Biały Wilk: księga 1 rozdział 1

Gonił ile sił w nogach, gdy nagle usłyszał szelest (zwykły człowiek by nie usłyszał) i nagle z za krzaka strzeliły kolce, zrobił szybki zwód i skoczył na drzewo. Potwór- septadil, groźny,szybki,praktycznie niezauwarzalny. Basty zauważył że potwór się oddala. Nie wolno było dać mu uciec. Skok i skok ... I już jest nad nim. Teraz było widać oczy węża z zieloną źrenicą, łuski przypominające liście. Z figury przypominał raptory z czasów prechistorycznych nie licząc ogona z kolcami z którego nimi ciskał. Nagle wszystko ucichło, wiadomo było, że ptwór zrozumiał że jest ścigany. Kolejny błąd. Nagle sykneło powietrze i on, ponieważ potwór rozciął mu plecy. Przeskoczył na inne drzewo, bo zejście na dół byłoby szaleństwem. Nagle zobaczył kupke liści. Skoczył ale stwór zrobił unik. Wyjął miecz piruet, kwinta,półpiruet, skok, unik, uderzenie i potwór padł. Basty czyli ja, ostatni z poskramiaczy zabijam potwory dla pieniedzy by wyżyć. Dalsza część w krótce...

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ozar 18.11.2018
    Czy to coś ala Biały Wilk w domyślę Gerald z Rivii - tu radze najpierw poczytać wiedźmina w wersji ewoile. Ona pisze genialne teksty i dorównać jej nie jest łatwo.
  • Smok 18.11.2018
    Nie nieprawda
  • Smok 18.11.2018
    Nie wzorowalem się wiedźminem
  • Canulas 19.11.2018
    "Potwór- septadil, groźny,szybki,praktycznie" - brak odstępów

    Potwór- septadil, groźny,szybki,praktycznie
  • Canulas 19.11.2018
    Ucięło komentarz.
    "Potwór- septadil, groźny,szybki,praktycznie" - potwór.
    "zobaczył kupke liści." - kupkę.

    Dalej też brak odstępów i przecinków

    Słabo to wyszło dość i faktycznie lektura Ewoile mogłaby Ci pomóc.
  • Smok 19.11.2018
    Boże powiedzcie tylko czy się podobało czy nie i co moge poprawić
  • jolka_ka 19.11.2018
    Smok Błędy. Spację po przecinkach, ortografa, ogonki, koncówki. Krótki tekst, a mignęło ze cztery razy "nagle". Niepotrzebne dopowiedzenie, że zwykły człowiek, by nie zauważył. To tak na szybko.
    "Dalsza część wkrótce" – to powinno być oddzielone od tekstu, ewentualnie w ogóle nie zamieszczać tego typu informacji.
  • jolka_ka 19.11.2018
    Spacje*
  • Smok 19.11.2018
    Dobrze, oczywiście tak ? jolka_ka
  • Smok 19.11.2018
    Dobra pisze kolejnom czensc za 1 godz.
  • Smok 20.11.2018
    Dobra czeka na akceptacje

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania