.

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • betti 24.12.2018
    Całość dobra, ale końcówka rewelacyjna

    ''Gdyby niewinności nie zmieniały się w ladacznice i nie kończyły z poderżniętymi gardłami na ostatniej stronie gazety.



    Ale nie martw się. Ja mam te wycinki. Mam je wszystkie''. - smutne, że niewinność tak kończy, ale skoro takie uwarunkowania... najważniejsze, że jest zapisane w pamięci - zawsze można odkopać, żeby mieć na czym odbić się od dna...

    Pozdrawiam.
  • Milo, ze Ci sie podoba, bo jak na moje rozleniwienie - dosc konsekwentnie pracuje nad tym, zeby to skonczyc, i strugam w głowce jak to ma byc. Takze czuje sie milo zmotywowana, zwlaszcza ze akurat mam czas by sobie to lepić dalej. No i pozdrawiam tez :)
  • betti 24.12.2018
    e make i ka pololi muszę przeczytać pozostałe części, ale szczerze mówiąc bałam się wchodzić pod tę publikację, bo ta Twoja proza poetycka rozbiera mnie do naga, a czasami jestem zbyt słaba, żeby pozwolić sobie na całkowite rozwalenie... ciężko wrócic do stanu sprzed...
  • betti, kurcze, nie wiem czy to przyjac jako komplement, bo brzmi troche jakbym robiła ała.
    Ale wiesz, kwestia dostrojenia.

    Potrafię przeczytać cos Musierowicz, gdy czuje ze jestem zbyt slaba na cokolwiek mniej rozowego, i sie nawet ucieszyc. I obejrzec glupi serial.

    Ale musze miec pewien zapas, by sie zabrac za dzieło, ktore moze mnie opluć czy zmienic.

    Ciekawie i niebeziecznie jest na takie trafic przypadkiem, teraz troche tak mam.
  • Canulas 26.12.2018
    Tak jest zawsze. Jak se umyślę, że nie, nie wyciągam dziś kąsków, tylko czytam, to:

    "Całości utkane z dziur.

    Bogate kolekcje ubytków i nadżerek. Gdy patyna opada, z rogów wspomnień wychodzą szczury.

    W końcu wali się dom i już zawsze trzeba żyć pod niewidzialnymi gruzami, które napełniają oczy bólem, a każdy oddech czynią wysiłkiem.
    Jest taki maraton, w którym przegrywają wszyscy." - nooo pani. Tutaj to już wywijasz słowną szabelką w kurwę Wołodyjowsko.
    To jeden z tych tekstów, że po pięciu zdaniach przewijasz na dół, wciskasz gwiazdki i dopiero wracasz czytać.
    Zasób słów niebywale rozległy. Zdania-sztosy.
  • Fajnie, ze jestes :).

    Tak z tym tekstem sie wkrecilam jak w amoku, a teraz wyhamowalam i dosiegnela mnie apatia i zniechecenie.

    Zasob slow nie zdaje mi sie rozlegly, ale to pewnie w porownaniu do tego, co teraz czytam.

    Fajnie, ze czytalo Ci sie ok :).
  • Adelajda 31.12.2018
    Niby tak niewiele, a jakże dużo dajesz. Dziękuję Ci.
    Lubię się topić w takich tekstach.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania