Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Aga16248 16.06.2017
    Świetne!
  • motomrówka 16.06.2017
    Witam Pana Ignoranta ;) Naprawdę masz na imię Maurycy? Czy to tylko nick?
    Jest w tym wierszu coś. Z jadnej strony zaczyna się jak rymowanka dla dzieci, potem pojawia sie róża (symbolika?specjalnie?), potem robi się nostalgicznie i dramatycznie, ale dla mnie zbyt to czułostkowe. Staruszek, róża i okruszek - to kiczek. Bez bzu.
  • Na imię mam jak autor " Nie wysłany list "
  • Róża jest tam od samego początku w okruszku lodu ... albo motorówko się nie znasz , albo jak najbardziej tak . Wychodzi na to , że jestem ignorantem pltworzacym kicz . Ja tam lubie ten kicz , nikogo nie zmuszam do lubienia kiczu .
  • motomrówka 16.06.2017
    Wystartuj z własnym portalem, publikuj siebie, ja nie zmuszam byś publikował tu, gdzie czytelnik się nie zna.
  • Lubie denerwować tych co sie nie znają , skrzywienie takie :)
  • motomrówka 16.06.2017
    Chciałbyś ;))
  • Poczekaj mam jeszcze pare asów w rekawie :)
  • motomrówka 16.06.2017
    D,awa,j asie;)
  • Marzycielka29 16.06.2017
    Piękne, głębokie zasłużone, 5
  • motorówka czytasz to co pani Marzycielka29 ( dziękuje ) pisze ?
  • motomrówka 16.06.2017
    Jeśli chodzi o twórczość Marzycielki, czytałam, nie komentowałam.
  • Motorówka zaraz wstawię cos takiego , z tyloma kropkami itd , ze obawiam sie o Twoja fryzurę :) a poważniej to wiem , że sa tam błędy , ale zapomnij o nich na chwile i spróbuj sie postawić w pozycji tamtego faceta ... ( ostrzegam , że to pewnie kicz )
  • motomrówka 16.06.2017
    Maurycy, teraz całkiem poważnie, wiem że fajnie się wrzuca i nie ma limitu wrzutek, ale publikując tyle jednego dnia, spychasz innych z głównej strony, nie dając sznas na ich przeczytanie innym. Świadczy to (wybacz) o twojej arogancji. Wiem, iż każdy uważa swoje teksty za najlepsze, jednak umiar, moim zdaniem, świadczy o człowieku.
  • Dobra , przez miesiąc nic wiecej . Słowo

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania