=

-

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Szudracz 14.04.2018
    Dzięki za wyrażenie opinii oceną. :) Anonimie. :)
  • oldakowski2013 14.04.2018
    Jeżeli już tak bardzo chcesz wiedzieć, to ja ci dałem trójkę. Nie porwało mnie to opowiadanie. Nie oceniałem tego, bo skoro mnie nie zainteresowało, to nie muszę tego tutaj pisać, wystarczy tylko nota. Czy aż tak bardzo zależy ci, na ujawnianiu osób które wystawiły ci oceny?
  • Szudracz 14.04.2018
    oldakowski2013 Tak, jest to dość istotne, tym bardziej, że sama cyfra nic nie wnosi.
    Dobrze wiedzieć, co kryło się pod tą oceną. Dzięki :)
  • Karawan 14.04.2018
    to ja ci dałem trójkę... Nie oceniałem tego, - Dobrze chociaż, żeś się przyznał. Przeczytaj coś napisał - sprzeczność prawda? To po cholerę wstawiłeś trójkę skoro nie oceniałeś? Tra było napisać; " do bani - 3" a tak, ani w p ani w oko! Ode mnie masz za to 1 oldakowski!
  • oldakowski2013 14.04.2018
    Niestety, ale tutaj się mylisz. Cyfra też wnosi, nawet więcej niż pisane komentarze. ( o ile są to noty obiektywne) Chyba tego nie muszę wyjaśniać. Pozdrawiam.
  • Szudracz 14.04.2018
    oldakowski2013 Zerknę na Twoje dzieła. Spodziewaj się samych cyferek. Pozdrawiam :)
  • oldakowski2013 14.04.2018
    Zapraszam!!
  • Aisak 14.04.2018
    Można się ugiąć pod naporem tłumu,
    lecz pod jednym głosem? Nie warte rozumu.
    Są ów poczynania, jak źrebaka płoche.
    Wstrzymaj usuwanie na moment, na trochę!
    Miej krztynę tej wiary, co pierwsi chrześcijanie!
    Uwierz w swoje siły, w swe moce, bajanie.
    Ten kto bajać potrafi wnet naród pochwyci,
    więc nie wierz najmniejszym, że piszesz do rzyci...
  • Karawan 14.04.2018
    Brawo Aisak! Ładnie. Brawo!
  • Szudracz 15.04.2018
    Aisiak Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 14.04.2018
    Mnie się podoba, bo Twój styl mi bardzo leży. Może ciutkę lepiej mogło być. Pozdrawiam→ 4,5
    Much leci, mucha ! - zerwał się na krzywych nogach i podskoczył→ takie dopowiedzenia zawsze z małej.
    ...wywinęła orła w locie, spadając na jego szkliste oko.
    ...gdzie ty się uchowałeś? Syn z ciebie żaden, miernota.
    Ojccce ! Spójrz! - wyskoczyła zza skalistego uskoku znienacka.
    Pierwszy tytuł jaki mi się nasunął to: Rodzina - w cudzysłowie, wiadomo, taki sarkastyczny.
  • Szudracz 15.04.2018
    Dekaos Zawsze może być lepiej. :) Tytuł już jest, taki na opak wiśnie tematycznie. ;)
    Dzięki za poprawki. :)
  • Dekaos Dondi 15.04.2018
    Jak wrzucam, to błędy mi podkreśla falowaną linią. Gdyby nie to.....Oprócz tych, które błędem nie są, ale nie grają z tekstem. Tego oczywiście nie wyłapie. Np:ma być: głowa, a ja wpisałem: głowy.
    Tylko wrzucaj Swoje teksty. Treść i styl - to jest to. Błędy można poprawić. Pozdrawiam.
    Zawsze może być gorzej → to bardzo optymistyczne!!!
  • Szudracz 15.04.2018
    Dekaos Wiem, znam falowaną linię. Chciałabym, kiedyś usiąść i napisać bez błędów. Marzenie ściętej głowy. ;)
  • Dekaos Dondi 15.04.2018
    Tak czy siak, z błędami czy bez, zawsze będę cię chętnie czytać. Zresztą nie wszystkie zauważam.
    Wgłębiam się w treść i formę.
  • Szudracz 15.04.2018
    Dekaos Leć do drugiej części w takim razie, bo jestem ciekawa co mi wyszło. :) Oby nie wyszedł z tej formy zakalce. :)
  • Dekaos Dondi 14.04.2018
    Mucha leci...
  • oldakowski2013 14.04.2018
    No dobrze, powiem dlaczego dałem ci trójkę, bo nalegasz. Otóż:
    " przy głuchawe" - przygłuchawe,
    "wlekąc" - wlokąc,
    "po jesiennych zbirach" - po jesiennych zbiorach,
    "wywinęła orła spadaj na jego..." - wywinęła orła spadając na jego...
    "Zamiatała suknią uszytą z ciężkiej kotary." - Co, gdzie, kiedy?
    "Oj ceeee" - Ojceeee,
    Na razie tyle.
  • Szudracz 15.04.2018
    oldakowski2013 Mogłeś tak od razu, a nie jakieś podchody. Dzięki.
  • Canulas 14.04.2018
    "Uderzył ją grubą łapą i biedaczka wywinęła orła w locie, spadaj na jego szkliste oko." - chyba "spadając"

    "Uskrzydlona powieka uniosła się w górę." - jak uniosła, yo wiadomo, że w górę.

    "- Gorzej być nie mogło, gdzie ty się uchowałeś? - Syn z ciebie żaden, miernota... - gderał pod spłaszczonym nochalem." - pierwszy myślnik niepotrzebny, bo to dalej wypowiedź.

    " - Którą połową półkuli teraz myślisz? - Rzucił w przestrzeń" - haha. Dobre.

    "przy głuchawe" - razem.

    OK. Podzielę komentarz na dwa, bo mi się jeszcze skasuje
  • Canulas 14.04.2018
    "Zamiatała suknią uszytą z ciężkiej kotary. Wlekąc za sobą kosz pełny cebulek i młodych roślin." - to nie powinny być dwa zdania, tylko przecinek i wlekąc dalej z małej.

    "po jesiennych zbirach miała co dźwigać." - zbiorach.

    "Zakrzywione pazury służyły mu nie raz za grabie." - nieraz.

    "- Oj ceeee – Spójrz! - Wyskoczyła zza skalistego uskoku znienacka." Ojceee + niepotrzebnie pierwszy myślnik, bo to dalej wypowiedź

    OK. Mam problem z tym tekstem, bo nawet jak na Ciebie (a słyniesz z dobrych opisów, tutaj są wręcz fenomenalne.
    Jednak natłok małych i średnich błędów zubaża tekst. Symując wszystko, silne 4 daję.
  • Szudracz 15.04.2018
    Can Nazbierało się tych byków, a czytałam kilka razy. Ech, muszę wrzucać do szuflady te moje twory.
    Dzięki serdeczne. :)
  • Canulas 15.04.2018
    Szudracz - do sru-flady. Nie pękaj. Jest obiecująco. Szuflada nic nie pomoże ;)
  • Karawan 14.04.2018
    Ja, bo ponieważ byków sadzę co nie miara, bardziej uwagę zwracam na logikę i własne odczucia. Piątunia z minusem za wiosenny wysyp rogacizny. ;)
  • Szudracz 15.04.2018
    Karawan Z błędami u mnie to odwieczna walka.
    Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Pasja 15.04.2018
    Bardzo mroczna i brzydka ta twoja wiosna, choć ładne opisy i jakby się przypatrzeć dobrze, to wiosny są różne.
    Miłego dnia:))
  • Szudracz 15.04.2018
    pasja Brzydalicha, to prawda. :) Dzięki i cieszę się, że zajrzałaś. :)
  • Blanka 15.04.2018
    "- Którą połową półkuli teraz myślisz? -" - dobre;) Fajny tekst. :)
  • Szudracz 16.04.2018
    Blanka Wiosna w moim wydaniu. ;) Cieszę się z Twoich odwiedzin. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania