pożytku. Nie mi, bo ja wiem, co piszę i jak, ale innym, którzy dopiero się uczą. Przemyśl to...
  • Betti to twoja opinia. Czego niby nie zrozumiałem w tym wierszu? Bo jeśli zrozumiałem to znaczy, że jest "prosty i dosłowny". Betti czy ty nie przesadzasz próbując robić ze mnie naprawdę ćwierćinteligenta? Kończę z tym wierszem.
    Więc według Ciebie i Neurotyka to super-dzieło, niech wiec wam bedzie.
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski A nie mówiłam? ;)
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski o czym jest ten wiersz?
  • Violet 13.09.2017
    betti o matko! A ta swoje!
  • betti 13.09.2017
    Violet to portal literacki, więc nie będę pisała o kolorze Twoich włosów, bo to mnie nie obchodzi...
  • Violet 13.09.2017
    betti jakie włosy? jakie kolory? Dobrze się czujesz?
  • betti 13.09.2017
    Violet ja w przeciwieństwie do Ciebie - bardzo dobrze.
  • Violet 13.09.2017
    betti właśnie widać ;) u Ciebie, to jak z neurotykowym systemem niemieckim :)
  • betti 13.09.2017
    Violet jaka Ty jesteś dowcipna, aż zaczynam się cieszyć, że Ci to umożliwiłam. Cieszyć dosłownie..,
  • Violet 13.09.2017
    betti trzeba Ci przyznać, że potrafisz dać pretekst do dobrej zabawy :) Błazenadę masz we krwi. Chwała Ci za to!
  • Szudracz 13.09.2017
    :) Ajajaja znowu jest bal..:)
  • Niech żyje bal...!!! :)
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz Szukamy ćwierćinteligentów i zbieramy się, aby składać wota dziękczynne Neurotykowi, za to że publikuje dla nas nieoświeconych swoje teksty. Jakieś propozycje na podziękowania?
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski Niech żyje!
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet Moja droga ja już go noszę na rękach. ;)
  • Nuncjusz 13.09.2017
    Szudracz ja mu marszczę zad
  • Szudracz 13.09.2017
    Szudracz Tak na poważnie, Neurotyka musimy z tąd wypchnąć do druku w ładnej okładce. :)
  • Szudracz 13.09.2017
    Nuncjusz Zszywaczem?
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz ależ jesteś cwana, to może ja będę za nim laptopa targała? :)
    A z tym noszeniem to uważaj, jak Cię betti dorwie, to będziesz miała ponoszone... Ona gorsza niż Hurrem!
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz a gdzie mu będzie lepiej ? ;)
  • Violet mówiłem już, że Cie kocham:)
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet Zorganizujemy Ci wózek na lapka będzie Ci lżej. :) Betti ja się nie boję. :)
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski chyba tak, ale wiesz ja ćwierćinteligent, mogłam nie zrozumieć Twej przenośni i o czym tam betti mówi ;)
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz biurko dla Neuro na kółkach z laptopem,będę pchać. Au, nie bądź tak pewna siebie, betti kiedyś pisała, ze niebezpieczna jest i coś tam w tym stylu...
  • Violet straszysz naszą Szurdacz, nie wyjaśniaj wszystkiego tak klarownie, bo wiesz...
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski szkoda byłoby Szudraczka, nie darowałabym sobie gdyby jej się coś stało, ach cholera, miękkie serce mam... :)
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet Straszne, będę trzymać się od niego z daleka. ;)
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz musisz zważać na betti, miej oczy otwarte i uszy nadstawione, nie wiadomo kiedy zaatakuje Cię niczym inkwizytor najwaleczniejszy i pogromca grafomanii zajadły.
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet Dystans, to moja broń. :)
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz to trzymam za Ciebie kciuki! :)
  • Neurotyk 13.09.2017
    Szukam dziewczyn i kobiet, które chętnie popchają mi wózek z biurkiem i laptopem, tańczą na biurku, bym maił natchnienie.

    Tel.

    000 000 000
  • Szudracz 13.09.2017
    Zadzwonię. :)tylko żeby się sekretarka nie odezwała. ;)
  • Ej co to za dyskryminacja? A co z facetami i chłopakami?
  • Szudracz 13.09.2017
    Neuro będziesz maił natchnienie. :)
  • Pasja 13.09.2017
    Szudracz ja się nie nadaję, ale chętnie bym pomogła. Ile płacą?
  • Violet 13.09.2017
    pasja to w ramach wdzięczności ;)
  • Szudracz 13.09.2017
    pasja Warunków nie mamy jeszcze ustalonych. :)
  • Pasja 13.09.2017
    Szudracz to trzeba US powiadomić
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet Za autograf zapłacimy dodatkowo. ;)
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz zrobimy kawę inkę ;)
  • Violet 13.09.2017
    z mlekiem!
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet ok :)
  • Neurotyk 13.09.2017
    Dziewczyny, nie piję Inki, jako wytrawny poeta pijam tylko Sagę.
  • Neurotyk 13.09.2017
    Herbatę sagę.

    Warunki ustalę z każdą z Was oddzielnie i osobiście...
  • Szudracz 13.09.2017
    Neurotyk Bardziej lirycznie jest pić wino. :)
  • Violet 13.09.2017
    Neurotyk malinową? W filiżance? Dla Ciebie miszczu wszystko! Tfu, wieszczu? Ech już sama nie wiem...
  • Neurotyk 13.09.2017
    Szudracz z kim?:)
  • Violet tylko nie pluj mu w herbatę, bo wiesz :)
  • Pasja 13.09.2017
    Neurotyk z lusterkiem
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz też lubię wino, białe półwytrawne... Pijemy wino z naszym miszczem!
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski No co Ty! Jakbym śmiała!
  • Pasja 13.09.2017
    Violet dodaj mu bromu
  • Violet 13.09.2017
    pasja myślisz że trzeba? Szkoda chłopaka, niech zobaczy jak życie wygląda ;)
  • Pasja 13.09.2017
    Violet masz dobre serce
  • Violet 13.09.2017
    pasja nooo ;)
  • Neurotyk 13.09.2017
    Violet

    BAJ
  • Pasja 13.09.2017
    Znowu Kraina Muminków i Paszczak w roli głównej
  • Szudracz 13.09.2017
    Buba
  • Violet 13.09.2017
    Szudracz chyba Buka? ;)
  • Pasja 13.09.2017
    Violet Filifionka i Paszczak
  • Violet 13.09.2017
    pasja i cała dolina!
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet tak Buba to była baba od wf pomylilam się. :)
  • Canulas 13.09.2017
    Chyba Buka
  • Szudracz 13.09.2017
    Chyba. :)
  • Pasja 13.09.2017
    Filifionka
  • betti 13.09.2017
    Zlot czarownic... ale brecha.
  • Violet 13.09.2017
    betti Ty pospolita jesteś... możesz się oddalić :)
  • betti 13.09.2017
    Violet, ale wlazłyście do mnie i wypraszacie... gospodarza. Zwolnij, bo się zapędziłaś...
  • Neurotyk 13.09.2017
    Betti, spadamy stąd :)
  • Violet 13.09.2017
    e tam, jak gospodarz rozrywki nie umie gościom zapewnić, to goście sami dbają o dobrą zabawę :)
  • Violet 13.09.2017
    Neurotyk nie uciekaj, nasz miszczu! Nie rób nam tego! Dobra zrobię Ci juz taka sagę jaka będziesz chciał, tylko nie porzucaj nas!
  • betinka 13.09.2017
    Betti Gospodarzem jest Piotr, ty tylko tu smrodzisz
  • Szudracz 13.09.2017
    Neurotyk Baj
  • betti 13.09.2017
    Neurotyk taka zabawa, a Ty chcesz uciekać? Nie żartuj... Violet za darmo się ośmiesza...gratki.
  • Szudracz 13.09.2017
    betti Powagą ludzi dusisz. :)
  • betinka 13.09.2017
    Neurotyk dojrzałeś już to spadaj.
  • betti 13.09.2017
    Szudracz ja pękam ze śmiechu....
  • Szudracz 13.09.2017
    betti wątpię w to szczerze. :)
  • betti 13.09.2017
    Szudracz zapewniam szczerze... ja nie Violet, kłamstwem się brzydzę.
  • betti 13.09.2017
    Jeszcze Świnka do kompletu... już teraz na maxa odlecą...
  • Violet 13.09.2017
    betti nie ma za co i tak wszystko dzięki Tobie :)
  • Szudracz 13.09.2017
    Ulatniam się eterycznie. :)
  • Violet 13.09.2017
    Ja też, to do następnej imprezki;)
  • betinka 13.09.2017
    Dziewczyny ponoć portal Neurotyka już jest. Przenosimy się do wyższych sfer.
  • Violet 13.09.2017
    Gdzie?
  • betti 13.09.2017
    Już po imprezie? Dlaczego... było przecież taj fajnie....
  • Szudracz 13.09.2017
    betti taj sie herbatą
  • Mogador 13.09.2017
    O! Gdzież to arcydzieło??? Natentychmiast proszę o adres!
  • Neurotyk 13.09.2017
    Mogador NIE MA

    Takie coś jak Ty będę częstował gazem.
  • betinka 13.09.2017
    Mogador pytaj się miszcza i ochmistrzyni
  • betti 13.09.2017
    Szudracz uwielbiam herbatę, czarną, mocną... przynieś z łaski swojej. Czuj się jak u siebie...
  • Violet 13.09.2017
    betinka miszcz i płaszczka :)
  • Mogador jedź do góry góry, saaamej góry, tylkop trza pełnych inteligentów, nie wiem czy się zaliczasz?
  • betinka 13.09.2017
    Violet drętwa elektryczna
  • betti 13.09.2017
    Violet nie każdy jak Ty musi być ignorantem... a może musi, żebyś mogła jaśnieć niczym ta gwiazda.
  • betinka 13.09.2017
    Neurotyk to kiedy otwarcie?
  • Szudracz 13.09.2017
    Neurotyk maską gazowa w razie odwiedzin?
  • betinka 13.09.2017
    betti nie puszczaj bąków
  • betinka 13.09.2017
    Szudracz on przyzwyczajony do gazów
  • Violet 13.09.2017
    betti ha! a Ty chcesz swiecić światłem odbitym od gwiazdy? Ale od kiedy g...o świeci światłem odbitym?
  • Szudracz 13.09.2017
    betinka Bąki.
  • Mogador 13.09.2017
    Maurycy, chętnie się przyłączę do grona ćwierćinteligentów ;)
    Neurotyk, jak to nie ma? Wstydzisz się jej czy co? No wiesz!
  • Neurotyk 13.09.2017
    Szudracz jasne :)
  • betinka 13.09.2017
    Szudracz ona mu zrobi oddech kaczuchy
  • Mogador 13.09.2017
    Neurotyk a na gazy jestem odporny, nie przejmuj się ;)
  • Neurotyk 13.09.2017
    Mogador za to nie jesteś odporny na administrację portalu, moderatorów, regulamin i właśiciela strony.
  • betinka 13.09.2017
    Neurotyk kumaty i pisaty
  • betti 13.09.2017
    Violet nieładnie, obniżasz poziom. Wstydź się.
  • Mogador 13.09.2017
    Neurotyk a skąd taka pewność, co? ;)
  • Szudracz 13.09.2017
    Neurotyk Schowaj uprzedzenia.
  • Violet 13.09.2017
    betti gwiazdy mogą wszystko! :)
  • betti 13.09.2017
    Violet ale gwiazdy spadają...
  • betinka 13.09.2017
    Mogador to tylko bajki pana w kubełku. Prędzej płaszczka zamówienie nim portal zaistnie
  • Mogador 13.09.2017
    betti to dlaczego jeszcze nie spadłaś, Gwiazdo? ;)
  • betinka 13.09.2017
    Zakwitnie
  • Mogador no to jeszcze trzeba uzbierać jednego, Violet,Ty, Ja jak dobrze liczę potrzebujemy jeszcze jednego ćwierciaka. Ale trza to sprawdzić jeszcze na kalkulatorze, bo to wyższa matematyka jest.
  • Szudracz 13.09.2017
    betti super nowa:)
  • Neurotyk 13.09.2017
    Mogador przekonamy się :)
  • betti 13.09.2017
    Mogador nigdy nie byłam gwiazdą. Violet za nią robi...
  • Violet 13.09.2017
    betti tylko w grafomańskich wierszach ;)
  • Mogador 13.09.2017
    betinka, ale wiesz, nawijać makaron na uszy zawsze można ;) Śmiem twierdzić, że sprawa tego portalu zrobiła się już śmieszna dawno temu, ale pośmiać się można zawsze :)
  • betinka 13.09.2017
    Mogador miszcze tak mają
  • Mogador 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski zaraz wyjmę liczydło, bo kalkulatora nie posiadam. Liczydło prawdę Ci powie ;)
  • betti 13.09.2017
    Violet no przecież się nie znasz, a szkoda... taki potencjał.
  • Mogador 13.09.2017
    Neurotyk masz rację, przekonamy ;)
  • Szudracz 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski Ja też do tych ćwiartek. :)
  • Violet 13.09.2017
    Mogador tutaj spadła juz jakiś czas temu :)
  • Mogador 13.09.2017
    Violet ;)
  • Violet 13.09.2017
    betti i dlatego ciagle błyszczę :)
  • Mogador :)
  • betinka 13.09.2017
    Violet ona z ósmego spadła i się potłukła
  • Szudracz no to by był komplet, ale Mogador to jeszcze na liczydle sprawdzi, bo ja nie mogiem kalkulatora odpalić :)
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski a co to kalkulator? ;)
  • Violet kalkulator to take cóś z guzikami co siem trudno włącza :)
  • Mogador 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski sprawdzone! 4 x ćwiartka równa się litr... tfu! Znaczy się pełna inteligencja!
    Violet, kalkulator to takie coś, czym betti mierzy poziom swojej głupoty ;)
  • Mogador 13.09.2017
    Violet albo i swój poziom uwielbienia dla Neurotyka ;)
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski aha...
  • betinka 13.09.2017
    Mogador może orgazm?
  • Szudracz 13.09.2017
    Maurycy ok :) ja mam chiński kalkulator w razie czego. :)
  • betinka 13.09.2017
    Mogador ona tylko używa kalendarzyka do pomiarów
  • Mogador 13.09.2017
    betinka ciekawe... Dlaczego ja na to nie wpadłem? Już wiem! Jestem ćwierćinteligent ;)
  • Violet 13.09.2017
    Mogador to witaj w klubie!
  • betinka 13.09.2017
    Mogador razem z Neuro
  • Mogador czyli żeby się zgadzało każdy musi ze sobą ćwiartkę przynieść w zaokrąglając do pół litra. Butelki to ja umniem liczyć :)
  • betinka 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski tylko pełne
  • Szudracz my z Madagorem już na byteki przeliczyliśmy, spoko jest. Każdy wnosi pół litra i nasze ajkju drastycznie wzrośnie, to pewny pewnik :)
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski a ja mogę wino? pliss...
  • betinka 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski Mensa ćwierć inteligentów
  • Violet 13.09.2017
    betinka to jesteśmy górą, żaden półinteligent nam nie podskoczy :)
  • betti 13.09.2017
    Świń tam na pewno nie wpuszczą...
  • betinka 13.09.2017
    Ty będziesz chlew robić za wszystkich
  • Violet 13.09.2017
    betinka świnie sa inteligentne, naukowo udowodnione
  • betinka 13.09.2017
    Violet ale ona tego nie wie
  • Mogador 13.09.2017
    betinka amen :)
  • Violet 13.09.2017
    betinka no to ma kobicina problem ;)
  • betti 13.09.2017
    Violet ta świnia nawet nie stała koło inteligencji... a mogła.
  • Violet 13.09.2017
    betti inteligencja inteligencji nie równa...
  • betti 13.09.2017
    Violet masz rację, niektórzy są inteligentni inaczej...
  • betinka 13.09.2017
    betti ja nie jestem świnia, ja jestem królowa świń
  • Violet 13.09.2017
    betti jesteś tego najlepszym przykładem :)
  • betti 13.09.2017
    Violet nie, ja nie pretenduję do żenady wszech czasów, Nie moja domena. Królowa Świń jest tylko jedna. Ty też nie masz szans...
  • betinka 13.09.2017
    betti będziesz moją poddaną
  • betti 13.09.2017
    betinka ja już padam... ze śmiechu.
  • betinka 13.09.2017
    betti żebyś nie pękła
  • Violet 13.09.2017
    betinka słaba ona jest, z ludźmi rozmawiać nie potrafi, bawić się zespołowo nie umie, to i pada. Nie to co my, dusze towarzystwa w bojach ubaw wszelakich zaprawieni :)
  • betinka 13.09.2017
    Violet bo trzeba mieć klasę
  • Violet 13.09.2017
    betinka zawsze! :)
  • betti 13.09.2017
    Nie mam klasy zerowej... sorry.
  • Violet 13.09.2017
    fakt, z minusową jest ciężko ;(
  • betinka 13.09.2017
    Trzecia podgrupa
  • betti 13.09.2017
    Violet zaczynam Ciebie lubić, naprawdę. Masz klasę... podstawową. To dużo, jak na Opowi.
  • Violet 13.09.2017
    betti lepsza taka niż grupa przedszkolna :)
  • betinka a w ogóle jak to jest z tymi klasami?
  • betti 13.09.2017
    Violet właśnie dlatego pochwaliłam Ciebie...
  • betinka 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski to jest wyższa szkoła jazdy
  • Violet 13.09.2017
    betti wiedziałam, wszystkie przedszkolaki sa zauroczone tymi z podstawówki:)
  • Gregor 13.09.2017
    Elka ty nie podskakuj tak do góry, bo jesteś mała
  • betti 13.09.2017
    Violet a Ty komu tłumaczysz prawdy oczywiste?
  • Violet 13.09.2017
    betti przedszkolakowi :)
  • betti 13.09.2017
    Gregor nie pisz tak, bo mnie ranisz. Małe jest piękne...
  • Gregor 13.09.2017
    betti ty do Violet musisz dużo soli zjeść, żeby jej dorównać
  • betinka ja mam prawko kategorii B to gdzie się plasuję?
  • betti 13.09.2017
    Violet świnka i tak nie zrozumie... daremny trud.
  • betinka 13.09.2017
    betti dla ciebie jej wysokość
  • betti 13.09.2017
    Gregor ale ja nie zamierzać dorównać do Violet, cofać się przecież nie będę... .
  • Violet 13.09.2017
    betti stwierdziłaś że jest w zerówce, a ja że Ty w przedszkolu, czytaj ze zrozumieniem, szczególnie że to nie poezja i metafor w tym nie ma. Proste moja droga, do bólu proste :)
  • betinka 13.09.2017
    Violet prostaczka tego nie pojmuje
  • betti 13.09.2017
    Violet czyli się znasz, tylko dla zaskarbienia łask, udajesz ignorantkę...
  • Gregor 13.09.2017
    betti bo już gorzej nie możesz się cofnąć jak jesteś
  • Violet 13.09.2017
    betinka święta prawda to przywilej ludzi z ogładą
  • Violet 13.09.2017
    Gregor tylko wielcy aby móc wygrać, potrafią się cofnąć, wtedy gdy głupcy prą do przodu
  • Gregor 13.09.2017
    Violet bo cofanie ma wiele znaczeń, ale na tym trzeba się znać
  • Violet 13.09.2017
    Gregor :)
  • Gregor 13.09.2017
    A tu moje karaluchy przylazły. Dwóch mi brakuje w pudełeczku
  • Gregor 13.09.2017
    Panie Neurotyku na pomoc!
  • co na pomoc, co Neurotyku! tera sobie radź Mc Gregor!
  • Neurotyk 13.09.2017
    Gregor, ###
  • Gregor 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski wołam w imieniu betii
  • Gregor no tak to by się zgadzało
  • Gregor 13.09.2017
    Neurotyk miszczu takie słowa usta twoje kalają. Dostaniesz od swojej nauczycielki po dupie. Nie denerwuj się kochany
  • betti 13.09.2017
    Dziwię się, przecież i tak wszyscy jedzą Ci z ręki.... może mają jeszcze całować ślady? Popadasz w narcyzm... ale niewiele mnie to obchodzi.
  • Gregor 13.09.2017
    Betii mówisz do Neurotyka, rozumiem?
  • betti 13.09.2017
    Gregor niewiele Ty rozumiesz, teraz wiem do czego potrzebna Ci Violet.
  • Gregor 13.09.2017
    betti ja chcę ciebie
  • betti 13.09.2017
    On się nie denerwuje... to kpina wyrażona subtelną metaforą.
  • Gregor 13.09.2017
    Do kąta na groch za brzydkie słowa
  • Neurotyk 13.09.2017
    Gregor, Betti mądrze ci wyjaśnia:

    jest to kpina, śmieciu, mówi, ona, abyś wypierdalał. Mówi też, że jesteś śmieciem.

    Jeśli czegoś nie rozumiesz, służę pomoca.
  • Violet 13.09.2017
    Neurotyk na Ciebie zawsze można liczyć :)
  • Gregor 13.09.2017
    Neurotyk żyłka ci pęknie z tej euforii
  • Gregor 13.09.2017
    Neurotyk czy ty nie potrafisz sam myśleć chłopie?
  • Pytanie konkursowe, poważna nagroda do wygrania. Plażowy materac do nadmuchania jest. Czyje to słowa?
    "Gówno-burze zazwyczaj wybuchają pod słabymi wierszami". Niestety nie przewidujemy nagród za drugie i trzecie miejszca.
  • Gregor 13.09.2017
    za subtelną metaforę... ### - proponuje złote usta Betti dla Neurotyka
  • Gregor 13.09.2017
    Baj mój kochany
  • Violet 13.09.2017
    Gregor o kurczę!
  • Gregor możesz dmuchać:)
  • Gregor 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski wróciłem żeby dmuchnąć. Ale złotousta lepiej to zrobi.
  • Violet 13.09.2017
    Gregor z tym lepiej byłabym ostrożna ;)
  • Gregor 13.09.2017
    Violet z czym
  • Violet 13.09.2017
    Gregor z tym że robi lepiej ;)
  • Gregor 13.09.2017
    Violet ona we wszystkim jest gorsza
  • Szudracz 13.09.2017
    Maurycy :)
  • Violet 13.09.2017
    cześć Szudraczku, miło że znów zajrzałaś do nas :)
  • Pasja 13.09.2017
    Violet wyszłam z kąpieli, a tu znowu zabawa trwa
  • pasja jak się bawić to się bawić :)
  • Violet 13.09.2017
    pasja a ja miałam tekst wysłać i zamiast tego siedzę na tutejszej imprezie :)
  • Szudracz 13.09.2017
    Violet Sprawdzam czy wszyscy cali. :)
  • betti 13.09.2017
    Niedługo znowu coś skrobnę... zapraszam już dzisiaj wszystkich. Będzie się działo...
  • ja będę jak zwykle pierwszy, mam nadzieję, że nie przegapię :)
  • Violet 13.09.2017
    betti uczysz sie gości przyjmować. Powoli to powoli, ale zawsze... Na szczęście jesteśmy wyrozumiali dla słabszych :)
  • Gregor 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski główna nagroda to Złote usta Betti
  • Gregor 13.09.2017
    Gregor mówi miszczowi Baj
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski bądź czujny i jak coś to wbijamy się na imprezę :)
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski tylko się przygotuj, żeby się znowu nie ośmieszyć.
  • Gregor tamte słowa to Neuro powiedział, zaliczyłem ci odpowiedź bo w jednym zdaniu powiedziałeś między innymi to imię. a nagroda główna to plażowy materac do nadmuchania, nic poza tym niestety :)
  • betti ja zawsze jestem gotowy.
  • betinka 13.09.2017
    Betii skrobnij sobie przedziałek
  • betti jak napisałaś dobry wiersz i dałem ci 5 , to wtedy też się ośmieszyłem?
  • Violet 13.09.2017
    betinka i niech wyluzuje
  • betinka 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski i to się nazywa prawdziwy chłop, a nie jakiś wypierdek w kubełku
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski gotowy nie znaczy przygotowany...
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski jeżeli nie rozumiałeś i dałeś 5...
  • Violet 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski jakbyś miły nie chciał być, to i tak dupa z tyłu
  • betinka 13.09.2017
    betti baj kochana
  • Violet 13.09.2017
    tak czy siak, chłopie, nie znasz się ha, ha...
  • betti no tak przecież jestem upośledzony, zapomniałem jak o mnie myślisz
  • betti 13.09.2017
    Violet wolę szczerość... nie lubię miłych ludzi.
  • betti ja lubię szczerych i miłych , jedno nie musi wykluczać drugiego
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski nigdy tak nie twierdziłam, chyba przytaczasz słowa Violet....
  • betti ja potrafię czytać między wierszami
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski ktoś, kto jest miły dla wszystkich, tak naprawdę nie jest dla nikogo... to maska.
  • Violet 13.09.2017
    betti i wszystko w temacie... dobranoc.
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski chodzi o to, żebyś między wersami czytał....
  • betti cały czas twierdzisz,że tego nie potrafię, więc o co chodzi? Co źle odbieram?
  • betti 13.09.2017
    Maurycy Lesniewski już pisałam, nie czytasz metaforycznie... tylko dosłownie, a poezji tak się nie da.
  • betti czyli jestem dosłownie debilem?
  • czy metaforycznie?
  • betti 13.09.2017
    Nie jesteś debilem, gierki nie na miejscu i poniżej poziomu...
  • Pan Buczybór 13.09.2017
    Kurczę, pobiliście rekord komentarzy. Nieźle. Jutro poczytam...
  • Karawan 13.09.2017
    Panie Bb - szkoda czasu to tylko "moja jest mojsza" ;)
  • Canulas 13.09.2017
    Jeszcze trochę i trza by tu zakładać pitolenie dwa, bo tym z gumowymi telefonami, by się przycinało
  • betti 13.09.2017
    Kiedy tu o warsztacie nikt nie rozmawia, ważniejsze są wycieczki osobiste.
  • Canulas 13.09.2017
    Eh, ja tylko jestem obserwatorem. Nie napinam się, nie walczę. A do Ciebie absolutnie nic nie mam.
    Pozdro.
    Idę spać.
  • Adam T 14.09.2017
    A już myślałem, że jest 666 komentarzy. O godz. 8.54 jest tylko 333 - kontent w połowie.
  • riggs 25.09.2017
    W sumie takim pisaniem odnalazłabyś się na salonach, zaczynam rozumieć skąd te ciągłe zgrzyty. Doświadczeniem ostatnich dni napiszę Ci - bez cienia złośliwości, że Opowi jest dla ludzi, którzy poezję traktują w sposób naturalny, niemetafizyczny, nie naznaczony dążeniem do ideału poety współczesnego. Rilke tu nie publikuje, ani nawet Kass. Nasze pisanie jest może i pozbawione wymyślnych metafor, ale daje przyjemność nam i nam podobnym czytającym te "naturszczykowskie" wypociny, zabawy słowem i prostolinijnym może, ale życiowym pisaniem. Ty należysz do tych "uduchowionych", więc może dasz czadu na ambitniejszych portalach. Wpisujesz się w ramki konkursowych, mało przez prostych ludzi rozumianych konwencji i okrojonego świata piszących taki sam - jednakże liryczny - bełkot, obcy większości tu publikujących. Ostro, ale z szacunkiem. Pozdrawiam.
  • betti 25.09.2017
    Fakt, bez problemu odnajduję się na salonach i daję czadu, kiedy tylko mam na to ochotę. Czy z tego powodu jestem mniej wiarygodna w swoich wypowiedziach? Czy zapoznanie się z warsztatem, jest czymś tak niesamowitym, że trzeba się przed tym bronić jak przed zarazą? Dlaczego uważasz, że wszyscy tu piszący nie mają prawa zapukać do salonu? To, że Ty nie masz ambicji, jest Twoją indywidualną sprawą. Ostro, ale z szacunkiem. Pozdrawiam.
  • riggs 27.09.2017
    Rzadko się denerwuję ale teraz to przegięłaś. ponieważ jadę samochodem nie będę się bawił przecinki i kropki gdyż dyktuję to co zostanie tutaj napisane. Starałem się do tej pory nie dokuczać ci tak jak inni ale widząc twoje prostactwo muszę zareagować. Jak możesz pływać na salonach skoro komplement moim komentarzu który zawarte był w jego podtekście jest dla ciebie niezrozumiały. Słaby musi być ten twój dorobek artystyczny który pozwolił ci wejście na twoje salony Jeżeli musisz dowartościowywać się obrażając ludzi. Jeżeli czujesz się taka mocna to pomóż ludziom Załóż jakieś warsztaty ewentualnie kółko różańcowe. Może udało ci się opublikować jakiś wiersz w kwartalniku literackim może nawet udało ci się coś wydać Co nie zmienia faktu że ci się wydaje jak w przysłowiu wyżej srasz niż dupę Masz. A w istocie jesteś tylko jedną z wielu piszących tak samo chuj wie o czym i dla kogo. Jestem przekonany że historia rozliczy takie pisanie które w tej chwili jest w modzie i spuści ten szajs w kiblu albo W najlepszym przypadku odbierze tym bełkotom miano wiersza lub poezji. 1000 lat powiem poezja była poezją a nie z dupy na siłę wymyślonymi gównianymi słowotworami których nikt nie rozumie. A popaprani myśliciele i krytycy interpretują dywaguje co autor miał na myśli . Autor natomiast sral na kiblu najebany jak świnia i w swym uniesieniu wymyślał co by tu jeszcze wymyślić. Niestety wszystko już zostało wymyślone i napisane słownik nie posiada więcej słów. Itaka dzisiaj właśnie jest fałszywa poezja. Miałem ostatnio okazję poznać ten obłudny świat natchnionych ludzi W którym miejscu na podium rozdawało się gorzałą i wazeliną. Gwiazdor Natomiast w tym całym cyrku a muszę przyznać że człowiek to już na dzień dzisiejszy jeden z najwybitniejszych ipprzedstawicieli polskiej poezji znawy i tłumaczony na całym świecie okazał się zagubionym podstarzałym alkoholikiem. Pomimo obustronnej Pogardy do siebie jako ludzi on zyskał we mnie wiernego słuchacza ponieważ mówił pięknie a jego Wiedza jest godna pozazdroszczenia AON nie był w stanie odchudzić ani poprawić żadnego z moich wierszy wręcz chwaląc że są dobre z przesłaniem i pisane w starym stylu za którym dziś się tęskni. Po miłych słowa z ust mistrza jakby nie patrzeć padła jednak złośliwość że jestem literackim cwaniakiem który dzięki umiejętnościom potrafi pisać w każdej konwencji co w jego oczach przekreśla moje szanse na to aby poetą wielkim być
    . Ktoś mógłby stwierdzić że tyle to o ambicjach ale dla mnie to był komplement. Nie byłem jednak jedyny który zauważył ten momencik w którym jego oczy zdradziły jakby tęsknotę za czymś co utracił. Utracił naturalność w pisaniu spontaniczność a przede wszystkim radości bawienia się słowem może i by chciał ale na tym poziomie już mu nie wypada. Taka jest niestety cena spełnionych ambicji. Wracając do tematu. Na tym portalu jest wielu ludzi piszący o wiele lepiej ode mnie a przede wszystkim ludzi mających coś do przekazania. Ludzi którzy znają życie mają dzieci A nawet wnuki przeżywają i opisują 5 lat a także smutne przeżycia młodych jeszcze nie skażonych zakłamaniem i obłudę serc nierzadko nastoletnich a ty wciskasz im te swoje farmazony jakbyś była najmądrzejsza. Zrozum wreszcie że oni wszyscy mają wysrane na twoje profesorskie wywody. Jeżeli jakimś cudem posiadasz męża to ja mu bardzo współczuję. Dla mnie j tworzysz obraz zakompleksionej niespełnionej aseksualnej starej panny w wieku balzakowskim. Nawet nie chciałbym sobie ciebie wyobrazić. Ale przecież mogę się mylić. Reasumując jak chcesz się wyłączać To spadaj z tego portalu albo Milcz i wstydu oszczędź. Nie prowokuj mnie więcej proszę swoją głupotą, bo możesz mi uwierzyć że ostatni raz byłem tak delikatny.
  • Canulas 27.09.2017
    Nie, żebym chciał zabrać głos, ale wow. Się będzie działo. Riggs, wysłałem Ci maila.
  • riggs 27.09.2017
    Canulas Mam dziś spotkanie z pewnym przemiły człowiekiem, który ponad ćwierć wieku działa z powodzeniem. Mam nadzieję ze rozmowa bedzie konstruktywna. Podzielę się ze wszystkimi tym czego sie dowiem. Ale jutro
  • Canulas 27.09.2017
    Spoko, tylko sygnalizuje
  • betti 27.09.2017
    Najgorzej przestawić się na metaforę, bo poza nią niewiele się zmieniło i o to cały krzyk. Było prosto, a teraz trzeba pomyśleć... rany, to jak gwałt.
    Riggs nie potrafisz pisać, co ja Ci mogę więcej powiedzieć. Przykre, ale prawdziwe.
  • Canulas 27.09.2017
    Przepraszam, że uprawiam prywatę pod Twym wierszem. Już spierdzielam. :)
    Pozdrawiam
  • betti 27.09.2017
    Canulas mi to nie przeszkadza. Miłego dnia.
  • riggs 27.09.2017
    I to jest największy komplement jaki od ciebie otrzymałem
  • betti 27.09.2017
    riggs ale zawsze możesz się nauczyć pisać, to wcale nie trudne, dla kogoś inteligentnego... a Ty chyba za takiego się uważasz?
  • riggs 27.09.2017
    betti pewien bardzo zacny człowiek na wstępie do jednej ze swoich książek zamieścił cytat Heraklita z Efezu:" Czemu szarpiecie mnie na wszystkie strony ignoranci? Nie dla was pisałem, ale dla tego, który potrafi mnie zrozumieć." Skoro ty nie rozumiesz takich prostaków jak my - tu z góry przepraszam tych, którzy mogą poczuć się urażeni - piszących inaczej niż po twojej myśli, a w swej bezczelności zmieniasz czyjeś utwory - jakie by one nie były - bo ty tak je widzisz i twoja wersja jest twojsza to daj sobie spokój. To tak jakbyś psa chciała nauczyć miauczeć. Skoro jesteś takim autorytetem w kręgach literackich to przedstaw się wszystkim. Być może wtedy jakaś początkująca niewinna istota da ci się zmanierować. Poza tym już całkiem osobiście - straszny z ciebie bufon, skoro tak znana osoba, jak poeta który mnie oceniał nie stwierdził jakoś że nie umiem pisać, a w całej wzajemnej niechęci do siebie, potrafiliśmy prowadzić naprawdę fajne, konstruktywne rozmowy - a ty ze swoim ego przeskakujesz taki autorytet literacki i twierdzisz że nie umiem pisać, to masz albo wielki tupet, albo jesteś zmartwychwstałą Szymborską. Elvis też podobno żyje.
  • betti 27.09.2017
    Problem w tym, że piszecie tak prosto, że nie trzeba żadnego wysiłku, żeby zrozumieć i szybko zapomnieć. Nic nie zastanawia, nie zmusza szare komórki do pracy... ot, prosta rymowanka, aby się rymowało i parę słów skleconych szybko, żeby się pokazać. Nie widać pracy nad wierszem, zadbania o detale, nic. Jak mówicie tak piszecie, a gdy ktoś zwraca uwagę, to krzyk.. bo mi ktoś, kiedyś powiedział, że dobrze piszę... to ci dopiero argument. Może ten ktoś chciał tylko jak Violet być miły i lubiany przez wszystkich, a tak naprawdę niewiele rozumie, z tego, co czyta.
  • Neurotyk 27.09.2017
    "i parę słów skleconych szybko, żeby się pokazać. Nie widać pracy nad wierszem, zadbania o detale, nic"

    W pełni się zgadzam z Betti.

    Oto przykład. Może się wydawać, że tą miniaturę stworzyłem "od ręki" - i czasem tak się dzieje, ale to nieliczne wyjątki – kiedy występuje napływ weny – jak potok.

    Ten wiersz pisałem cały dzień, około 5 godzin z przerwami na wychodzenie z domu, na jakieś obowiązki. Ale to 5 godzin trwania przed klawiaturą, szukania słów, łożenia ich, szukania między słowami, wersami jaskółek, które by latały. Wiersz to nie słowa, nie frazy - wiersz to latający pomiędzy nimi "jaskółki" – widmo, że niedosłownie. Jaskółka to coś ulotnego, lekkiego, szybkiego, trudno uchwytnego.

    Nie wstydzę się, że ten wierszyk był około 50 razy poprawiany (mam historie edycji w Libreoffice).

    Niepokój

    Świeczka i suche gałązki
    w wazonie, przed burzą.
    Za oknem tylko nagość.
    Jeszcze do ciebie idę,
    warto przecierać drogę
    i już zawczasu dojrzeć
    powalone drzewa.
  • Neurotyk toz to spam. Reklamujesz siebie, raczej nie ten adres.
  • Neurotyk 27.09.2017
    Maurycy Lesniewski spadaj misiu :)

    Jeśli nie umiesz merytorycznie zabrać głosu, nie szczekaj :)
  • Neurotyk misiu cie wyczuł i bedzie sie trzymał swojego drzewa, nie mam zamiaru spaść :).
    SPAM!!!
  • Neurotyk 27.09.2017
    Maurycy Lesniewski trzymaj się :)
  • betti 27.09.2017
    Neurotyk ja piszę wiersz, zdarza się, że i tydzień. Ciągle poprawiam, wielki wyjątek, kiedy poleci coś od razu... Czasami napiszę kawałek, potem sobie o nim przypomnę i robię zakończenie. Tutaj nikt tego nie stosuje, bo są tak pewni, że wspaniale piszą. Gdy wytkniesz błędy, gotowi zabić, ale to robota takich ludzi jak Violet. Pojęcia nie ma żadnego, ale chwali. Napisz do niej coś z lekką metaforą, uśmiejesz się z odpowiedzi... ale pierwsze skrzypce, wybitna osobowość... żenujące.
  • riggs 27.09.2017
    Godne ubolewania jest to że nigdy nie zrozumiesz że my nie chcemy pisać tak jak Wy. Po pierwsze mamy to w dupie. Po drugie traktujemy to jak zabawę. Po trzecie my żyjemy i gdybyśmy mieli tydzień czasu skreślać i poprawiać, pracując ucząc się, wychowując dzieci, to wybacz ale ja już wolę iść do lasu na grzyby, z dzieciakami pojechać na jakąś wycieczkę albo pobaraszkować z żonką. W dzisiejszych czasach kiedy ludzie prawie nic nie czytają, to właśnie takie proste pisanie, Dociera do nich najlepiej i wywołuje emocje. I w dupie mam Twoje metafory bo to co ty tworzysz tydzień ja jestem w stanie w zrobić w pół godziny. A te wszystkie dyskusje, które tutaj wywołujesz są tylko krzykiem rozpaczy żeby ktoś się tobą zainteresował
  • Okropny 27.09.2017
    Po naszemu #attentionwhore
  • riggs 27.09.2017
    Okropny hihi
  • betti 27.09.2017
    Ale to nie jest Wasze forum, to też trzeba zrozumieć, może późno, ale jednak... Riggs, ja wiem, że Ty piszesz w sekundę, przecież nad tym dłużej nie da się siedzieć, dlatego jest domowe przedszkole.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania