Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Dekaos Dondi 07.02.2018
    Moje pierwsze skojarzenie to stworzenie świata →2 zwrotka...... 4 → zło dobrem zwyciężaj. To jest raczej nadinterpretacja. Ale daje do myślenia. Dlatego - 5
  • Anonim 07.02.2018
    Dzięki za wizytę i ciekawe spostrzeżenia na temat wiersza Dekaos Dondi :-)
    Co prawda słowa niosą za sobą głębszy temat, ale jestem bardzo ciekawy interpretacji większości z Was...
    Pozdrawiam DD ;-)
  • Lancelot 07.02.2018
    Literówka, "przekroczył". Bardzo fajny wiersz. Nie do końca jestem pewien mojej interpretacji. Coś jak u dekaosa. Stworzenie świata, łzy Boga, walka z ludzmi których sam stworzył. Ogólnie muszę nadrobić trochę twojej twórczości i publikacji. Ostatnio mało czasu mam, ale w najbliższej wolnej chwili przysiądę. pozdrawiam :)
  • Anonim 07.02.2018
    Dzięki Lancelot :-) Nie maj sokoli wzrok ;-D Dziękuje, już poprawiam ! Nie śpiesz się. Jeśli będziesz miał czas, to poczytaj, co tam powstawiałem. Nic szczególnego, ale jeśli coś Ci się spodoba lub traf w Twoje potrzeby, napisz, będę wdzięczny za refleksje ;-) Pozdrawiam Lanc !
  • Skryty 08.02.2018
    Kurczę, ja też w tym widzę dzień z życia Boga! Bardzo fajnie ubrałeś to w słowa.
    "nadał kształt
    wrogowi"
    Bardzi mi się podoba
  • Skryty 08.02.2018
    Aaa... Przypadkiem kliknąłem wyślij...
    Wracając, bardzo mi się ten fragment podoba, rekwiruje i będę w tekściarstwie używał! 5 i pozdrawiam!
  • Anonim 08.02.2018
    Z podziękowaniem :-)
  • Pasja 08.02.2018
    Wodospad łez na ból i niesprawiedliwość tego świata. Łzy są słone, a najbardziej łzy dzieci. To one walczą łzami tam daleko, gdzie granicę wyobraźni przekroczył chory umysł. Mnie się wydaje, że to ciąg dalszy twoich refleksji o dzieciach wojny.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Anonim 09.02.2018
    Witaj pasja :-) Tak, można tak powiedzieć, że to skromniejsza kontynacja "Syri", ale w odniesieniu do naszych wewnętrznych rozterek i bólu, jaki wywołują smutne widoki...dziękuje i pozdrawiam :-)
  • Agnieszka Gu 08.02.2018
    "białe strumienie
    łzami walczą" - śliczne. Bardzo przyjemny w odbiorze, choć to utwór o walce i słabościach mówiący.
    Pozdrawiam
  • Anonim 09.02.2018
    Dziękuje Agnieszka :-) Zawsze można znaleźć coś dla siębie i tomnie cieszy. To atut wierszy i samej poezji ;-) Co do interpretacji, to trafnie zauważyłaś: walka i słabości, z którymi trzeba się uporać...pozdrawiam ! :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania