Błąd

Zostawił ją dwa lata temu. Z dzieckiem. Bez pożegnania. Spakował się i wyszedł. Po prostu. Teraz wypoczywa w drogich hotelach nie zawracając nimi głowy. Bo po co. Nie czuje w sercu poczucia winy. Ma ich gdzieś. Ale tak naprawdę jest zwykłym tchórzem. Tchórzem, który zniszczył życie dwóm osobom, na których powinno mu najbardziej zależeć. Nie zależy.

Jednak wraca. Mówi, że chcę poznać córkę. A może syna? Sam nie wie. Przecież ona była dopiero w ciąży. Dwa lata temu... szybko minęło. Nic dziwnego. Jeździł po całym świecie. A ona? Nie. Zajmowała się dzieckiem. Nie skończyła studiów. Dalej mieszka z rodzicami. Albo sama? Tego też już nie wie. Może jej matka umarła, albo ojciec. I mieszka z jednym rodzicem? To wszystko jest dla niego dziwne. Ta cała sytuacja. Dlaczego? Przecież ma poznać swoje dziecko. I jego matkę. Od nowa. Chce zacząć wszystko od początku.

Nie wpuszcza go. Każe mu odejść.

Odchodzi. Zrozumiał, że popełnił błąd. Nie da się już tego cofnąć.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Quantico 12.02.2017
    Bardzo mi się podoba. Ja takiego typa to bym zjadł i wyrzygał do rzeki.
  • 300. Win Mag 12.02.2017
    Ty jesteś pojebany? PS. Tekst dobry
  • Quantico 12.02.2017
    300. Win Mag Nie wiem, nie badałem się w tym kierunku. Chciałem po prostu coś podkreślić, a tak na poważnie to na miejscu matki przywaliłbym mu w pysk i wiedziałby, który dom omijać z daleka.
  • Marian 12.02.2017
    "Teraz wypoczywa w drogich hotelach nie zawracając nimi głowy.". Chyba powinno być: "Teraz wypoczywa w drogich hotelach nie zawracając sobie nimi głowy."
    Tekst dobry, ale wygląda mi na bardzo osobisty. Pozdrawiam.
  • Tanaris 13.02.2017
    Troszkę szybko podsumowałeś :p Ale niestety tak już jest, że kiedy chcesz coś zmienić, to jest już za późno. Zostawiam 5, pozdrawiam.
  • Szalokapel 17.02.2017
    Mi się podoba. Widać Natala, że Ty pisałaś. Tak bardzo optymistycznie... 5
  • ObcaPlaneta 17.02.2017
    Dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania