Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Karawan 24.07.2017
    "Starszy wioski wpatrywał się..."
    "w" wpadło do ogniska i spłonęło ;). Dzięki Panie Naz za opowieść!
  • KarolaKorman 25.07.2017
    A i widzisz. Trzeba słuchać wszystkiego i wyciągać wnioski, by dobrze przygotowanym stanąć do walki. Dziarskie chłopaki wyłapali najdrobniejsze szczegóły i walkę wygrali :) Wciągnąłeś mnie i nie żałuję, że przeczytałam do końca, bo to była przednia opowieść :) Pozdrawiam :) Oczywiście gwiazdeczki świecą :)
  • Okropny 25.07.2017
    Dedykuję panu koledze piosenkę pod tytułem "pięć gwiazd jasno na niebie zabłyśnie"
  • Ozar 23.11.2017
    Kolejny bardzo dobrze moim zdaniem napisany odcinek. Czyta się dobrze i ciekawość człeka popędza dalej. Ktoś już chyba pisał o takich ludziach wilkach, ale nazwisko wyleciało mi z łepa.
    Podoba mi się pomysł na pokonanie Pieniacza. Ale szacunek za opis co czują wojowie jak wkraczają do walki.
    - A co czujecie, idąc do walki?
    – Radość.
    – Niecierpliwość.
    – Głód.
    – Ogień. Ale nie strach, starcze – wycedził Lis.
    Czytam dużo opisów, ale ten nie zwalił z nóg.
    Jak już pewnie zauważyłeś znam trochę takie klimaty i dlatego jestem zmartwiony że 4 odcinek jest ostatni. Kurdę podałeś ekstra śniadanie, dobry obiad a gdzie reszta...
    Tak poważnie to bardzo chętnie przeczytałbym dalsze odcinki. Takie klimaty są rzadkością, nawet wśród moich znajomych historyków i dlatego tak chętnie czytam. Jak nie chcesz tu wrzucać, to zapodaj mi na rodgar@wp.pl a na pewno przeczytam i odpisze.
    Ponawiam pytanie , czy nie chcesz wrzucić Pieniacza na portal ? Dla 6 ...
  • Ozar 23.11.2017
    Poprawka. ... mnie zwalił z nóg. Dla mnie 6.
  • Nazareth 24.11.2017
    Cieszę się, że nie zawiodłem twoich oczekiwań. Napiszę do Ciebie maila w tym tygodniu i jakoś się dogadamy co do tekstów i publikacji jak sobie trochę pobuszuję po Twoim forum.
    Miło mi niezmiernie, że polubiłeś braci Wilków, opowiadania o nich ciągle się piszą. Planuję ich więcej. Gdybyś chciał poczytać o nich jeszcze są tu na opowi dwie inne części - dużo starsze i w mojej ocenie na niższym poziomie, ale a nóż i one przypadną ci do gustu:

    http://www.opowi.pl/bracia-wilcy-rozdzial-1-a11556/

    http://www.opowi.pl/bracia-wilcy-rozdzial-2-a11910/
  • Ozar 24.11.2017
    Dzięki. Przeczytam i napisze jak to czuję. Napisz mi choć Hej na pocztę, to Ci wyślę nazwę portalu na który piszę (tego głównego, bo pisze na kilku ) Poczytasz kilka artykułów i zobaczysz jak pisze. Nie chce dawać tu bo jak widzę jest tu paru złośliwych trolli.
  • Ozar 30.11.2017
    Nazareth. Przeczytałem I część. Tekst jest ciutek gorszy od tych nowych. Ale tylko ciutek (wybacz, ale lubię to słowo). Polubiłem twoich Braci Wilków. Brakuje mi tylko jakiegoś tła, czyli kim oni są, skąd pochodzą, gdzie się tak nauczyli walczyć i dlaczego mają aż takie wielkie zdolności? Fajnie się czyta, ale mam wrażenie, jakbym zaczął gdzieś w środku powieści.
  • Ozar 30.11.2017
    Przeczytałem druga część i tu znalazłem częściowy opis owych Wilków. Ten tekst jakby ciutek lepszy od I części, a może mi się tak wydaje. Ciekawie opisałeś spotkanie braci z "cywilizacją". Gdybym miał zgadywać, powiedziałbym tak: na ich wieś napadł ktoś, może jakaś banda, może inne plemię i wybił wszystkich poza nimi. Chłopcy uciekli do lasu i tu nauczyli się jak przeżyć....
    A tak poważnie to kurde podoba mi się. Zarówno teksty, sposób wyrażania tak jak mi się wydaje dobrze dobrany. Masz jeszcze, bo jak nie to kurde się wkurzę i to na serio. Piszesz tak dobrze, że muszą być kolejne odcinki. Muszą i kropka.
  • Agnieszka Gu 17.01.2018
    "– A tam „nie miałeś”" - hihihi dobre ;)) eh, ta słowiańska romantyczność ;)) Super :)
  • Agnieszka Gu 17.01.2018
    "– A tam „nie miałeś”" - hihihi dobre ;)) eh, ta słowiańska romantyczność ;)) Super :)
  • Nazareth 17.01.2018
    No, nie wyobrażam sobie żeby słowiańscy wojowie byli bardzo romantyczni. Chociaż kto wiem, może Cię jeszcze zaskoczą ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania