Ból

Zmarnowałem czas na wiedzę. Czuję teraz jedynie smutek.

Dlaczego nie przyniosła ona skutków? Jest ona dla mnie bezużyteczna.

Ile to przez nią błędów wykonałem? Dala mi złudną pewność siebie.

 

Czułem zbyt wiele sił w sobie. Myślałem, że mam w sobie wiedzę.

Jeden sprawdzian sprawił, że moja pewność legła. Zbyt mało czasu poświęciłem.

Teraz czuję w sobie smutek. Wszystko straciło sens.

 

Jaki sens ma posiadanie? Posiadam jedynie nadzieję.

Chciałem mieć wiedzę. Jej chyba nigdy nie będę miał.

Byłem pewien, dzisiaj jestem pewien, że niczego nie mam. Wielka pustka jest w mej głowie.

 

Historia naucza mnie każdego dnia. Dzisiaj wiem, że jestem tylko głupcem.

Jak mogłem uwierzyć w to? Przecież to tylko zwykłe litery.

Cofam się gdyż nie potrafię stać. Chcę wykonać krok, lecz nic nie wiem.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • NataliaO 17.02.2016
    Moje odczucie - Zdania wydają mi się odwrócone, trochę wolałabym czytać drugie zdanie jako pierwsze, a pierwsze jako drugie. Lub po prostu pisałeś jak miałeś wenę, ja też czasem coś na szybko wrzucałam. Namieszałeś w tej historii, to zdanie jakoś przykuwa moją uwagę "Byłem pewien, dzisiaj jestem pewien, że niczego nie mam. Wielka pustka jest w mej głowie. " ; 2 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania