Średnia ocena: 4.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Vasto Lorde 27.07.2015
    Świetne xD Sam pomysł Filipa był dobry, ale to jak umieściłaś go w tym opku jest genialne xD Rozbawiło mnie i nie widziałem błędów :) Pomysł na śmierć też fajnie zrobiony :D No nie mam do czego się przyczepić, daje 5 :)
  • Anonim 27.07.2015
    Kobito, jakie Ty masz opisy... *_* Sekcja smyczkowa świerszczy, mróz malujący na szybach bukiety kwiatów... łał :D Ja wychwyciłem tylko jeden mały błąd - "golonką" zamiast "golonkom" powinno być, ale i tak daję 5 :)
  • Daniel 27.07.2015
    "Stasiek pokornie odłożył harmonię, obtarł nogi i wieszając ręcznik na ramieniu wylał opróżnił ceber. "

    Widzę mały błąd przy edycji. ;)

    Ogólnie na pierwszy rzut oka niczego więcej nie zauważyłem, na razie zostawię 5, a w sobotę dokonam oceny, jak na bitwę przystało.
  • KarolaKorman 27.07.2015
    Dziękuję chłopaki za komentarze :) Bardzo mi było miło przeczytać tak miłe słowa, nie spodziewałam się :)
  • Ronja 27.07.2015
    Ojej biedny Staszek :) ależ musiał wpaść w panikę gdy dotarło do niego co się stało :D Bardzo pozytywna historyjka. Super!
  • Daniel 01.08.2015
    Błędy 8 - kilka przecinków, w jednym miejscu "tą" zamiast "tę"

    Pomysł 7 - historia spokojna od początku do końca, śmierć teściowej całkiem okey, ale wydawało mi się, że 8 to będzie jednak troszkę zbyt dużo.

    Całokształt 8 - Bardzo dobry tekst.

    Podsumowanie 23/30
  • Akwus 01.08.2015
    Matuniu, to będę jedyny - do mnie nie trafiło :(

    Super początek, fajny środek i zupełnie nie przekonujące mnie zakończenie. Zdecydowanie winna długość opowiadania, która nie pozwoliła Ci się rozwinąć. Dodałbym jednak choć dwa akapity więcej rozszerzające tragiczne zejście - bo po prostu JEST ZA SZYBKIE.

    Detal, ale do niczego innego nie da się przyczepić :)

    Jak widać w moim opowiadaniu, mnie również pokonała ilość znaków, acz w dokładnie przeciwną stronę :)
  • KarolaKorman 01.08.2015
    Dziękuję bardzo za komentarze. Miłe słowa :)
  • Anonim 02.08.2015
    Jako że czytałem już, i zostawiłem komenta, pokuszę się tylko o ocenki i krótkie uzasadnienie :)

    Błędy 8 - bardzo mało ich było, no i poprzednio już zauważyłem to z golonką.

    Pomysł 7 - pośmiechałem trochę :D Historia fajna, ale nie wciągnęła mnie aż na ósemkę.

    Całokształt 8 - przede wszystkim za kilka wiekopomnych zwrotów, gwarę i poczucie humoru, ale też za minimalną liczbę błędów.

    23/30
  • Niebieska 02.08.2015
    Błędy - 8 - znalazłam kilka przecinków i literówkę

    Pomysł - 8 - bardzo podobała mi się postać teściowej, jej dialog mnie rozwalił, a ten pomysł na śmierć - super

    Całokształt - 8 - trochę za szybko to wszystko poszło. Ale ogólnie od pierwszego zdania mnie oczarowałaś.

    Podsumowanie: 24/30
  • KarolaKorman 02.08.2015
    Dzięki za ocenki :) Cieszę się, bo przyznaję, że nie spodziewałam się, aż tak wysoko wskoczyć :)
  • Anonim 06.08.2015
    Błędy 8 - kilka przecinków. Poza tym ok.

    Pomysł - 7. Deptanie kapusty spoko, teściowa jednak taka tendencyjna i stereotypowa. Cała akcja na końcu opisana zbyt szybko, zbyt oszczędnie, zbyt ubogo. Plus za stylizację, która wyszła Ci naprawdę dobrze.

    Całokształt - 6. Błędy nie przeszkadzają, ale zbytni pośpiech i tekst kończący się jeszcze przed początkiem sprawiają, że wyższej oceny dać nie mogę. W gruncie rzeczy czułem się, jakbym przeczytał krótki felietonik wciśnięty gdzieś w róg gazety.
  • KarolaKorman 06.08.2015
    Dziękuję za komentarz i ocenki, miło mi :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania