......

...

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Prześladowca 14.02.2017
    Historii nie znam, może przeczytam później. Tekst krótki, więc 4.
  • katharina182 14.02.2017
    Dzięki. Myślałam że jak na blurb nie jest za krótki. Może jeszcze nad nim popracuje.
    Cieszę się z wizyty i opini. oczywiście zapraszam do przeczytania opowiadania; )
  • Może faktycznie trochę za krótki, dorzuciłbym jeszcze ze 2-3 zdania :) Zachęca, tworzy kilka pytań, na które potrzeba odpowiedzi więc spełnia swoją rolę :)
  • katharina182 14.02.2017
    Dobrze wiedzieć. Czyli trochę trzeba jednak dopisać. Dzięki za komentarz.
  • Pasja 14.02.2017
    Rekomendacja autorki pozwala na zdanie czytającego. Moim zdaniem sam pomysł ciekawy, tylko trochę mało fabuły. Ale nietypowe morderstwo to może być np. Zabicie strachem. Ofiara umiera z powodu głupiej zabawy. Pozdrawiam serdecznie
  • katharina182 14.02.2017
    Ok. Muszę trochę nad tym popracować. Ale cieszę się że pomysł ciekawy twoim zdaniem.
    postaram się coś więcej dopisać. Dzięki piękne za opinię
  • Pan Buczybór 14.02.2017
    Blurb czyli opis po naszemu. Ja się na tym nie znam, ale jako czytelnik powiem, iż jest zachęcający.
  • katharina182 14.02.2017
    To się bardzo cieszę że zachęca; ) dzięki za opinię
  • katharina182 14.02.2017
    Trochę dopisałam. Mam nadzieję że teraz jest lepiej.
  • Mieszkaniec 14.02.2017
    Historia, którą przedstawiasz jest intrygująca i myślę, że może zachęcić do sięgnięcia po całość! Trochę jeszcze popracowałbym nad stroną językową. Dobrze byłoby jakbyś wydrukowała i przeczytała ten tekst za jakiś czas, np. jutro lub nawet lepiej pojutrze i zastanowiła się czy może udałoby się jeszcze coś w nim zmienić na lepsze. Mnie to zawsze pomaga. Mam wrażenie, że w niektórych miejscach zostały użyte słowa, które można wykreślić lub wymienić.
    Np.: Zamiast: "Kiedy całe życie nagle się zmienia, a wszystko, co do tej pory znaliśmy okazuje się być wielkim kłamstwem.", coś w stylu: "Dotychczasowe życie nagle się zmienia, a wszystko to, co do tej pory znaliśmy, okazuje się być wielkim kłamstwem..."
    W sumie na tym etapie chodziłoby tylko o doszlifowanie Twojego tekstu i korekty kosmetyczne, żeby się go dobrze czytało.
    (5)
  • katharina182 14.02.2017
    Skorzystam z podpowiedzi i spróbuje przeczytać cały tekst jutro lub później na spokojnie. Zobaczymy co z tego mi wyjdzie. Ale cieszę się że uważasz że tekst jest dość zachęcający.
    Dzięki za opinię; )
  • Karawan 14.02.2017
    Blurb - wprowadzenie. 1/ Alex jest świadkiem makabrycznego zdarzenia (nie wiem czy to morderstwo- może obrona własna?)
    2/ Wewnątrz grupy miotających się i płonących stoi obcy chłopak. Rzuca na otaczających go strugi ognia.
    3/ Z jego miny i okrzyków wynika, że chce zabić, a widok jest tak potworny, że dziewczyna zastanawia się czy to nie halucynacja tym więcej, że ... czegoś tu brak!
    Następnego dnia przeżywa kolejny wstrząs spotykając sobowtóra?
    Tak to widzę. Znając Twoją łatwość i zdolność opisywania nastrojów, jestem pewien, że owego blurba zrobisz jak zwykle perfekcyjnie! Pozdrawiam i powodzenia.5!
  • katharina182 14.02.2017
    Troche pokombinowalam z tym tekstem. Nie wiem czy uda ci sie zajrzec jeszcze raz, jak tak to napisz czy ten drugi jest lepszy? Dzieki bardzo za opinie:)
  • Karawan 14.02.2017
    Ich oczy były puste, a spojrzenia zimne jak lód.
    Bezwzględni, brutalni, nielitościwi. Wolni od wyrzutów sumienia, obdarci z emocji i uczuć.
    To bym zostawił z pierwszego fragmentu ( resztę usunął) a drugi fragment(zmieniony) wg mnie jest bardzo OK.!
    Wg mnie proponowany fragment natychmiast powoduje, że czytający kojarzy "ogniomistrza" z drugiego fragmentu z bezwzględnym, negatywnym osobnikiem. Ten króciutki fragment początkowy jest faktycznym blurbem, a reszta (drugi fragment) dopełnieniem. Takie jest moje widzenie. Oba podane fragmenty są wg mnie znacznie lepsze niż poprzedni. Pozdrawiam.
  • Karawan 14.02.2017
    Oba niezmienione fragmenty razem - oczywiście !
  • katharina182 14.02.2017
    Karawan bardzo Ci dziekuje:)
  • Karawan 14.02.2017
    katharina182 Nie dziękuj - pisz! Rysuj! Żyj!!
  • Tanaris 16.02.2017
    Z pewnością zachęca czytelnika do przeczytania opowiadania. Intrygujące zestawienie słów, które pobudzają wyobraźnię. Jak dla mnie super! 5
  • kasjopeja 16.02.2017
    Nic bym nie zmieniała. Gdybym nie czytała wcześniej to po tym wstępie na pewno bym zaczęła.
  • katharina182 16.02.2017
    Bardzo sie ciesze, ze tak myslisz:)
  • NikoRetka 19.02.2017
    Jak dla mnie jest dobre xD Gdybym to zobaczyła w bibliotece, zdecydowanie zabrałabym ze sobą do domu ^.^ 5 ode mnie i lecę czytać zaległy rozdział xD
  • Arisu 23.02.2017
    Moim zdaniem ten opis jest zachęcający. Ale fajnie by było gdyby pod koniec znalazły się pytania odnośnie całości.
  • katharina182 23.02.2017
    Pytania dotyczące całości? Chyba nie do końca czaję o co Ci chodzi.
    Możliwe że odzywa się już zmęczenie i moje komórki ciężką pracują o tej porze; )
    Jak masz jakieś sugestie to pisz śmiało.
  • Arisu 24.02.2017
    katharina182 Chodzi o pytania np. Kim jest tajemniczy chłopak? Jaki jest powód ich spotkania? Co skrzyżowało ich losy? Jakie zamiary ma chłopak i o co chodzi z z tym ogniem? czy coś takiego. Oczywiście ja podałam to co przyszło mi do głowy na poczekaniu i może te pytania nie są zbyt dokładnie obmyślone. Lubię jak w takich opisach są pod koniec pytania, bo żeby znać na nie odpowiedź to trzeba przeczytać książkę. To z kolei budzi we mnie jeszcze większą ciekawość i chęć do lektury. Przynajmniej tak jest w moim przypadku :)
  • katharina182 24.02.2017
    Arisu aha... dzieki za wyjasnienie. Pomysle nad tym.
  • Bardzo dobry tekst, wrecz profesjonalny.Niczym nie rozni sie od blurbow w gotowych ksiwzkqch w empiku
  • katharina182 17.03.2017
    Dziękuję. To wielki komplement:)
    Jeśli spodobało to zapraszam do przeczytania całości;)
  • Yonadellarose 30.03.2017
    Zachęcające :) Mi tam się podoba i daję 5
  • katharina182 30.03.2017
    Bardzo mi miło:) dzięki za komentarz i ocenę
  • KarolaKorman 26.06.2017
    Zajrzałam do Ciebie, a tutaj taka niespodzianka. Niemiła oczywiście. Chyba że usunęłaś wszystko, by zrobić z tego większy użytek. Jeżeli tak, to życzę powodzenia :) Jednak jak już tu jestem, muszę coś skorygować. Nie widziałam wcześniejszych wpisów, ale z komentarzy wiem, że już coś poprawiałaś, to jednak, co zostało, nie jest do końca dobre :(

    ,,Kiedy całe życie nagle się zmienia, a wszystko, co do tej pory znaliśmy okazuje się być wielkim kłamstwem.''- to jest pytanie. Tak się zaczyna i na koniec brak znaku zapytania. Podejrzewam, że wcale nie miało to być pytanie tylko zdanie twierdzące i jeśli tak trzeba zmienić kolejność słów, szyk lub pozbyć się ,,Kiedy'' na początku.

    ,,w zamian poczęstowano cyframi.'' - to też brzmi dziwnie. Poczęstowano? Jakby losowali dopasowane im cyfry. Może zastąp to słowem oznaczono. - w zamian oznaczono ich cyframi.

    ,, Po ich środku stoi nieznajomy chłopak, '' - po środku tej grupy lub w środku

    Całość brzmi interesująco. Pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 26.06.2017
    Kasiu, widziałam, że swoje dzieło już trzymasz w dłoni, gratuluję :)
    Obejrzałam też wszystkie rysunki, kolejny raz, są znakomite :) Serdecznie pozdrawiam :)
  • katharina182 27.06.2017
    ojej, bardzo się cieszę, że zajrzałaś. Dzięki za poprawienie tekstu, zobaczę, czy da się jeszcze nanieść poprawki. Nie zauważyłam tych potknięć...
    Super, że się rysunki podobają.
    Pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania