.

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Tanaris 26.02.2017
    Nie mogę ocenić gdyż z angielskim u mnie jako tako, pewnie coś o miłość, mogę tylko się domyślać :) a tak z innej beczki, to wyobrażam sobie, że siedzisz z gitarą i nucisz właśnie te słowa xD
  • Mieszkaniec 26.02.2017
    Ale to jest takie proste, że na pewno zrozumiesz :) A poza tym możesz sobie też puścić podany u góry link i posłuchać z aranżacją m, jako całość ;)
  • Tanaris 26.02.2017
    Mieszkaniec tak zrobię xD
  • Mieszkaniec 26.02.2017
    Tanaris
    :oD
  • katharina182 26.02.2017
    Jeśli chodzi o poprawność zapisu niestety nie pomogę. Wierzę że jest bezbłędnie; )
    Tekst spoko. Zostawiam 5
  • Mieszkaniec 26.02.2017
    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie;)
  • Karawan 26.02.2017
    Niestety 1! To forum póki co nie ma działu "utwory obcojęzyczne". Zajmuje się promowaniem Polszczyzny ! Nie wiem Mieszkaniec czy chciałeś pochwalić się znajomością języka, czy tylko chciałeś się. Zgodnie z moją wredną naturą jestem zdecydowanym przeciwnikiem zbędnych wulgaryzmów i tekstów w językach obcych bez tłumaczeń.
  • Karawan 26.02.2017
    czy tylko chciałeś się pochwalić, że umiesz pisać.
  • Pan Buczybór 26.02.2017
    Karawan zluzuj trochę. Gorsze rzeczy się tu dzieją, a ty do takich błahostek się przyczepiasz.
  • Mieszkaniec 26.02.2017
    Karawan
    Stary, dawaj jak leci. Wstawiłem ze świadomością wszelkich konsekwencji. Zakładam, że moderator decyduje, co można upublicznić, a co należy odrzucić.
  • Tanaris 26.02.2017
    Puściłam muzyczkę i nawet nawet powiem tyle: BOMBA jak dla mnie xD
  • Mieszkaniec 26.02.2017
    Dziękuję za miłe słowo:) Bardzo się cieszę:)))))
    Pozdrawiam gorąco!!!
  • Pasja 27.02.2017
    Nie znam angielskiego tak żeby płynnie czytać i rozumieć, ale posłuchałam. Piękny, subtelny glos Justyny pasuje do przekazu jaki chciałeś przekazać. Silnik w aucie marki MIŁOŚĆ. Czasem prowadzi ona do obłędu i osamotnienia. Ale warto kochać. 5 Pozdrawiam ciepło
  • Mieszkaniec 27.02.2017
    Fajnie, że posłuchałaś :) Na co dzień słuchamy miliony piosenek w językach obcych i rozumienie słów nie jest potrzebne, aby się podobały ;) Prawdopodobnie dlatego, że słowa to nie wszystko. A często jest tak, że gdybyśmy wiedzieli o czym te zagraniczne teksty są, to nawet nie chciałoby się nam ich czytać. Ale ludziom to nie przeszkadza, że nie rozumieją tekstów. Najczęściej wygrywają te produkcje, które mają dużą promocję, a wartości artystyczne, estetyczne czy warsztatowe są wtedy bez znaczenia. Mam poza tym wrażenie, że często nawet piosenki w języku polskim, które nam się codziennie do głów wbija są takie słabe, że aż żal. Wiele 'wielkich' gwiazd wypłynęła na tym, że miała dostęp do kanałów dystrybucji i promocji, bo kiedy popatrzy się na ich twórczość, to wszystko jest takie miałkie. I co z tego, że śpiewają po polsku, jak kompletnie nie wiadomo o co chodzi. Pozdrawiam serdecznie!
  • Margerita 27.02.2017
    pięć
    słuchałam piosenki tez mi się podoba choć za bardzo jej nie zrozumiałam pierwsze słowa sobie przetłumaczyła i mi wyszło
    czuję ciarki na plecach
  • Mieszkaniec 27.02.2017
    Wrzucasz do google translator i wszystko wychodzi, bez ceregieli cały sens jest przetłumaczony. 10 sekund roboty. Dziękuję za komentarz i dobre słowo. Pozdrawiam!!!
  • detektyw prawdy 03.03.2017
    Mieszkaniec skoro taki madry jestes to moze sam przetlumaczysz a nie dajesz robote biednemu czytelnikowi?
  • Mieszkaniec 04.03.2017
    detektyw prawdy

    Skoro tak ładnie prosisz, to udostępniam tłumaczenie:

    Mgnienie oka

    Czuję ciarki na plecach
    Gdy widzę jak idziesz gdy słyszę jak mówisz
    Sposób w jaki mrużysz oczy kiedy się uśmiechasz
    Sprawia że nie można ci się oprzeć

    Ref.
    Łatwo można zakochać się w tobie
    W mgnieniu oka tracę grunt pod nogami
    Mam wrażenie że spadam w przepaść
    Tracę grunt w jednej chwili

    Jestem płaczliwa gdy jesteś w złym nastroju
    Ale gdy jesteś szczęśliwy czuję się jak w niebie
    Zapominam o nic nie znaczącej przeszłości
    Z nadzieją na to co ma trwać

    Pozostawia tylko wspomnienie
    Ta noc która odchodzi z poranną mgłą
    Tracę grunt tracę zmysły
    Z nadzieją że mogę zacząć wszystko od nowa
  • detektyw prawdy 03.03.2017
    na kija wrzucac tu piosenki i to jeszcze angielskie
    w 100% zgadzam sie z karawanem pala
  • Mieszkaniec 04.03.2017
    Licita sunt, quae non prohibentur.

    ----------------------------------------
    Regulamin

    Serwis
    Korzystanie z serwisu Opowi.pl jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
    Każdy użytkownik ma możliwość dodania opowiadania lub innego utworu (tekstu) do serwisu za pomocą formularza.
    Użytkownik dodając tekst potwierdza, że jest jego autorem i zezwala na publikację utworu w serwisie.
    Teksty dodane przez użytkowników są sprawdzane przez moderatora, jednak moderator nie ingeruje w ich treść. Wyjątkiem może być korekta tytułu, rażących błędów ortograficznych i interpunkcyjnych lub formatowanie tekstu.
    Moderator ma możliwość niedopuszczenia utworu do publikacji na łamach serwisu.
    Zabronione jest zamieszczanie prywatnych danych osobowych (w tym adresów domowych, numerów telefonów) na łamach serwisu. Dotyczy zarówno swoich danych i innych osób.
    Zabronione jest podszywanie się pod innych użytkowników, spamowanie oraz zamieszczanie treści wulgarnych, niezgodnych z intencją serwisu lub polskim prawem.
    Zabronione jest zamieszczanie treści niezgodnych z polskim prawem, treści gorszących, wulgarnych (dotyczy tekstów, opisów w profilach, avatarów, forum).
    Łamanie któregokolwiek punktu regulaminu może wiązać się z usunięciem nieodpowiedniej treści przez moderatora lub blokadą konta (banem).
    Forum dyskusyjne
    Zabronione jest publikowanie treści łamiących polskie prawo.
    Temat wątku powinien w łatwy i zwięzły sposób opisywać treść wątku.
    Nie dodajemy wątków o tej samej treści.
    Nie piszemy WIELKIMI LITERAMI lub w inny sposób utrudniający czytanie.
    Zabronione jest tzw. nabijanie postów (zamieszczanie postów bezwartościowych).
    Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów, a także innych użytkowników.
    Użytkownicy w rażący sposób łamiący regulamin mogą zostać pozbawieni możliwości publikowania na łamach forum.
    Katalog blogów
    Przyjmowane są tylko blogi z opowiadaniami w języku polskim.
    Blog musi mieć przynajmniej dwa wpisy (rozdziały) opowiadania, nie licząc wpisów organizacyjnych i informacyjnych.
    Blog musi być dostępny dla każdego bez konieczności logowania; nie może być zabezpieczony hasłem.
    Zmiana wpisu do katalogu lub jego usunięcie możliwe jest poprzez wysłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy (Kontakt)
    Wpis przed publikacją sprawdzany jest przez moderatora.
    Aby wpis został dodany, na blogu w widocznym miejscu (np. w bocznej kolumnie) musi znajdować się aktywny link do strony:
    http://www.opowi.pl/katalog
    lub
    http://www.opowi.pl
    Użytkownik dodając blog potwierdza, że jest jego autorem i zezwala na publikację wpisu w katalogu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania