Call of Duty: Pętla cz 1 Prolog

Wprowadzenie:

Będę wpisywał pseudonim a nie publikował z konta bo nie przychodzi mi email z linkiem.

Radzę zaznajomić się z fabułą trybu zombie w Black Ops III

Miłego czytania:)

 

Gdy czworo bohaterów ostatecznie pokonało Shadowmana Doktor Monty wysłał ich do starożytności tworząc nieskończoną pętle czasu. Edward Richtofen, Takeo Masaki, Tank Dempsey i Nikolai Beliński otrzymali w posiadanie wszystkie cztery kostury żywiołów.

Cykl się powtarzał i powtarzał. Jednak w pewnej chwili bohaterowie będąc na Zetsuboi no shima zostali oślepieni nagłym blaskiem który wydobywał się z portalu zmaterializowanego się przed nimi. Wszystkie zombie odleciały w bok.

-Richtofen!-Krzyknął Dempsey- Jeśli to twoja robota przysięgam że cie zabiję!

-Nie mam z tym nic wspólnego-odparł Richtofen.

-Bądźcie cicho- Warknął Nikolai.

Uwagę drużyny zwrócił wychodzący z portalu tajemniczy osobnik. Światło było tak mocne że widzieli tylko sylwetkę nieznajomego.Nagle blask ustał i wszyscy zamilczeli. Osobą wychodzącą z portalu był sam Ludvig Maxis. Maxis był nazistowskim naukowcem współpracującym z Richtofenem w grupie 935.

-Maxis?-z niedowierzaniem zapytał Richtofen

-Tak Edwardzie-odpowiedział Maxis

-Do cholery, kto to?- wrzasnął Nikolai.

-Nikolai z łaski swojej zamknij się-łagodnie odpowiedział Maxis

Nikolai już sięgał po pistolet ale zatrzymał go Takeo mówiąc: Nie warto.

-Widzę że bez przywrócenia wam pamięci nic nie zdziałam-westchnął Maxis

Nagle przeszywający ból głowy dopadł bohaterów.

-Boże co się dzieje-krzyknął Richtofen. Stracił przytomność

-Wiedziałem ,wiedziałem że ten....Wrzasnął z pełną nienawiścią Nikolai.

Wszyscy zemdleli. Każdy z nich widział poniekąd swoje wspomnienia ale dla nich były obce.

Nikolai widział Stalingrad niszczony przez smoka.

Dempsey widział ośnieżony zamek.

Takeo widział katastrofę statku.

Richtofen widział zwykły dom. i człowieka w fioletowym cylindrze.

Wszyscy obudzili się w domu. W domu który widział Richtofen..

Maxis podszedł do Nikolaia pytając: teraz wiesz kim jestem?

-Tak doktorku odparł Nikolai

-Dobrze przyjaciele jakieś refleksje na temat tego co widzieliście?- Spytał Maxis.

-Przez tysiące lat walczyliśmy z ożywieńcami -Odpowiedział Takeo.

-Czemu nas tu sprowadziłeś-Spytał Richtofen.

-Niestety zagraża nam coś innego-Powiedział Maxis.

-Co? W końcu pokonaliśmy Shadowmana i jego armię-Powiedział Takeo.

-Apothicony-Odparł Maxis

-Co możemy zrobić?-Spytał Dempsey

-Musimy doprowadzić do wyginięcia plagi zombie-powiedział Maxis.

Nic z tego nie rozumiem-Powiedział Nikolai.

Wyjaśnię wam -powiedział Maxis.

Musicie cofnąć się w czasie do pierwszych ognisk zombie. Musicie wyizolować wszystkie zombie od świata.

Pierwszy krok to odwiedzenie przystanku autobusowego. W czwartek spadnie tam meteor z pierwiastkiem 115 co wywoła apokalipsę. Wy pojawicie się tam we wtorek. Przygotowałem wam dokumenty według których jesteście w CIA. Możecie mieć przy sobie broń ale nie machajcie nią na prawo i lewo. Dostajecie też dwieście dolarów dla każdego na drobne wydatki. Broń weźcie ze zbrojowni która jest za lodówką w hotelu Mans Manor pokój 12. I ubierzcie się w coś bo w takich ciuchach wezmą was za jakiś psychopatów.

-Czemu nie przeniesiesz nas do grupy 935 byśmy zrobili tam rzeź?-Spytał Nikolai po czym wziął łyka wódki.

-Nie możemy tego zrobić ponieważ wywołało by to nieodwracalne zmiany w czasoprzestrzeni.-Odpowiedział Maxis

-Ja mam w dupie całą tą czasoprzestrzeń-Powiedział Nikolai.

-Ignorant-mruknął Maxis.

-No dobrze zróbmy to-Odpowiedział Dempsey.

Maxis podszedł do stolika i zabrał z niego klucz i kartę. Dał ją Dempseyowi mówiąc:

-Klucz do pokoju i karta hotelowa.

Nagle otworzył się portal

-A więc znów ratujemy świat?-spytał z uśmiechem Takeo.

-Dopóki mam alkohol pójdę za wami w ogień-Odpowiedział Nikolai.

-Czas na nas-Powiedział Dempsey.

-Do widzenia przyjacielu-Wyparł Richtofen do Maxisa.

Nie wahali się,przeszli przez portal.Odwrócił się tylko Richtofen i spojrzał na Maxisa. A on powiedział:

Powodzenia przyjacielu

 

Ciąg Dalszy nastąpi

jedras111

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Frodo 05.01.2017
    Jestem fanem CoD. Jednak wolę te starsze części, te nowe jako gry są syfiaste i bezklimatowe. 4
  • jedras111 05.01.2017
    opowiadanie dzieje się w świecie trybu zombie :). Dzięki za wszystkie oceny
  • jedras11 05.01.2017
    Dobra udało mi się obczaić konto teraz kontynuacja tej histori czyli Call of Duty: Pętla będzie na tym koncię dzięki za 3.3 oceny :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania