Kwiaty w ogrodzie

Temat Bitwy Literackiej: Zawód zabójca

 

~*~

 

Młoda kobieta przechadzała się po przestronnym salonie, z którego okna wychodziły na basen. Tafla wody lśniła w wieczornym słońcu kolorami zachodu. Na twarzy miała ironiczny uśmieszek.

- Myślisz, że twój niepoprawny romantyzm robi na mnie wrażenie? – roześmiała się i przerzuciła za ramię pukiel kręconych, kasztanowych włosów. – Wprawdzie kobieta jest jak kwiat i trzeba o nią dbać, ale to nie znaczy, że jesteśmy głupie i mężczyźni mają nas hodować.

 

Po to opowiadanie sięgnij do Zeszytu pierwszego mojej książki: Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Angela 09.08.2015
    Bardzo interesujące, opisane stylowo, i z prawdziwą klasą. Nie wiem co jeszcze
    mogłabym dodać. BRAWO : ) 5
  • KarolaKorman 09.08.2015
    Kłaniam się Angela. Cieszę się, że ci się spodobało :)
  • Niebieska 09.08.2015
    Świetna historia! Od samego początku wciąga, nie można się oderwać. Chociaż było o morderstwach, to przedstawiłaś to, nawet można powiedzieć, w piękny sposób. Oczarowałaś mnie tą historią. Wspaniały pomysł na śmierć. Wszystko ładnie jest opisane i wytłumaczone. Nie ma do czego się przyczepić. Wielka piątka :)
  • KarolaKorman 09.08.2015
    Dziękuję Niebieska. Bardzo mi miło, że Cię oczarowałam :)
  • Ronja 10.08.2015
    Ekstra Karola :D Lekko napisane i mega wciągające! Trochę nierealistyczne zakończenie (że tak ot odpuścili zniknięcie policjantki) ale nie będę się czepiać ;) Kryminały to raczej rzadkość na tej stronce, a ten był naprawdę na poziomie i spełnił moje oczekiwania w zupełności.
  • KarolaKorman 10.08.2015
    Dziękuję Ronja :) Miło, że się zadowolił cię mój tekst. Co do kryminałów to był mój pierwszy, nie licząc Staśka, który przyczynił się do śmierci teściowej :)
  • KarolaKorman 10.08.2015
    * bez się oczywiście miało być. Chyba za dużo chciałam napisać :)
  • Niebieska 27.09.2015
    Błędy - 10 - Wyłapałam jeden, może dwa, ale to takie drobne, które nie przeszkadzają w odbiorze tekstu.

    Pomysł - 9 - Świetny. Bardzo podoba mi się to, że nadałaś ludziom imiona kwiatów. I sama koncepcja zabójcy, taki romantyk, i ten jego ogródek... w ogóle pomysł na śmierć - super.

    Całokształt - 8 - I tu nie ma co się rozpisywać. Dobra robota!

    Podsumowanie: 27/30
  • KarolaKorman 28.09.2015
    Dziękują bardzo za dokonanie prawie niemożliwego :)
    Wydawało mi się, że nikt już się tego nie podejmie. Cieszę się z Twojej decyzji, jak również z komentarza i oceny :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania