Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Calineczka - historia prawdziwa

PS: Jeżeli ktoś jest kobietą, nalegam nie czytać :) Wziąłem przykład z wiersza Nuncjusza (tak właściwie komentarza w wierszu ''Ala w Lesie'' ) Ostrzegam, nie pisze takich wierszy ale podjąłem się wyzwaniu to nie mówi o moim wychowaniu :) Jeszcze raz Damy lepiej niech nie czytają :)

 

Była sobie Calineczka...

fajna z niej była laleczka

Zobaczyła pewną sytuacje

wpadła by zrobić małą charytatywną akcje

 

Cóż uczyniła?

Cóż ta niewiasta dobrego zrobiła?

Otóż zgrywała dziewice,

zbierając pszenice

Tak oto spostrzegła pewna kurwę,

myśli sobie łeb jej urwę

Ale myśli i jest zdziwiona

ponieważ dowiedziała się że kasy w życiu jest pozbawiona

 

Zadowolona stała i czekała na swojego księcia.

W sumie nie miała innego zajęcia

Ach przyszedł ten oto książę

zgubił po drodze jednak pieniądze

 

Więc oto Calineczka

pomyślała że to bajeczka

On jej naobiecywał zamki i bogactwa

a po numerku nie dostała nawet klapsa

 

Taka stłamszona,urażona

znów chęci do życia pozbawiona

Nie wiedziała co począć,znów udała się na ulice,

wystawiła swoją ofertę i tablicę

 

Na tablicy widniało

Calineczka oddaje swe ciało

Oto zjawili się pierwsi klienci.

Tak zawzięci tak chętni i ponętni

 

Wszyscy starcy wszystkie szuje

tak tam właśnie orgia się szykuje.

Trzech dla jednej, wciąż za mało

Calince więcej się chciało

 

Całe miasto się bawiło.

Cale miasto korzystało.

Ale tak o to po dniu. Pracowitym,rozmaitym. Spostrzegła brak kasy

szukała klienteli wyższej klasy.

 

Znalazła jednego

księcia czarnego.

Czarnuch propozycją rozbawiony,

był po chwili zadowolony.

 

To jej wsadził ta zapiszczała.

Ogromnego coś w sobie miała.

Cóż to za olbrzym powiedziała

zaś murzyn odrzekł czegoś się kurwo spodziewała

 

Nie dostała po tym kasy,

znów założyła swe wysokie obcasy.

Ze straszliwym bólem chodziła i spostrzegając co się z nią stało powiedziała

Gdyby Calineczka nie skakała pizdy by sobie nie rozjebała.

 

Upadły(D.F)

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Pan Buczybór 18.09.2016
    5 za wiersz i 5 za odwagę oraz 5 za... eee... nieważne. 5
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Dziękuje spodziewałem się nagonki jak cholera (wszak w młodości pisałem takie na zlecenie ) ale mimo to frajdy z tego nie miałem :)
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Ja pierdziele. Nie czuję się jakoś specjalnie zgorszona. Chyba daleko mi do damy. Super. Naprawdę. Lubie takie sprośne teksty. Leci 5 na wysokich obcasach.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Serdecznie dziękuje ale to chyba ostatni taki wiersz który tu wstawiam :) Pisanie takich sprośnych wierszy ma swoje konsekwencje :) Ale jak ktoś da mi jakieś wyzwanie w tej sprawie nic na przeszkodzie mi nie stanie :) To ja już nie na wysokich obcasach mówię że jeszcze raz ci dziękuje (nie sądziłem iż to odwiedzisz po ostrzeżeniu )
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Upadły(D.F) Hehehe. Mnie to tylko zachęca.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Elizabeth Lies Widzę znalazłem słaby punkt ;)
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Upadły(D.F) No nie bądź taki pewny. Czasem zachęca, czasami nie. Jestem kobietą, zmieniam zdanie co minutę albo częściej.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Elizabeth Lies I to jest najciekawsze :) Zaskoczenie kobiety bardziej satysfakcjonuje niż kogo innego :) (takie tam psychologiczne gadki )
  • Napalona Feministka 18.09.2016
    Jako kobieta czuję się bardzo obrażona z powodu tego tekstu. Wy mężczyźni myślicie tylko o seksie. Napiszę do administratora tej nędznej strony żeby usunął ten obrazoburczy wiersz. Walta się lamusy.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Doskonale panią rozumiem iż uraziłem pani uczucia jednak na początku dałem ostrzeżenie ;) Reasumując nie widzę w czym problem ;)
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Ktoś se jaja robi. (naprawdę? jaka ja odkrywcza)
    Prostytucja obecna na świecie od zawsze, niekoniecznie wszyscy (bo męska też istnieje. Te napalone kobiety) robią to z własnej woli, ale są też tacy, którzy po prostu preferują leniwy styl życia i nie przeszkadza im udostępnianie swoich niektórych części w zamian za dobra materialne. Tak więc, gdyby wspomniany tu autor, napisał, że każda kobieta to kurwa, marząca o całodobowej orgii z murzynami i myśląca tylko komu tu opchnąć swoją dupę za większą sumę, ktoś mógłby poczuć się urażony. A może teraz mężczyźni są obrażeni, bo patrzy się na nich przez pryzmat seksu, zapomina, że biedni są zmuszani do życia ze stereotypami i piętnem zboczeńców. Cholera, napisałam to ja kobieta. Moja kariera feministki legła w gruzach. Może to i lepiej...
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Elizabeth Lies Eli spokojnie :) Znam się na ludziach i wiem kiedy i jak co powiedzieć (w realu to lepiej brzmi patrząc człowiekowi w oczy ) Być może to była prowokacja która miała na celu ukazania jak się denerwuje (nie oszukujmy się ja się nie denerwuje ) Prostytucja działa od wieków(najstarszy zawód świata) Ty feministka? Ciekawych rzeczy się dowiaduje :) Dzięki Eli za szeroki komentarz ale lubuje takie komentarze jak feministki tylko oznajmiają mi że mnie to nakręca a ja mam powód do dumy (wszak nie co dzień leci się do admina dla jaj ) :)
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Upadły(D.F) Ten komentarz też był dla jaj. Lubię czasami tak se na poważnie odpowiedzieć na czyjeś wygłupy. Ja feministką? Hmm... w sumie też tego nie wiedziałam. Jakich rzeczy można się o sobie dowiedzieć.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Elizabeth Lies No wiesz a już myślałem iż dowiem się czegoś o słynnej Eli :) Przy okazji wiem że to wygłupy ale na wygłupy odpowiadać z powagą to czasem najlepsza broń ;)
  • Angela 18.09.2016
    Najstarszy zawód świata, czym tu się gorszyć. Wierszyk nie ujął, ale i nie zniesmaczył. Byłoby 5, gdyby nie słowo " czarnuch",
    wyjątkowo go nie lubię. 4 : )
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Z tym czarnuchem no cóż... bym to poprawił ale nie mam w zwyczaju poprawiać czegoś co miało taki cel :) Nie jestem rasistą ale to ma być tylko zabawne (białasi też są,wszak napisałem o tym wiersz ale nie pamiętam tytułu ) Dziękuje serdecznie za 4 :)
  • ZielonyAndy 18.09.2016
    Jest pięć... wiersz się spodobał, no cóż, chciałbym taką Calineczkę ;) a tak na serio, to od takich kobiet się trzymam z daleka,co tylko o kasie myślą. Nie żeby wszystkie takie były, rasistą póki co nie jestem. No w każdym razie jak widzę takie rzeczy na opowi to cieszę się nie tylko z samego tekstu, ale także z komentarzy pod nim... czasami to może być niezły ubaw.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Dziękuje serdecznie :) Zauważyłem iż na opowi lubiane są takie wiersze aż mnie to w szok wprawia (miłe rozczarowanie to to nie jest ) :)
  • Calineczka 18.09.2016
    Walcie się kierwa buce
    Mam tylko cal wzrostu tj. 2,54 cm
    Nie mogę się dymać z wami,
    A już szczególnie murzynami.

    Nawet jakbym chciała,
    To moja cipka za mała.
    Zrobiliście mi tylko smaka,
    Taka wasza owaka.=:O
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Dobre przyznaje że coraz gorszym chamem się chyba staje :P
  • Ksiądz Marek 18.09.2016
    Idź przepadnij siło nieczysta! W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego! Amen.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Ksiądz Marek robi się coraz ciekawiej ;) Kontynuuj :)
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Upadły(D.F) czyżby egzorcyzmy? Mi tez by się przydały.
  • Ksiądz Marek 18.09.2016
    Elizabeth Lies Mówi pani? Niestety przyjmuje tylko od poniedziałku do piątku.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Ksiądz Marek Zaraza ze mnie diabła to nie wyzwolisz bo sam nim jestem :D
  • Elizabeth Lies 18.09.2016
    Ksiądz Marek Nosz kurde. Trudno zapisze się na inny termin w takim razie.
  • poszli won wszyscy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania