.

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Kajamoko 29.04.2016
    WoW świetne ^.^
  • Rasia 29.04.2016
    Dziękuję, miło Cię u siebie po raz pierwszy powitać :)
  • Kajamoko 29.04.2016
    Rasia też mi bardzo miło :)
  • persse 29.04.2016
    Również nie jestem fanką takiej tematyki, ale tak to świetnie opisałaś, że miło się czytało i chętnie przeczytam dalszą część.
  • Rasia 29.04.2016
    Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć :)
  • Kociara 30.04.2016
    Jestem chyba trochę dziwna bo uwielbiam filmy katastroficzne więc twoje opowiadanie też mi się spodobało :D 5
  • Rasia 30.04.2016
    Hm... filmy katastroficzne również lubię, opowiadania postapokaliptyczne tak samo, ale sęk w tym, że moje własne jakoś nie dorastało im do pięt i chyba jeszcze trochę zajmie, nim ponownie zdecyduję się na napisanie czegoś podobnego. Miło jednak, że Ci się spodobało, dziękuję bardzo :)
  • ausek 02.05.2016
    Zaciekawiłaś mnie i zastanawiam się co chowasz w zanadrzu. A jak doczytałam do fragmentu o remizie strażackiej, to miałam już rogala na twarzy. Mam nadzieję, że bohaterkę nie spotka tam nic złego. Zostawiam 5. ;)
  • Rasia 02.05.2016
    Hehe, rzeczywiście, teraz już widzę Twoje powody radości, ale wcześniej w ogóle się na tym nie skupiłam :) Dziękuję Ci i cieszę się bardzo, że Ci się podoba ;)
  • Goździk 04.05.2016
    "Przebiegunowanie"? Genialny, nowatorski pomysł na postapokalipsę! Szkoda tylko że trochę bardziej tego nie rozwinęłaś, ale i tak za styl i oryginalność 5 się należy ;D
  • Rasia 04.05.2016
    Dziękuję, być może kiedyś to rozpiszę, ale to było akurat opowiadanie, które musiałam dostosować, jeśli chodzi o długość, co moim zdaniem odbiera mu sporo uroku, bo jednak... postapokalipsa na 6 stron... ;) Dziękuję jednak za miłe słowa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania