Poprzednie częściBomba w górę - Szpilka
Pokaż listęUkryj listę

Bomba z rzyci & Niepowtarzalny Styl z Opowi

Rodzina Linneuszy wyszła spod niewielkiego kamienia na spacer. Na łące jak to na łące różne ciekawe rzeczy i sytuacje można wypatrzyć. Mała Linnka pobiegła od razu do Wija Ddrewniaka, aby poskakać na skakance z trawy, a młody Linn jak zawsze nienasycony łapał owady.

- Tato, tato patrz jaki olbrzymi posąg tam stoi. I tam i tam - zapiszczał - boję się tato.

- Głuptasie to ludzkie krowy, a nie posągi - odpowiedział i dalej mówił - wyprowadzają codziennie, a nawet niecodziennie - zamyślił się - ech szkoda słów - wzdychnął i zamilknął.

Mały Linn wskoczył na ręce matki i trząsł się ze strachu.

Co to za mężczyzna - pomyślał ojciec. Co innego Uchowiertka. Może Pan się zabawił i namieszał w damsko-męskich sprawach? Myślał intensywnie. Idąc w ciszy nawet nie zauważył, kiedy oddalił się od rodziny. Pani Linn zaczęła poszukiwania. Nawołując męża zrzuciła z ramion syna i goniła po łące jak szalona. Młody zaś ciekawy życia odważył się zbliżyć do posągów. Aby nie być na linii wzroku, stanął z tyłu i obserwował z dołu monstrum. Nagle krowa podniosła ogon w górę i wypuściła bombę. Plasnęło jak talerzową miną i z Linneusza została plama.

Nastała żałoba, płacz i zgrzytanie zębów.

A jakie zdziwienie, kiedy na stole sekcyjnym otwarto jamę brzuszną i zamiast narządów ujrzano ideologię… Ha, ha, ha śmiech patologa Ślimaka grzmiał po całej łące ze zdziwienia.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • A tutaj dlaczego tak pusto i głucho? Nakopię was do majtek jak nie będziecie aktywni Niepowtarzalni!
  • Pasja 23.09.2020
    Na czasie i takie prawdziwe krowie plaskacze. Myślę, że DeDo mógłby takie coś napisać. ?
  • Pasją ty nie myśl tylko strzelaj hahahah
  • Pasja 28.09.2020
    Pewnie Dekaos tak by napisał i stawiam na niego
  • Stawiasz i dobrze hahahah
  • Pan Buczybór 23.09.2020
    Konwencja nieco fantomasowa, ale tematyka i sama konstrukcja to raczej Dekaos i ku niemu się skłaniam. Ogólnie fajny tekst. Lekko szalony i pokręcony, ale przede wszystkim pomysłowy.
  • Skłaniaj się PB tylko nie rozczaruj się na końcu XD
  • Szpilka 24.09.2020
    Hmmm, ideologia w brzuchu - zaskakujące. Lekkim piórem napisane, wygląda na pisanie Fantomasa ?
  • Szpilka ty się nie zaskakuj, bo wpadniesz w jakąś ciemną dziurę i tak nie wyglądaj, bo zamiast Fantomasa możesz ujrzeć ideologię hahahah
  • Dekaos Dondi 28.09.2020
    Ciekawie napisany tekst i puenta bardzo na Tak→Szogun?
  • Powiadasz, że Japoniec - możliwe tylko z tym, że nie na pewno hahahah
  • Kocwiaczek 28.09.2020
    Stawiam na DD. Lubi pisać o owadach i gryzoniach :D
  • Taki z niego miłośnik natury, że strzelasz do niego xD
  • A kuku? Nikt nie zgadł ze to my hahahah
  • Szpilka 29.09.2020
    Niepowtarzalny, ale numer! Zupełnie jak walka Gołoty z Bowe, no wiesz, poniżej pasa ?
  • Szpilka wszystkie chwyty dozwolone xD
  • Szpilka 29.09.2020
    Niepowtarzalny, aha, to w dechę, też się tak schowam, tylko jeszcze nie wiem kiedy ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania