Brak...

Macie wrażenie, że wszystko się zmienia i świat staję się coraz bardziej porąbany? Każdy próbuje na siłę coś pokazać lub całkowicie od tracą ludzi. Ktoś skreśla drugiego człowieka, bo ten popełnił błąd w lub setkę błędów. Chodź człowiek obiecywał, że zostanie, gdy mierzy się z trudnym momentem odchodzi bez słowa. Pozostawia po sobie tylko zdjęcia, wspomnienia, łzy i ból, że dużo bólu, ale nie dlatego że zranił, że tylko dlatego że odszedł, a my nie możemy zrozumieć dlaczego. Każdy z nas kiedyś trafi na taka osobę która będzie dla nas znaczyć więcej niż nasze życie szczęście, niż my sami. Taka osoba to część ciebie. Osoba która cię rozumie przy, której możesz być sobą. Nie ważne kim jest ta osoba dla świata, w ważne kim jest dla ciebie. I chodź by nie wiesz co ta osoba pozostanie ważna do końca życia. Mimo wszystko. Strata takiej osoby wiąże się z bólem i płaczem,brakiem sensu i ciągłym strachem wspomnieniami, które nie wrócą. Łatwo jest otrzeć łzy i udawać uśmiech na twarzy, a w sercu dusić łzy i smutek...

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Puchacz 06.01.2020
    Błędy, przecinki i kompletne niechlujstwo w zapisie.
    Przemyślenia na poziomie gimbazy i to klasy wczesnej.
  • Może jestem w 1 klasie. Nie spinaj tak dupki to ma być opowiadanie.
  • Puchacz 06.01.2020
    GreeicyGonzalez(GG) To jest szajs, a nie opowiadanie. A o moją dupkę się nie martw.
    Nie dla psa kiełbasa.
  • Pan Buczybór 06.01.2020
    nuuudy
    Chyba w każdym zdaniu jest jakiś błąd. Warto się temu przyjrzeć
  • Jeśli są błędy to poprawię. Nie czytaj jak cię nudzi ☺️
  • Vincent Vega 06.01.2020
    Błędy można, poprawić, a jest w tym mnóstwo pokładów wrażliwości czekam na coś dłuszego. Nie zniechęcaj się
  • Vincent dziękuję. Owszem błędy można skorygować. Powstanie coś dłuższego z tego na pewno.
  • Puchacz facet na poziomie, a obraża pracę innych ludzi. Każdy ma prawo pisać o czym chce. JEŚLI CI SIĘ NIE PODOBA NIE CZYTAJ. ?
  • Puchacz 07.01.2020
    Nie jestem na poziomie, a jestem turpistę, to się katuję gniotami.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania