.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pasja 22.01.2017
    Pamiętam jak pojechałam do pewnego domu i zadzwoniłam do drzwi,a tu rozległ się głośny śpiew majteczki w kropeczki ło ho,ho. Cudny krasnal i pięć pzdr
  • Mieszkaniec 23.01.2017
    Niech żyje lans i bans! I ładne piosenki! Ale cóż o gustach się nie dyskutuje ;) Dzięki i pozdrawiam!
  • Pan Buczybór 22.01.2017
    A idź ty z takimi skrzatami. Drze się tylko i denerwuje przy okazji. Fontanna zwiększa rachunki za wodę, ale przynajmniej nie wrzeszczy. Oczywiście 5 Panie Mieszkańcu.
  • Mieszkaniec 23.01.2017
    No tak już jest z brodatymi skrzatami! Albo się ich lubi albo kupuje się fontannę :oD
  • KarolaKorman 22.01.2017
    Też mam znajomą, w której maleńkim ogródku stoi skrzat pchający taczki, bocian, wielki muchomor i mnóstwo innych tego typu ,,ozdób'' - moda? Zostawiam 5 :)
  • Mieszkaniec 23.01.2017
    Super! Jak kupią fontannę, to daj znać;) Jestem ciekawy czy kiedyś do tego dojrzeją! Dzięki i pozdrawiam :)
  • Freya 22.01.2017
    Gdzieś się zapodział "Front wyzwolenia krasnali ogrodowych" i Gustaw wyląduje na śmietniku, łeee.
    Mody czy naśladownictwo; mogą przybierać różny aspekt w zależności od możliwości zafiksowanych osób. Kiedyś rozbierano na części europejskie zamki, aby wywieźć je do USA i tam szpanować etosem "starego kontynentu". Obecnie Chińczycy decydują się kopiować najbardziej charakterystyczne symbole architektury, tylko że w tym nie widać żadnej kreatywności poza komercyjnym zapędem. hejka ;)
  • Mieszkaniec 23.01.2017
    Jestem pod wrażeniem Twej erudycji! Dziękuję za cenny komentarz i rozszerzenie tematu!!! Pamiętam zamek Xanadu z 'Obywatela Kane'a' Orsona Wellesa (nb. film uznawany przez niektórych za najlepszy film wszechczasów - ale tę opinię nadano mu jeszcze przed powstaniem filmu 'Rambo' ;) i ten zamek właśnie nawiązywał do tej monumentalnej tradycji w USA, gdzie wzorowano się na Europie, ale tworzono jeszcze bardziej, więcej i oszałamiająco-olśniewająco ;/ No, ale kto bogatemu zabroni. Pozdrawiam!
  • Ritha 23.01.2017
    Nie znoszę tych krasnali ogrodowych, ale jakoś mi szkoda Gustawa... o_o Zostawiam 5, tekst zaciekawia takim wręcz sielankowym klimatem. :)
  • Mieszkaniec 23.01.2017
    Dziękuję za życzliwe przyjęcie :) A jeżeli dodam, że opowiadanie jest zamierzoną alegorią przez personifikację, czy wtedy odbiór będzie podobny? Pozdrawiam!
  • Ritha 23.01.2017
    Mieszkaniec ja wyczuwam symbolikę i wiem, że przekaz bynajmniej nie sielankowy, chodzi mi jedynie o sposób pisania, klimatyczny, spokojny. :)
  • Mieszkaniec 23.01.2017
    Ritha Rozumiem i dziękuję! Jest to dla mnie komplement! :)

    PS. O tej alegorii, to wyszło tak, jakbym do Ciebie to kierował, ale to miało być tak ogólnie, bo po przeczytaniu wszystkich komentarzy pomyślałem, że będzie dobrze jak napiszę to expressis verbis, aby czytający znali mój pierwotny zamiar i planowany przekaz i takie tam... no wiesz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania