Bogu

Ty siedzisz tam na tronie. Wyznają ciebie miliony.

Nie istniejesz, ale oni idą ślepo za książką. To były tylko słowa.

Ich siła jest zerowa. Wiarę pokładają w fikcji.

 

Stworzyłeś wszelkie zło tego świata. Umysły umierają poznając ciebie.

Dlaczego zwanym jesteś doskonałym? Twoje nauki niszczą wolę.

Każdy kto za tobą pójdzie, spadnie w przepaść. Twoje słowa zakładają klapki na oczy.

 

Trzeba zamknąć umysł na prawdę poznając ciebie. Jacy są twoi wysłannicy na tym świcie?

Dla nich liczy się tylko zysk. Taki jest przekaz twojej nauki.

Twoja nauka to fikcja. To tylko książka.

 

Główny jej bohater zginął mając trzydzieści trzy. Tylko głupiec pójdzie za tobą.

Jesteś genezą zła. lecz zwą ciebie dobrem. Ileż w tobie hipokryzji?

Nigdy nie będziesz moim panem. W mych oczach pozostaniesz wrogiem.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • elenawest 20.12.2015
    Przykro mi, że tak piszesz. Powinnam dać ci 1, ale pozostawię bez oceny...
  • Anonim 20.12.2015
    Od siebie dodam, że za książką wielokrotnie zmanipulowaną do lepszej kontroli mas. I tak stworzył zło, bo jest absolutem. Jest "wszystkim" jak oznajmia pismo, a więc nie może nie być czymś czego sam nie stworzył. Nauki katolickie to zlepek błędów logicznych i pierdolenia, bynajmniej nie moralizatorskiego, o nie. To Bóg przeklina na 3 pokolenia do przodu, zsyła plagi, zakłada się z Szatanem(!) o życie Hioba, niszczy Sodomę i Gomorę. I nie jest wszechmocny, ludzie targują się z nim jak na bazarze, już sam dekalog to kontrakt. Absolut, który żebra o uwielbienie, żałosne. Co więcej katolicyzm to kopiuj-wklej z innych religii łącznie z imionami bohaterów w tym niemal wszystkie demony, śmierć na krzyżu, zmartwychwstanie. A sam Jezus synem bożym ogłoszony został dopiero na soborze nicejskim, a ludzie modlą się do tego żydowskiego trupa, tak jakby naprawdę miał komuś otworzyć wrota raju. Dorośnijcie i pogódźcie się z tym, że śmierć kończy wszystko żadnego pieprzonego nieba nie ma. Przepraszam za ton, ale ktoś mnie niepomiernie wkurwił.
  • Anonim 20.12.2015
    I daję oczywiście 5, bo to najprawdziwsza prawda.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania