Cała prawda o... - Drabble

Zapraszam również do "Panie, oto ja! Dziecię twoje!", ponieważ mógł Was zniechęcić tytuł, a kryje się tam coś... Zupełnie innego.

Miłej lektury.

 

***

 

- Goebels! Gdzie jesteś!? Geobels!!!

 

- Biegnę, mein Fuhrer, biegnę!

 

Doradca Adolfa Hitlera wbiegł do ogromnego gabinetu, poprawił mundur i stanął wyprostowany przed swoim dowódcą. Kanclerz Rzeszy w jednej ręce trzymał paletę pełną kolorów, a w drugiej pędzel. Zwrócił swoje przenikliwe spojrzenie w stronę swego współpracownika. Ulizane włosy lśniły w bladym świetle. Tuż za nim stała wielka sztaluga, na której wisiało płótno z wymalowanym krajobrazem.

 

- Goebels! Czy przyszła już odpowiedź?

 

- Tak, mein Fuhrer! Warszawa nie chce zorganizować wystawy pańskich obrazów.

 

Hitler rzucił paletą w sztalugę, która upadła na zdobiony dywan.

 

- Scheiße!!! Co oni sobie wyobrażają!?Scheiße! Scheiße! To oznacza wojnę!!!

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • 60secondsToDie 05.02.2016
    Tak właśnie są skutki odmowy od ASP... :'D
    Daję 5, bo zauważyłam tylko jeden dość widoczny błąd ("płutno" - płótno).
  • 60secondsToDie 05.02.2016
    Takie*
  • Chris 05.02.2016
    Już poprawiłem! O zgrozo! Przepraszam Cię za tak straszny widok :)
  • ausek 05.02.2016
    Ha ha... dobre. Nareszcie dowiedziałam się z jakiego powodu wybuchła ta wojna... ;)
  • Chris 05.02.2016
    Dzięki :)
  • Rasia 05.02.2016
    "Co oni sobie wyobrażają!?Scheiße!" - tutaj zjadło Ci się spację :)
    Ej... to chyba nieładnie się jednak z tego śmiać, a pomimo to i tak mnie rozśmieszyło takie groteskowe przedstawienie. No, ale... Niee, teraz będę mieć wyrzuty sumienia xD Zostawiam 5.
  • Angela 05.02.2016
    Te fakty historyczne były mi nieznane, aż do teraz : D 5
  • Chris 05.02.2016
    Odkryłem przed Wami prawdę, a teraz... z nią żyjcie! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania