.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Lucinda 12.10.2015
    Ładnie to wszystko opisałaś. Ciekawa historia. Szkoda trochę tej kobiety i jej dziecka. Nie wyłapałam żadnych błędów. Podoba mi się. 5:)
  • Angela 12.10.2015
    Dzieci często dostrzegają więcej niż dorośli, pochłonięci walką o godną egzystencje. Warto czasami spojrzeć
    na świat ich oczami i dostrzec radosne drobiazgi. Bardzo ładne to było : ) 5
  • Osiem 15.10.2015
    Brawo. Pierwsze bezbłędne opowiadanie z fabułą, wciągające i co najważniejsze: miło się czyta. Naprawdę gratulacje bo jestem.bardzo uszczypliwym krytykiem. Dałbym 11/10
  • Rasia 15.10.2015
    Dziękuję bardzo :) Staram się jak mogę i jest mi niezmiernie miło, że zostałam tak wyróżniona. Widzę, że zacząłeś się bardzo udzielać na Opowi. Może założysz swój własny profil? :) Krytyków nigdy za wiele (byle by konstruktywnych). Poza tym jestem ciekawa. Czytasz opowiadania tutaj dla przyjemności czy też sam planujesz coś zamieszczać? :) Pozdrawiam i naprawdę dziękuję. Takie słowa dla mnie to wielka nagroda za pracę :)
  • Numizmat 16.10.2015
    Ale.. ale jak to? Nikt nie umiera? :P Opko świetne oczywiście. W końcu coś pozytywnego, nie? XDD Końcówka mnie urzekła. Zawsze perfekcyjnie pokazujesz to, co chcesz pokazać. Nie ma miejsca na żadne niedomówienia. Ode mnie 5. Kocham burze tak btw. Niektórzy się ich boją, ale to naprawdę jedno z piękniejszych zjawisk na Ziemi :) Fajnie, że połączyłaś to z czymś tak pięknym jak troska i miłość jednej osoby do drugiej :)
  • Rasia 17.10.2015
    Numizmat nie wiem, jak to się stało, ale jakimś cudem nie zauważyłam tego komentarza. Trochę się uśmiałam, ale taka docinka pod moim adresem chyba nie jest w Twoim wydaniu niczym dziwnym ;D Cieszę się, że zauważyłeś akurat to wesołe opowiadanie. Jakoś muszę zrównoważyć ten "Cyrk", w którym trup ścieli się gęsto. Też bardzo lubię burze, aczkolwiek kiedy byłam mała się jej bałam. Bardzo dziękuję za ten komentarz :)
  • elenawest 16.10.2015
    Ode mnie 5. Piękne.
  • Osiem 17.10.2015
    Chciałem właśnie konto założyć, ale czytałem żeby zobaczyć, czy są tu jakieś "dobre" opowiadania. No, i gdybym żadnego nie znalazł, to bym pewnie sam dał sobie spokój. No ale znalazłem. Właśnie zamierzam założyć konto, jak pytaj o co zechcesz.
  • Dwanaście 17.10.2015
    Pewnie się domyślisz kim jestem :)
  • Rasia 17.10.2015
    Trochę pogłówkuję i pewnie odgadnę xD Nie wiem skąd to zamiłowanie do liczb, ale jestem mile zaskoczona, że poniekąd zachęciłam Cię do pobytu na tej stronie :)
  • Dwanaście 18.10.2015
    Rasia kiedy wpisałem "Osiem" do rubryki "Imię" już chciałem założyć, ale byłem na telefonie - stąd ten błąd przy "Naprawdę gratulacje bo jestem.bardzo uszczypliwym krytykiem."
  • ausek 17.10.2015
    Piękne :)
  • Vikii 14.11.2015
    Bardzo fajne opowiadanie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania