Podziękowania składać Ichigo-chan.

Podziękowania składać Ichigo-chan.

Nie powinno być chana.

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (105)

  • patyy 07.01.2016
    Moni, ale twoja praca jest poza limintem słów.
  • Slugalegionu 07.01.2016
    Przecież jest ich 1540...
  • Moni 07.01.2016
    Nie nooo. :C :C :C Jaki on był? :C
  • patyy 07.01.2016
    Slugalegionu e, sorry. Mi wyskoczylo 1495, a teraz 1553 ;.; nie wiem czemu.
  • Krytyczny 07.01.2016
    Błędy:
    1. W ogromnej, ciemnej hali, wypełnionej przeróżnymi, mniej lub bardziej przydatnymi,
  • Krytyczny 07.01.2016
    Błędy:
    1. W ogromnej, ciemnej hali, wypełnionej przeróżnymi, mniej lub bardziej przydatnymi,
  • Krytyczny 07.01.2016
    No kurczaki, nie che mi się dodać cały komentarz. Spróbuję pożniej
  • Krytyczny 07.01.2016
    Błędy:
    1. W ogromnej, ciemnej hali, wypełnionej przeróżnymi, mniej lub bardziej przydatnymi,
  • Krytyczny 07.01.2016
    Błędy:
    1. W ogromnej, ciemnej hali, wypełnionej przeróżnymi, mniej lub bardziej przydatnymi,
  • Krytyczny 07.01.2016
    Wszędzie wkleiła mi się cała ocena, a tutaj nie mogę... Co jest...?
  • Krytyczny 07.01.2016
    Błędy:
    1. W ogromnej, ciemnej hali, wypełnionej przeróżnymi, mniej lub bardziej przydatnymi,
  • Moni 07.01.2016
    No a co z tym zdaniem jest nie tak? :O
  • Krytyczny 07.01.2016
    Błędy:
    1. Brudnego zabójcy próbowano pozbyć się za pomocą koparek, ale przypominało to próbę usypania Mount Everestu za pomocą łopatki. Tylko(,) że w drugą stronę. Po łopatki powinien był przecinek, lepiej by to brzmiało.
    2. W każdym razie(,)na skraju umysłu stała władczyni tego miejsca, Świadomość.
    3. Chłodnym spojrzeniem doglądała, jak pracuję jej podwładni. – pracują.
    4. Jest tylko jedna istota, zdolna do tego czynu i jak do tej pory (,)zawsze udawało nam się ją poskramiać. – poskromić

    5. — Szaleństwo? — Potwór zaśmiał się. — Nie, to jest MIŁOŚĆ!!! — Kiedy te słowa zostały wykrzyczane, za pomocą kopniaka sokoła wykopała świadomość z tronu. – W opowiadaniu nie piszemy niczego dużymi literami, chyba, że to nazwa własna lub skrót, albo też wiadomość e-mail, sms… „za pomocą kopniaka sokoła wykopała świadomość” – nie rozumiem tego…
    6.  W tym czasie serducho zapomniało o czymś takim(,) jak rytm i urządziło sobie dziką potańcówkę w mym gardle. – Serce bije w klatce piersiowej…

    7. Samo porównanie tego monstrum do malutkiej mnie(,) mówiło mi, że tak się stanie.
    8. W sumie to nawet go nie czułam, bo byłam zajęta wpatrywaniem się w niego(,) jak cielę w malowane wrota.
    9. — Moni, nic ci nie jest? — Nie musiałam się odwracać, aby oczyma wyobraźni zobaczyć moją najlepszą psiapsiółę pod słońcem. – szyk zdania.
    10. Zaraz(,) zaraz,

    Pomysł: Coż mogę rzecz, jest on dla mnie dziwny i trochę niezrozumiały. Dużo tych fatalnych zauroczeń, ale jakoś żadne z nich mnie nie urzeka.

    Całokształt: Całość dla mnie jest nie logiczna, ale okej. Tekst jest zagmatwany, ale temat jest ujęty i za to plusik.

    Tematu dodatkowego nie widziałem.

    Błędy: 7
    Pomysł: 6
    Całokształt 6.5
    Temat dodatkowy: 0
    Całość: 19,5/30 i 0/5

    To by było na tyle, w końcu się dodało.
  • Slugalegionu 07.01.2016
    6) Ale popularnie mówi się, że serce komuś podeszło do gardła z emocji. :P Nie popisałeś się teraz.
  • Ronja 09.01.2016
    Sakal, dobrze, że odniosłeś się do tego wcześniej, bo mi zabrakło słów na komentarz ;P. Dodatkowo, chociaż nie jestem mistrzem interpunkcji, wydaje mi się, że "Tylko że" traktujemy jako jedno i nie rozdzielamy tego przecinkiem (zwłaszcza, że tutaj występuje na początku zdania). Między takim i jak też nie jest to konieczne...
  • Moni 09.01.2016
    Ronja, można dawać takie ładne, okrągłe zdjęcia? :O I dziena za pomoc. :*
  • Krytyczny 09.01.2016
    Slugalegionu Wiem, że się tak mówi, ale właśnie, serce podchodzi do gardła, a w nim nie jest...

    I nie mam w zwyczaju się popisywać, ponieważ wyrosłem z tego parę lat temu.
  • Slugalegionu 09.01.2016
    No, ale skoro tam podeszło, to tam było, nieprawdaż? :)
  • Slugalegionu 09.01.2016
    Przynajmniej ja to tak widzę, ale to i tak Twoja ocena. :P
  • KarolaKorman 08.01.2016
    Fajnie się czytało, z uśmiechem :) Oceniać zacznę jutro :) Pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 09.01.2016
    Moni, pytałaś o link, oto on: http://sjp.pwn.pl/poradnia, ale wystarczy wpisać słowo, którego nie szukasz w Google i zawsze się wyświetli.
  • Moni 09.01.2016
    Dziękuję bardzo, Karo, czy jak tam na Ciebie Uniżony mówi. :* :* :*
  • KarolaKorman 09.01.2016
    *bez ,,nie''
  • Slugalegionu 10.01.2016
    Błędy:
    1) ~ Tymczasem w mózgu Moni, bo ten wbrew pozorom istnieje. ~ ~ A co wydarzyło się wcześnie, że użyłaś tymczasem? :)
    2) Każde ze stanowisk odpowiadało za inną cząstkę Moni. ~ Powtórzenie Moni, proponuję użyć słowa dziewczyna.
    3) Był więc komp odpowiadający za niebycie roztrzepanym, tyle że zawsze był wyłączony. ~ Powtórzenie był. Proponuję nigdy go nie włączano. :P
    4) W każdym razie na skraju umysłu stała władczyni tego miejsca [...] ~ Jako że umysł jest tutaj miejscem, to wielką literą.
    5) Nie, to jest MIŁOŚĆ!!! ~ Nie zgadzam się z Krytycznym. Mnie to wygląda na akcent. Niby można robić to t a k, i sam tak robię, ale Twoja metoda też jest dobra.
    6) No w sumie to już mówiłam, że miało fatalny początek... No cóż, skleroza nie boli. ~ Powtórzenie no. Wystarczy wywalić to pierwsze.
    7) Łokieć jej rozwaliłeś, Misiak! ~ Misiak.
    8) [...] ale ten był akurat opcjonalny, i mnóstwa koloru czerwonego, opcjonalnie różowego [...] ~ Powtórzenie opcjonalne. Proponuję drugie zastąpić słowem ewentualne.
    9) Skąd tu się wzięła ta ręka, co mi przed nosem lata? ~ Zmiana czasu, powinno być latała.
    10) [...] i że nie powinnam nawet myśleć o Miśku [...] ~ Na początku mamy spójnik, ale nie wiem czy złożony czy zwykły, więc kto inny będzie musiał Ci powiedzieć, gdzie konkretnie postawić przecinek.
    11) Od: Zwykle umie dostrzegać tylko szczęście lub jest największym emo na caluśkim świecie. Do: Śmieje się, po czym mówi już nieco ciszej. ~ Tu zmieniłaś czas.
    12) Na początku znieruchomiała pod wpływem zaskoczenia, ale ostatecznie zaczyna je odwzajemniać. ~ Zmiana czasu. :P Zaczęła.

    Pseudo błędy:
    1) Czemu w tytule jest dywiz, a w tekście masz myślniki?
    2) "1. W ogromnej, ciemnej hali, wypełnionej przeróżnymi, mniej lub bardziej przydatnymi," ~ Rozpatrywałem to zdanie kupę czasu i nie widziałem błędu, ale od czego mam Ichigo-chan. Bez ostatniego przecinka, bo to nie wtrącenie, a określenie.
    3) Nie, to nie ma sensu... ~ Jak dla mnie ma, ale nie uznaję tego za błąd, bo faktycznie nieco zwariowane porównanie.
    4) Był duży. Właściwie to wielki, gigantyczny, wprost niewyobrażalnie monstrualny. Oblała mnie fala gorąca, a po mym czole spłynęły krople potu. ~ Czytałaś Miłość koloru Blond?
    5) [...] że czasem między ludźmi rodzą się takie uczucia, których nie można powstrzymywać. ~ Nawiązanie do Shreka?

    Całokształt.
    Nie moje poczucie humoru i nieco pasowało mi to do kiepskiej książki, o tytule "Miłość koloru blond". No cóż, przebiłaś ją. :) No cóż, koniec jest z dupy, że się tak wyrażę. No bo Gabi pocałowała Moni i przez to główna bohaterka się w niej zakochała? No, ale czytało się lekko i przyjemnie. Poza tym do bohaterek ciężko się przyczepić. Mają jakiś tam charakter i nie są Mar Sue.
    I jeszcze jedno. To beka mająca sens, za to wielki plus. W końcu nie coś, co jest gównem, ale spróbuj dać temu jeden...

    Pomysł:
    No cóż, to beka. Chyba pierwsza w Bitwach. No, może poza bekowymi autorami. I cóż, fajny pomysł z wplataniem tego, co się dzieje w Umyśle Moni.

    Błędy: 6
    Całokształt: 8
    Pomysł: 8
    Średniej nie liczę, zamiast tego daję cztery, bo mi chociaż jednego uśmiechu pod nosem brakło. :P
  • Moni 10.01.2016
    No bo jesteś facetem, nie zrozumiesz Moni. C: No bo ona tak ją kochała, ale nie kochała jej, bo o tym nie wiedziała. C:
  • Numizmat 10.01.2016
    Moni, co za seksizm bezczelny!
  • Moni 10.01.2016
    Ej, niemiły jesteś. :C Odwal się, chamie. :C
  • elenawest 10.01.2016
    Moni ej, kobieto, nie przesadzasz troszeczkę? Kulturalnie, to już się nie da?
  • Moni 10.01.2016
    Mówi oaza miłości do bliźniego. :C Spadówa od tego koma, jak wam nie pasi.
  • elenawest 10.01.2016
    Moni coś ci we mnie nie pasuje?
  • Moni 10.01.2016
    Wchodzisz na każdego, spadówa stąd, ja nie chcę hejtów. :C
  • elenawest 10.01.2016
    Moni nie nie wchodzę. Jedynie na tych, których teksty są słabe. A my tu nie chcemy chamstwa, więc może ty spadaj, co?
  • Moni, nie chcesz krytyki (czy jak ją nazywasz - hejtów)? To po kiego grzyba wrzucasz tutaj cokolwiek? To nie miejsce dla Ciebie, jak nie umiesz przyjąć gorzkich słów dotyczących Twojego opowiadania.
  • Moni 10.01.2016
    Nie, szkoda. :C Wszystkich nazywasz niedorozwojami, pytasz się co to ma być i że piszą gówno. :C Spadówa, nie chcę Cię tu. To nie krytyka, krytyka to pokazanie błędów i wypad spod opka. :C
  • Numizmat 10.01.2016
    Tracę wiarę w ludzkość. Mój komentarz miał być żartobliwy, wiesz? Ktoś tu nie umie dostrzec ironii. Poza tym to jest internet dziewczyno, życzę Ci powodzenia z wyganianiem kogokolwiek spod opowiadania
  • elenawest 10.01.2016
    Moni słuchaj, jak ktoś źle pisze, to nazywam rzecz po imieniu. I błędy też wskazuję. Wielka pisarka się trafiła, jedno opowiadanie wrzuciła i się rzuca, bo krytyki przyjąć nie potrafi.
  • Moni może jednak utrzymaj swoje wypowiedzi w tonie jakiejkolwiek kultury... Krytyka to nie tylko wypisanie błędów. Przeczytaj sobie definicję krytyki literackiej w słowniku PWN...
  • Moni 10.01.2016
    A bo co, bo jak nie mam tu miliona opek to mam pozwalać innym na wyzywanie mnie od seksistek? Tak nie można, nawet jak się żartuje.
  • elenawest 10.01.2016
    Moni Numi cie nie wyzwal. Jak nie potrafisz wyczuc zartu to masz pecha.
  • Moni broń swojego zdania, skoro czujesz się wyzwana od seksistki (co było żartem...), ale rób to w sposób merytoryczny, a nie prostacki (zacytuję: ,, Odwal się, chamie").
  • Slugalegionu 10.01.2016
    Ej dobra, cicho tu być. Jak nie będziecie jej nakręcać, to w najgorszym wypadku da wam parę baniek i tyle, a tu zaraz będzie shitstorm.
    I Ty też się uspokój, dziewczyno. :P To było nieporozumienie i tyle.
  • elenawest 10.01.2016
    Slugalegionu a czy ja ja nakrecam? Nie podoba mi sie po prostu, jak sie chamsko zachowuje wytykajac to komus innemu i to jeszcze Numiemu, ktory wedlug mnie jest kurcze, szczytem delikatnosci na tym portalu... Albo go jeszcze nie poznalam dostatecznie. A co do jej ocen, to niech sobie wstawia i komentuje, ha ha, akurat sie tym bede przejmowac :-P
  • Mi nie chodzi o głupie nieporozumienie, tylko o poziom kultury i pokory, który każdy powinien reprezentować sobą w jakiś sposób...
  • Moni 10.01.2016
    Jakie każde? Wszystkie, WSZYSTKIE, W-S-Z-Y-S-T-K-I-E!!!
    Tekst jest porażająco inteligentny... Jakbym słuchała za przeproszeniem tępych gimnazjalistek tlenionych na popielaty bląd... Bez urazy, ale tego się nie da czytać.

    Co to jest? Co się pytam! Jak coś takiego można napisać? Opowiadanie nie dość, że krótkie, to zaczyna się od małej litery, a te dialogi, to jest ku*wa śmiech!!!

    Nie udawaj, że krytykujesz, s**.
  • elenawest 10.01.2016
    Moni no teraz to przesadzilas...
  • Moni 10.01.2016
    Ooo, bo świętej pani Opowi nie można obrażać, tylko ona ma do tego prawo.
  • Moni nie przesadzaj.
  • Numizmat 10.01.2016
    Ooooo
  • elenawest 10.01.2016
    Moni o czym ty chrzanisz? Jakiej swietej pani opowi? Wez sie ogarnij. Ja przyjmuje krytyke innych, a nie jak ty rzucam sie w komentarzach
  • Moni 10.01.2016
    Sam nie przesadzaj Szymon, kto Ty jesteś, by się wpierdalać do cudzych rozmów?
  • Moni 10.01.2016
    I spadówa Ele, nie będzie mnie tu taka s** kultury uczyła.
  • Numizmat 10.01.2016
    Dobra, ja wychodzę, po poziom głupoty tu przekroczył właśnie wszelkie normy
  • elenawest 10.01.2016
    Moni śmieszysz mnie. Ile ty w ogole lat masz?
  • elenawest 10.01.2016
    Numizmat no najmocniej cie za to przepraszam, ale to nie ja ten hejt tu zaczelam
  • Jestem osobą, która przyszła tutaj licząc na kulturalną społeczność. I była taka, dopóki nie trafiłaś się Ty. Możesz być z siebie dumna!
  • Numizmat 10.01.2016
    Elena, to nie Ty tu powinnaś przepraszać. Szymon ma rację. Komuś tu po prostu brakuje kultury, a my nie musimy zniżać się do takiego poziomu.
  • Slugalegionu 10.01.2016
    Moni, ale Ty wiesz, że nasz admin bardzo lubi bany? Lepiej się uspokój, a może przymknie oko, boś nowa.
  • Slugalegionu 10.01.2016
    A i jeśli już ktoś ma przepraszać i nie jest to Moni, to ja, bo ja zwróciłem uwagę na koniec.
  • elenawest 10.01.2016
    Numizmat niemniej jednak za swoj blad przepraszam, bo mozliwe, ze jakos ciebie a to nie bylo zamierzone
  • Slugalegionu daj spokój... nie masz za co przepraszać. Zrobiłeś to, po co ta strona istnieje. Oceniłeś opowiadanie.
  • elenawest 10.01.2016
    Slugalegionu taaa, ty bedziesz przepraszac, ciekawe za co? To ona sie kultura nie popisala, ty jedynie bledy wskazales, a chyba rowniez od tego mamy ten portal, nieprawdaz?
  • Slugalegionu 10.01.2016
    O to chodziło. :P Przeprosiny Elewest są bezsensu, bo zrobiła co musiała i tyle. :P
  • bighome 10.01.2016
    Moni w tym wyrazie "W-S-Z-Y-S-T-K-I-E!!!" "sz" się nie rozdziela.
  • bighome 10.01.2016
    Moni "sz'' się nie rozdziela, tak jak zrobiłaś to w słowie W-S-Z-Y-S-T-K-I-E!!!
  • elenawest 10.01.2016
    bighome heh to byl moj blad akurat :-D faktycznie, masz racje, chyle glowe w gescie pokory :-P
  • bighome 10.01.2016
    Moni "sz" się nie rozdziela.
  • elenawest 10.01.2016
    bighome ten komentarz, ktory wypisala moni nalezal do mnie
  • Moni 10.01.2016
    Bighome, s*** z takimi błędami do wielkiej Pani całego Opowi, czyli Elesuki.
  • Moni uspokój się wreszcie. I uważaj na język.
  • bighome 10.01.2016
    O jej! Wielka Pani Moni nie umie przyjąć krytyki i wyżywa się na innych.
  • patyy 10.01.2016
    O nie, leżę i kwiczę :D Odkąd jestem na opowi, widziałam wiele kłótni, ale takiej jazdy to nigdzie nie było. Czekajcie, lecę po popcorn, bo to dobre. :D

    A tak na serio, Moni ogarnij się troszeczkę, bo to jest portal na któym wytyka się błędy i nie powinnaś nikogo wyzywać, ponieważ Ciebie też nikt nie wyzywa. Zaniżasz poziom kultury na tym portalu i to wcale nie robi wrażenia, a wręcz przeciwnie. Odpycha od Ciebie.

    Jeżeli będziesz się tak zachowywać, nikt nie będzie cię tutaj odwiedział, komentował i wgl, zginiesz w pogromnie innych opowiadań i innych urzytkowników.

    Nie jest miło patrzeć, jak ktoś, kto dopiero dołączył pokazuje swoje różki i to w tak chamski sposób, jak ty.

    Po drugie, jest to bitwa, więc każdy może ją ocenić, tak jak mu się podoba. Gdybym ja teraz, po tym co przeczytałam, miała ją ocenić, to nie wiem czy byłabym obiektywna...
  • patyy 10.01.2016
    Użytkowników* literóweczka. :)
  • Numizmat 10.01.2016
    patyy, krótko tu jesteś mało widziałaś. I tak teraz jest spokojnie. Podobno jeszcze przed tym, jak tu byłem, to dopiero się wojny działy.
  • elenawest 10.01.2016
    Numizmat naprawdę? Kurcze, a ja sądziłam, że teraz jest ostro...
  • Ostro, nie ostro, wyzywanie się od suk i rzucanie na jakąkolwiek formę krytyki jest poniżej poziomu.
  • elenawest 10.01.2016
    Szymon Szczechowicz :-D
  • patyy 10.01.2016
    Numizmat Właśnie dlatego napisałam, że odkąd jestem na opowi, tego jeszcze nie widziałam. :) Co było prędzej, to nie wiem.
  • KarolaKorman 10.01.2016
    Błędy: 8/10
    Błędy nie przeszkadzały mi w czytaniu.

    Pomysł: 8/10
    Mnie się bardzo podobał. Zaglądałam z przyjemnością do Umysłu Moni i świetnie się tam bawiłam.

    Całokształt: 7/10
    Czytało się rewelacyjnie. Uśmiech nie schodził mi z twarzy, ale szczerze mówiąc nie wiem na którym zauroczeniu miałam się skupić. Na Miśku, a i owszem zauroczyć się w facecie psiapsiuły - fatalna sprawa czy na końcówce, gdzie bohaterka zauroczyła się na moment w koleżance :)

    Pomysł dodatkowy: 0/5
    Też nie dostrzegłam jak moi poprzednicy, a Ty też nic nie tłumaczyłaś w komentarzach.

    Pozdrawiam :)
  • Moni 10.01.2016
    Obojętnie na czym, mnie to tam jedno. C:
  • bighome 10.01.2016
    "Chłodnym spojrzeniem doglądała, jak pracuję jej podwładni." - powinno być "pracują".
    "Wyobrażaniem sobie, jak mnie przytula." - nie powinno być przecinka
    Najlepszejsza - Najlepsiejsza
    "Tylko że to drugie zauroczenie jest chyba najbardziej fatalne pod słońcem." - przecinek przed "że"
    "No bo i tak nie są ze sobą." - przecinek przed "bo"
    Walentynkowa - to wyjątek i pisze sią z dużej.
    "Zaraz zaraz, Gabi (...)" - pezecinek przed drugim zaraz
    "Zaraz zaraz, Gabi kiedyś wspominała co nieco o jakimś Misiaczku." przecinek przed "co"
    "Gabi, jak zwykle, miała szpilki, więc chciałam się odwrócić, aby w razie czego ją złapać." przecinek przed "czego"
    "Tylko że w drugą stronę." - przecinek przed "tylko"
    "Był więc komp odpowiadający (...) - przecinek przed więc
  • Majeczuunia 10.01.2016
    Moni... Przeczytaj to opowiadanie, a następnie komentarze i odpowiedzi autorki. Nie sądzisz, że twoje zachowanie jest podobne?
    http://www.opowi.pl/porcelanowa-lalka-a5964/
  • Numizmat 11.01.2016
    Mała strata, krzyżyk na drogę. Chyba rzeczywiście muszę podziękować Ichigo
  • Moni 11.01.2016
    No pewnie, że musisz. C: Pozdrów Ichigo-san ode mnie. C:
  • patyy 11.01.2016
    O braaawo, Mała Pyskata się wkurzyła! :D Papaptki i krzyżyk na drogę!
    A tak mianowicie, to przestaje mnie to już bawić i należy Ci się ban.
  • Moni 11.01.2016
    Usunęła Bitwę* C: Jak mówiłam, teraz jestem miła. C: Tulimy na zgodę?
  • patyy 11.01.2016
    Moni Ja nie tulę kogoś, kto wyzywa innych od suk, nie znając osoby i nie ma nic szacunku d innych i starszych. Jedyne, co mogę zrobić, to wysłać Ci krzyżyk na drogę. I odsyłam http://www.opowi.pl/hejterskie-dziady-a12326/ - przeczytaj wierszyk, on o tobie :)
  • Beznadzieja 11.01.2016
    Moni Aha! Czyli rozpętujesz burzę, wyzywasz Elenę od suk, a Majeczuuunie od szmat i nagle jesteś miła?! Sorry nie kupuję tego.
  • Slugalegionu 11.01.2016
    Za późno, ona już po. :P
  • Moni 11.01.2016
    E no, ale to Numi zaczął i nazwał mnie seksistką. :C I co z tego, że żartobliwie? Ja ludzi nie nazywam jakoś obraźliwie na dzień dobry. :C
  • Numizmat 11.01.2016
    Odniosłem się tylko do skierowanego pod adresem Sakala komentarza: "Jesteś facetem, nie zrozumiesz". Jak dla mnie to seksizm i dyskryminacja oraz umniejszanie inteligencji emocjonalnej mężczyzn. Gdybyś powiedziała to do mnie, nie rozeszłoby się to tak po kościach.
  • patyy 11.01.2016
    Numizmat Masz rację :)
  • elenawest 11.01.2016
    Moni chyba cię pogięło, z tym tym tulimy na zgodę. Zwyzywałaś mnie od suk, bo zwróciłam ci uwagę o kulturę językową. Nawet nie próbuj mnie przepraszać, ty dla mnie już nie istniejesz.
  • Beznadzieja 11.01.2016
    Awww... Moni się wkurzyła! Ja nie mogę! Straszna strata! Papa~!
  • Moni 11.01.2016
    A no się wkurzyła, no bo Moni często się wkurza. :C Ma okres 7 dni w tygodniu. :C
  • patyy 11.01.2016
    Moni i mówisz o Ichi, że mówi w pierwszej osobie o sobie, a ty co teraz, kurdę, robisz? ;-;
  • Slugalegionu 11.01.2016
    Ale ja nie o tym, ja o chanowaniu.
  • Slugalegionu 11.01.2016
    Czy:
    Ty s***?
    Może teraz ktoś zdąży. :P
  • Sileth 11.01.2016
    Ojej! Jak przykro! Nie ma to jak się obrazić i usunąć opko, to takie dorosłe. C:
    Idę dziękować Ichiś. ^^
  • Jared 26.10.2016
    Okrągła piąteczka, świetnie się bawiłem XD Że też mnie tu wcześniej nie było XD
  • W_Prawdzie 26.10.2016
    Wyjaśnij mi to, bo nowy jestem, pomyślałem że poczytam i nie kapuję. O_O
  • Jared 26.10.2016
    A nic, śmiecham sobie z tej dyskusji w komentarzach :P
  • Jared 26.10.2016
    W_Prawdzie, a jakiego gatunku poszukujesz? Bo może coś pomogę :P
  • W_Prawdzie 26.10.2016
    Jaredzie, horror surrealistyczny i nie Jeffowy oraz fantasy. Ale już wynalazłem Artysto i jego Czwartą regułę. :v
  • Jared 26.10.2016
    Ach, Czwarta Reguła, pisałem recenzję na Wattpadzie tego :P Świetna historia, myślę że będziesz zadowolony :P
  • Ellie Victoriano 26.10.2016
    Przed Czwartą Regułą jest Wioska, W Której Nie Rodziły Się Dzieci :P

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania