.

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • persse 02.05.2016
    Świetne zakończenie 5/5 ;)
  • Rasia 02.05.2016
    Dziękuję, chociaż właśnie obawiałam się, że przez to ograniczenie słów wyszło trochę licho, ale skoro się podobało, to bardzo mi miło :)
  • persse 02.05.2016
    Rasia Właśnie fajnie, że śmierć bohaterki nie była szeroko opisana, nie przesadziłaś co mi się właśnie spodobało ;)
  • Rasia 02.05.2016
    Uff, no to ulga :)
  • Kajamoko 02.05.2016
    Koniec? :'(
    Świetnie się czyta ^.^
    5
  • Rasia 02.05.2016
    Cieszę się, że komuś się zrobiło smutno, dziękuję bardzo :)
  • Kociara 02.05.2016
    Fajne zakończenie chociaż trochę smutno że zginęła :( 5 :)
  • Rasia 02.05.2016
    To dobrze, że choć troszkę smutno, dziękuję ślicznie :)
  • ausek 02.05.2016
    ''Z góry dostrzeli w moim sposobie postępowania...'' - dostrzegli
    Już w pierwszej części kombinowałam skąd pomysł na tytuł, a tu taka niespodzianka. ;) Taka myśl mnie naszła, że choćbyśmy nie wiem jak się starali, walczyli to i tak śmierć nas prędzej czy później dopadnie. Ciekawe opowiadanie. :) 5
  • Rasia 02.05.2016
    Dziękuję, już poprawione :) Coś w tym jednak jest, cieszę się, że Ci się spodobało :)
  • Lotta 02.05.2016
    Czytałam poprzednią część, nie pozostawiając tam śladu mojej obecności. Idę zwrócić jej honor, 5 należy się za obie części. Po prostu na początku tematyka nie bardzo mi przypadła do gustu, ale Ty wszystko potrafisz tak zgrabnie opisać, że teraz odpowiadanie bardzo mi się podoba. Zwłaszcza samo zakończenie, dobrze że jest ujęte tylko w kilku słowach, to tylko lepiej ukazuje rozpacz i jedynie moment, jaki trwała ta scena.
  • Rasia 02.05.2016
    Trochę to rozumiem, bo opowiadanie w oryginale nie jest podzielone na żadne części, jest ciągiem, ale niewielu osobom chciałoby się przeczytać 6 stron na raz. Dziękuję i cieszę się, że jednak całokształt przypadł Ci do gustu, bo teoretycznie tak właśnie powinno to wyglądać :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania