Boże rozumiem ....

słonce swieciło jasno ptaszek na lawce cwierkał do niego i tak sobie rozmawiali ...niewiadomo o czym ...niewiadomo o co chodziło lecz wszyscy to słyszeli moze to była miłosc

-ale ptaszek i słoneczko ???

nie.....

ona i on.........

czasem w zyciu mowiy ze nam na kims zaezy lecz tej osoby nieznamy.....

mowimy ze kogos kochamy

lecz o tej osobie wiemy z amalo

mowimy ze jest dla nas kims waznym

lecz tak naprawde oszukuje nas zastanawiasz sie teraz czy to ma sens ? MIŁOŚĆ

co to wogule jest ?

wiesz ?

-tak wiem

podarował nam ją bog który nas mocno kochał chcial zebysmy poczu,li to samo lecz w sposob inny

kobieta i mezczyzna ptak i słoneczko dobrze porowmnalam ? zadajesz sobie pytanie mowie usmiechnij sie ty sie usmiechsz nawet niewiesz o czym teraz pisze lecz czytrasz dalej...wahasz się ...boisz ??? a moze poprostu sie juz pogubiles ?

pogubiłes w zyciu miales kiedys smutna miłosc ktos cie zostawil jezeli tak bylo albo teraz jest albo niebylo a dopiero bedzie to i tak choc teraz placzesz plakales lub bedziesz plakal ...UŚMIECHNIJ SIĘ poprostu SIĘ UŚMIECHNIJ pokaz ze jestes na tym swiecie ze kochasz boga za to co ci zrobil i za nic w zyciu byly i beda zle chwile zaczynasz się bac ...niebój się moze jestes sam ...nieplacz ..usmiechnij sie idziesz na egzamin ...usmiechnij sie patrzysz na ten tekst i niema dla ciebie zadnego sensu ale usmiechnij sie nie placz nie boj sie kochaj ludzi do wszystkich się smiej nie wychodz na ulice ze zla mina ...smiej sie choc to niejest ta pora ale sie smiej zobaczysz ze poczujesz nie dotkniesz ...lecz poczujesz zycie ... ktore dostales zycie za ktore cos komus kiedys dales szczescie swoim rodzicom mowisz ze ich niema ze cie zostawili ...nie klam oni sa i beda bog jest obok ciebie masz matke i ojca brata i siostre i nie boj sie przytula cie co noc gdy spisz dba o ciebie choc czasem jest zle to sie modl to oznbacza ze tego chcesz chcesz miec swoich rodzicow obok udajesz maczo a tak naprawde nim nie jestes jestes zwykla czysta kartka a zycie pisze ci swoja tresc zabierz komus dlugopis zeby przestal pisac ze bog jest zly ze to nie ty ej to twoje zycie... <3 zycie jest zle mowisz lecz tak masz racje ale po to jestes na dnie zeby w koncu sie odbic uwierz prosze cie bog cię kocha jestes dla niego kims bardzo waznym jestes słoncem ptaszkiem a nawet tą lawka kiedys to zrozumiesz........

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ant 18.10.2014
    Czemu nie stosujesz wielkich liter na początku zdań?
  • lady 18.10.2014
    nie patrz na ortografie bo niepoprawiam jej patrz tylko na tresc a obiecuje ze dalej ede pisac jak chcesz
  • NataliaO 18.10.2014
    patrze na treść i jest bardzo, bardzo piękna , 5
  • lady 18.10.2014
    dzięki
  • NataliaO 18.10.2014
    :))
  • Majeczuunia 18.05.2015
    Mówisz, żebyśmy się skupili na treści, ale przez twoją ortografię trudno... Bardzo trudno. I czy polskie znaki aż tak bardzo bolą? I treść do mnie nie trafiła. Wcale. Wybacz, ale 2

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania