Black Hair 1941 cz.1

W 1941r farmer imieniem James Writtman spacerując przy rzece Santa Maria De Lose znalazł dziwną wystającą z ziemi roślinę. Ta „roślina” była cała czarna oraz składała się z wielu czarnych supersilnych włókien. Wyglądem przypominała czarne włosy, dlatego właśnie jest nazywana Black Hair od ang. Czarne Włosy. James mieszkał nieopodal małej wsi-Crossroad Village, która (jak i inne miejsca o których będzie mowa) znajduje się w północnej Kalifornii. James miał w miasteczku swego przyjaciela, który jednocześnie pracował dla lokalnej gazety „Crossroad News”. Farmer zaraz po tym jak znalazł to „coś” pojechał do miasteczka aby powiedzieć o tym swemu przyjacielowi. Już godzinę później obaj byli na miejscu. Jack, bo tak miał na imię przyjaciel James’a wziął ze sobą aparat fotograficzny. To właśnie wtedy zostały zrobione pierwsze zdjęcia na których jest Black Hair…..a może nie? Nieopodal rzeki znajduje się las Alberta inaczej Albert’s forest. Tam znaleziono szałas, w którym znajdowały się rysunki które przedstawiały łudząco podobną roślinę, jak Black Hair. Imienia ani nazwiska osoby która zarówno zbudowała ten szałas, mieszkała w nim i namalowała te rysunki nie znaleziono. Wracając, Jack już następnego dnia w lokalnej gazecie umieścił odkrycie na pierwszej stronie. Na początku zainteresowanie nie było duże, tym bardziej że wtedy jeszcze trwała wojna i ludzie nie przejmowali się jakimś nowym gatunkiem chwastów, które co najwyżej dziwnie wygląda. Powoli jednak zaczęło coraz bardziej wzrastać zainteresowanie znaleziskiem. Teraz nad rzekę zamiast jednego samochodu przyjeżdża dziesięć. Podczas takich „wypadów” odkrywano kolejne nadnaturalne cechy Black Hair np. jest bardzo, ale to bardzo odporne na gorąco. Próbowano też rozerwać ze sobą nici, jednak i ta próba zeszła na marne. Black Hair w końcu zyskało rozgłos. Pierwszym prawdziwym krokiem do rozpowszechnienia informacji o Black Hair było ukazanie się jednego artykułu w gazecie w mieście Oats Village. Oats Village to niewielkie, 10 tysięczne miasto znajdujące się nieopodal Crossroad Village, które liczy zaledwie 2 tysiące mieszkańców. Coraz więcej ludzi przyjeżdżało, nawet pojawiła się lokalna stacja telewizyjna, aczkolwiek telewizja jeszcze nie była tak rozpowszechniona jak na początku lat 60, przez to jakość nagrań z tamtego okresu jest słaba. Jednakże zachowało się kilka perełek, które był nagrywane profesjonalnym sprzętem filmowym, jaki był używany do kręcenia wysokobudżetowych filmów. Wracając, to właśnie dzięki mass media Black Hair zyskało popularność pojawiając się w coraz to nowych prestiżowych gazetach, stacjach radiowych i telewizyjnych. Pierwszy artykuł o Black Hair w „New York Times” ukazał się zaledwie 20 dni po pierwszym znalezieniu! To świadczy o tym jak szybko Black Hair zyskał popularność. Doprowadziło to do większego zainteresowania rządu Black Hair. Niedługo po artykule w „New York Times” na miejsce (znalezienia Black Hair) przyjechały wojskowe wozy wraz z naukowcami. Rząd zapewniał że chce wykonać rutynowe badania mające na celu zrozumienie czym jest Black Hair, ale pogłoski mówiły że został dostrzeżony potencjał w Black Hair jako broni na masową skalę. Najpierw trzeba było jednak zrozumieć czym jest Black Hair, oraz jak się tym czymś posługiwać...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Bajkopisarz 18.04.2020
    Fabularnie to zupełnie niezły pomysł.
    Wykonanie jednak nie jest najlepsze. Konstrukcja zdań bardzo prosta, opisy i narracja mocno pachnie wypracowaniami szkolnymi. Jest potencjał, wymaga jednak sporo pracy w doskonaleniu warsztatu.
  • Dzięki za opinię. Postaram się aby następne prace(jeśli powstaną) były lepsze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania