-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Dekaos Dondi 20.11.2017
    Oj Szudracz. Poziom utrzymujesz a nawet - nad. Twoje teksty nie powinno się normalnie czytać - tylko się nimi Delektować.
    ''ryk z kartek rozdarł stronę'' itd... Pozdrawiam - 5
  • Szudracz 20.11.2017
    Dekaos Dobrze, że wiesz co ja tu wyprawiam w tych zapiskach. :) Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 20.11.2017
    Tak się składa, że wczoraj miałem pomysł, żeby opisać płaski świat na kartce papieru, z jego mieszkańcami. To zupełne inne spojrzenie, na nasz trójwymiarowy świat. Relacje miedzy jednym a drugim.
  • Szudracz 20.11.2017
    Dekaos Byłyby płaskie postacie? Takie powycinane z papieru, czy naszkicowane? Napisz jestem ciekawa, bo już mi fantazja podpowiada scenariusz. :)
  • Dekaos Dondi 20.11.2017
    Chyba mniej ważne czy naszkicowane czy wycięte. Byle nie mogły wstać. Wtedy nasz świat byłby bardzo dziwny z ich perspektywy. A kontakt z naszym - raczej trudny. Wielki Pion byłby możliwy. lecz okupiony brakiem powrotu na kartkę. Ludzik poznał by ten inny świat, ale przeżywał by koszmar - z jego płaskiego punktu widzenia - który by nosił w sobie.
    Najlepiej napisz, zgodnie z Twoją wyobraźnią i scenariuszem - będę cierpliwie czekać. Pozdrawiam
  • Szudracz 20.11.2017
    Dekaos Nie, ja wolę zobaczyć, z Twojej perspektywy. :) Pisz mną się nie sugeruj. :)
  • Zaciekawiony 20.11.2017
    Dekaos Dondi
    Nie chcę cię martwić, ale kiedyś ktoś wpadł na taki temat, książka dla dzieci "Flatland" o figurach geometrycznych na płaszczyźnie.
  • Dekaos Dondi 20.11.2017
    Oj Szudracz Ty - To nie w porządku, trochę. Rzekłaś: ''już mi fantazja podpowiada scenariusz'' a teraz ja mam się męczyć. Póki co, nie mam zielonego pojęcia, jak to napisać.
  • Dekaos Dondi 20.11.2017
    Głupio wyszło z tym - męczyć. Mnie pisanie nie męczy.Sorry!
    A już na pewno nie męczy mnie czytanie - Szudracz. Nie ważne, czy na płaskim świecie czy na naszym.
  • Szudracz 20.11.2017
    Dekaos Spokojnie, ja rozumiem, co miałeś na myśli. :) Sądziłam, że masz już plan do tego pomysłu. Zacznij kombinować, może się rozwinie w trakcie i samo pójdzie. :) Płaski świat i ta perspektywa z tej powierzchni może wyjść ekstremalnie. :) Do dzieła Dekaos pisz! :)
  • Dekaos Dondi 20.11.2017
    Tak sobie pomyślałem: A jakby się oni widzieli nawzajem i ten cały świat. Tu już pojawia się problem.
    Chyba jedynym rozwiązaniem, to Wielkie Lustro na tym światem, tak jak u nas - niebo.
    Wtedy by wiedzieli, co robią. Tylko by musieli pamiętać, że wszystko widać odwrócone.
  • Szudracz 21.11.2017
    Dekaos Odbicie lustrzane mogłoby być tylko po co? Ewentualnie patrząc na drugiego podobnego widzieliby siebie w tym odbiciu. Skomplikowane punkty widzenia, ale w to ujęcie trzeba się bardziej zaglebić. :) Mogą deptac po swoich śladach do góry nogami równocześnie. Tak sobie abstrahując musisz budowac podłoże, a później ich tam umieścić. Płaskie z papieru stwory albo same narysowane linie. :) A tak poza tym próbujesz mnie wkrecic w tą historyjkę, coś czuję. ;)
  • Dekaos Dondi 21.11.2017
    Oj Szudracz. Jak to po co lusterko? Skoro mamy do czynienia z idealnie płaską kartką a na niej są dwa idealnie płaskie ludziki - to jak jeden będzie widział drugiego? A w lusterku nad nimi, by widzieli swój świat. Oczywiście mogły by się toczyć wojny o dostęp do odbicia. Bez lusterka byli by bezbronni.
    Ale Ty możesz to widzieć zupełnie inaczej. Masz czym!
    Muszę kończyć, bo muszę iść. Pozdrawiam.
  • Szudracz 21.11.2017
    Dekaos Moja wizja nie pokrywa się z Twoją. Ja sobie odpuszczam tą działkę. :) Pozdrawiam Cię. :)
  • Dekaos Dondi 21.11.2017
    Mówi się trudno. Sama na wstępie wspomniałaś, że masz wizję na ten temat. Mogłaś olać moją i pisać swoje. Pozostań sobą. Czasami za bardzo się wtrącam. Sorry. Pozdrawiam Ciebie.
  • Dekaos Dondi 21.11.2017
    Jeżeli Tobie chodziło, o płaskie ludziki, które normalnie chodzą po idealnie płaskim świecie - to też bardzo ciekawe. Bez żadnych luster. Pozdrawiam Cię. I znowu się wtrąciłem psia mać. Sorry.
  • Dekaos Dondi 21.11.2017
    Gdzie się podziałaś? Po prostu nie mogłem nie zapytać.
  • Szudracz 22.11.2017
    Dekaos Uwziąłeś się na te płaskie formy. Co Ci tak bardzo na tym zależy? Napisz jeśli czujesz taką potrzebę, ja bym wymyśliła takie bzdury, że byś padł trupem po przeczytaniu tego czegoś. :)
  • Szudracz 22.11.2017
    Szudracz żebyś*
  • Dekaos Dondi 22.11.2017
    Co za rezolutna Szudracz. Przyrzekam, że już nie będę marudzić.
    Spróbowałem napisać ociupinkę po Twojemu - Biała nitka - ale chyba nic z tego nie wyszło.
    To naprawdę trudna sztuka - naprawdę tak uważam. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 22.11.2017
    Dzięki za ocenę i za to,że przeczytałaś. Mój problem - zbyt różnie piszę.. lub mam dziwaczne pomysły.
  • betti 20.11.2017
    Proza poetycka, uwielbiam ten gatunek.
    Masz trochę literówek i otworzyło, a nie otwarło. Popraw, bo warto.
    Pozdrawiam.
  • Szudracz 20.11.2017
    betti Poprawiłam wszystkie błędy, które rzuciły mi się w oczy. :) Dzięki. :)
  • betti 20.11.2017
    Bardzo dobrze zrobiłaś, teraz to prawdziwa perełka.

    Polecam wszystkim do przeczytania.
  • Szudracz 20.11.2017
    betti Nie żartuj. :)
  • betti 20.11.2017
    Szudracz nie żartuję. Mało jest prozy poetyckiej, to trudne opanować tę sztukę więc trzeba chwalić ludzi, którzy dobrze się czują w tym gatunku. Takie jest moje zdanie.
  • Szudracz 20.11.2017
    betti Dzięki. :)
  • Canulas 20.11.2017
    "Za rękę wciąga ja do środka," - ją

    Kurde, Szu. Stajesz się już posiadaczką własnego stylu. Widzi mi się to.
  • Szudracz 20.11.2017
    Can Cieszy mnie Twoje spostrzeżenie, bo ja jeszcze sobie tak chodzę beztrosko w tym stylu i pewnych rzeczy nie zauważam. :) Poprawię - ją. Dzięki. :)
  • Pan Buczybór 20.11.2017
    Tak w ogóle, btw, witam betti z powrotem. A teraz do tekstu - no, kolejny bardzo fajny tekst. Szudraczowy, napisany dobrze i wciągający. Pozdro.
  • Szudracz 20.11.2017
    Panie Dzięki za ten Szudraczowy i odwiedziny. :) Pozdro.
  • Fajnie, zgrabnie i ciekawie poskładany tekst. Dobra robota Szu ! Pozdrawiam
    Ps
    „wciaga ja” brak ogonka
    „prze” zjedzone „z”
  • Szudracz 22.11.2017
    Maurycy Dzięki i w końcu poprawiałam - ą :) Can już mi zwrócił uwagę na jej brak ogonka. :) Zapomniałam edytować. Dzięki za odwiedziny. :)
  • Adam T 21.11.2017
    Szu, Ty wiesz, co ja od bardzo dawna myślę o Twoim pisaniu. Szacunek.
    Pozdrawiam ;)
  • Szudracz 22.11.2017
    Adam Tak, a Ty wiesz, że ja doceniam Twoje słowa. Dzięki bardzo. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania