Brakuje ci czegoś? Ja ci to dam...

Brakuje ci kogoś przyjacielu? Brakuje ci czegoś? Ja ci to dam, powiedz mi czego pragniesz, a kiwnięciem palca to dostaniesz. A ja wezmę od ciebie tylko jedną rzecz, nawet się nie zorientujesz że jej nie masz, bo będziesz zbyt zajęty tym co ode mnie dostaniesz, nie jest to dla ciebie cenne bo łatwo to sprzedałeś, a wezmę jedynie wolność twoją, za szczęście, pieniądze, rodzinę. Będziesz niewolnikiem moim, nawet tego nie widząc. I kiedy szczęściem cię pochłonie, zacznę ci je zabierać po trochu, staniesz się nieszczęśliwą marionetką w mojej dłoni, odbiorę ci rodzinę i przyjaciół byś był sam, zabiorę twoje pieniądze, dla ludzi będziesz śmieciem, ale nigdy nie powiesz że to moja wina, w końcu ja Szatan kocham swoich wyznawców...Będę z przyjemnością patrzeć jak się wykańczasz, i w końcu się zabijasz, cierpiąc przy tym. Nie mam dzieci, mam sługi na ziemi, piekło dla każdego wygląda tak samo. Jakże głupi byłeś by wierzyć ojcu kłamstwa że dostaniesz nagrodę za swą służbę!Nienawidzę was wszystkich, każdego! Nie tylko tzw. Wierzących w... Ale wszystkich! Jesteście cierniem w oku moim, niedoskonałe, słabe istoty myślące że coś znaczą!

Od autora : Jeżeli coś było nie tak to bardzo proszę o napisanie mi tego w komentarzu. Chcę by moje opowiadania zmuszały do myślenia, a nie wyzwalały krótkie płytkie emocje. Bardzo dziękuję za czytanie.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Sarusia 24.02.2015
    Bardzo ciekawe. Przeczytałam dwa razy, żeby dobrze wszystko zrozumieć. Fajnie przedstawiony sposób myślenia szatana. Niestety często właśnie dajemy się ponieść takim pokusom, przez które wychodzimy gorzej... Daje 5, ponieważ nie mam nic do zarzucenia :)
  • BreezyLove 24.02.2015
    Swietny tekst dający naprawde do myślenia, 5 :)
  • NataliaO 24.02.2015
    Genialne 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania