BIEDAK SZARY

Polną dróżką przez zagony,

Biegnie zając nawalony,

Chciał popatrzeć sobie w niebo,

Fiknął kozła tuż pod miedzą.

 

Już nie wstanie biedak szary,

Bo ma w głowie same czary,

Lecz nie śmiejcie się z zająca,

Bo ty pijesz też bez końca.

 

Na świat trzeźwo popatrz bracie,

Bo przepijesz swoje gacie,

Patrz przed siebie trzeźwym okiem,

Idź przez życie równym krokiem.

 

G.Z.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Tu takie rymy są do przyjęcia, jest dość zabawnie i z morałem, czyli ok.
    Pzdr
  • Canulas 05.02.2018
    Sorry, mnie nie podchodzi.
  • Aisak 05.02.2018
    ło, protegowany admina pedałka
    Bo uważam, to jest po prostu żenujące,
    Żeby tylko 36 tekstów w ciągu doby zatwierdził.
    Pedał jeden.

    Co do tekstu, to powinien KONIECZNIE wisieć w każdym AA.
    tylko ten zajączek taki trochę pedalski.
  • Oj Ajsi co tu taka zgorzkniała? Nie poznaję Cię.
  • Aisak 05.02.2018
    skądże!
    uważam, że porady "osób z branży" są bezcenne.
    Wyobraźmy sobie ten tekst z rysunkami dzieci,
    dla bardziej wrażliwych, którzy przez swój nałóg mogą stracić wszystko łącznie z rodziną, z opieką nad dziećmi,
    mógłby być bardzo wstrząsający.

    Ale tylko dla osób chcących zmienić swoje pijackie przyzwyczajenia.

    sorry, nienawidzę pijaków.
    Bo to choroba, więc się litujmy, pomagajmy.
    NIE!!!!!
    widzę takich "chorych" codziennie na centralnym.
    Całe hordy, całe pokolenia!
    Nie chcecie wiedzieć, co bym im zrobiła...

    Ale pijak pijaka zawsze zrozumie i wyciągnie pomocną dłoń.

    Marczello, nie jestem zgorzkniała.
    Poza nie masz pojęcia, jaka jestem.

    nam alergię na pijaków.

    ale cieszmy się, bawmy, póki sypie się piach.
  • Ajsi mi chodziło, co na tego admina jedziesz i od jednobiegunowych seksualnie ciagle go objeżdżasz.
    Co do reszty komentarza jak najbardziej nie mam zastrzeżeń, ani watpliwości.
    A czy mam pojecie jaka jesteś? Powiem tak, nie znam Cie, większości autorów tu w ogóle nie znam, ale każdy z nas sobie wyrabia zdanie o innych na podstawie tego co publikują, oraz tego jak i co komentują.
    Ajsi ja nie wiem jaka jesteś, ale mam wyrobione, być może mylne zdanie na Twój temat. Powiem tylko, że jest pozytywne i zasadniczo, powiem nawet że wcale nie uważam Cie za zgorzkniałą, mimo, że wcześniej zadałem takie pytanie.
  • Aisak 05.02.2018
    Marczello, jaka byłaby twoja reakcja, gdyby początkowo przepuszczał twoje teksty normalnie, po kilku godzinach, a nagle 1 tekst (5!!!!) wypuszcza po 12 godzinach!!!
    gdyby taka sytuacja miała miejsce ZA KAŻDYM RAZEM przyjęłabym to za NIRMĘ zgodną z Regulaminem, ale nie.
    bo pedał był zajęty autoryzacją 36 tekstów zdzisia!

    i to jest NIESPRAWIEDLIWOŚĆ!

    więc jestem lekko oburzona.
    leciutko.
    i nie mam zamiaru kumulować tej złości w sobie, niech debil wie, co myślę o tej sytuacji.
    Może jestem ciut impulsywna, ale może admin jest partyjny, i stosuje te same praktyki w życiu? He?

    Kolesiostwo!
    Precz z układami!
    Lodziki po godzinach pracy!

    xD
    Miłego dnia :]
  • Nuncjusz 05.02.2018
    Aisak pierdolisz bekonie głupoty
  • Aisak 05.02.2018
    Pawiany głosu nie mają!!!
  • Ajsi ja miałem podobną sytuacj do Twojej tutaj, tylko ja obrałem inną strategię nie wchodzi to ch... trudno.
    Napisałem do admina wyważona wiadomość, czekałem ze dwa albo trzy dni zanim mi odpowiedział, ale wyjaśnił, że to był błąd ...gdzieś tam ...cos tam, i że teraz już bedzie ok. I od tamtej pory było i jest w sumie.
    Biorąc to na zdrowy rozum co mówisz o kolesiostwie itd to nie wydaje mi sie za racjonalne podejrzewanie, że admin chciałby sie bawić w faworyzowanie kogokolwiek, po prostu za duzo pieprzenia. Jedne zasady dla wsystkich, to zabiera mniej czasu i tracenia zbędnej energii.
    Ajsi ochłoń troszkę, i wrzuć na luz, niech to auto pokula sie troche samo z górki.
    Nerwy nie wiele pomogą.
    Zawsze podobały mi sie Twoje cięte riposty gdy się z kimś spieralas, bo nie potrzebowalas używać wulgaryzmów co Twoim wypowiedziom dodawało zawsze mocy.
    Rzucanie „admin to Chój „ nie jest ładne pod pracami innych autorów, którzy najprawdopodobniej nie maja pojęcia o co Ci chodzi.
    Jeśli chcesz mu koniecznie nawrzucać zrób to w wiadomości do niego, choć tak naprawdę, weź kilka głębszych oddechów.
    Kończę z tym tematem, pozdrawiam Cie i autora tego tekstu powyżej.
  • Aisak 05.02.2018
    Marczello, muszę sobie postudiować TWOJE słowa.
    Przeżuć. Przetrawić.
    Jest w nich stoicyzm, którego mi brakuje. I pewny rodzaj szlachetności, który szanuję.

    Należę do bohaterów filmu, którzy giną w pierwszych trzech minutach filmu z własnej głupoty.
    xD

    ...ale 36 tekstów w ciągu doby Zdzisia, nasuwa pewne podejrzenia.

    Admin podobno nie czyta wiadomości.
    Pytanie, czy czyta komentarze?
    Jeśli by czytał, to pewnie już by mnie znokautował.

    Co do AUTORÓW, u których umieściłam swój komentarz, to masz rację.
    100 % racji. Muszę dać sobie karę, bo autorzy mi nie dadzą.
    Coś wymyślę.


    Marczello, twoje słowa mnie ostudziły. Dziękuję.

    A pan autor, wybaczy nam prywatę, bo pisze słodkie wierszyki, więc ma na pewno dobre serduszko.

    Bez odbioru.
  • KarolaKorman 05.02.2018
    był u mnie w domu kiedyś Medal Starego Pijaka, na którego odwrocie pisało: Pij bracie pij, na starość torba i kij :)
    Coś w tym jest. Pozdrawiam :)
  • Agnieszka Gu 05.02.2018
    Witam,
    Nawet fajne to, wesoła rymowanka z przytupem ;)
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania