Całun Turyński jest prawdziwy !

Kto nie wierzy niech sobie poczyta w necie.

Sowa podała zainteresowanym linka.

---------------------------------------------------------

Odchodzę z tego portalu !

tym razem definitywnie !

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (45)

  • Tjeri 02.10.2019
    Nie jest to sensacja z ostatniej chwili, a poza tym plagiat.
    https://www.salon24.pl/u/dziennikarstwoobywatelskie/861368,sensacyjne-odkrycie-w-calunie-turynskim
  • Misiu M 02.10.2019
    A Sowa łże od nowa.
    BO TO NIE PLAGIAT tylko przedruk.
    Nie można grzeczniej napisać, że zapomniałem dopisać skąd pochodzi tekst ?
  • Tjeri 02.10.2019
    Przedruk?! Na portalu literackim?! Zamieszczasz żywcem nie swój tekst i jeszcze się wykłócasz i obrażasz kogoś kto na to reaguje?! Wstydziłbyś się!
  • piliery 02.10.2019
    a zgodę na "przedruk" miałeś? Kasuj, kasuj bo bigosu narobisz
  • Tjeri 02.10.2019
    A tłumaczenie, że zapomniałeś dopisać skąd jest... Sam sobie dopowiedz na jakim poziomie. Skasuj albo napisz swój artykuł na podstawie tego. Ja pierniczę, jak w przedszkolu!
  • Pan Buczybór 02.10.2019
    Regulamin Opowi:
    "Użytkownik dodając tekst potwierdza, że jest jego autorem..."
    Nie ma "przedruków", wklejania i tak dalej, nawet z podaniem linka do originału
  • Tjeri 02.10.2019
    Właśnie wkleiłam to samo, nie zauważyłam żeś mnie ubiegł. ;)
  • Misiu M 02.10.2019
    Tjeri,byłem z tobą przeproszony i pogodzony -ale to co teraz robisz przekracza granice mojej tolerancji.
    WALISZ MIĘDZY OCZY PLAGIATEM bo nie odróżniasz plagiatu od skopiowania tekstu z internetu.
    Dopisałem skąd pochodzi bo faktycznie przeoczyłem i ZARAZ WIELKIE HALO.
    Plagiat moja droga to jest wtedy jak ktoś się podpisuje pod tekstem świadomie jako własnym
    tak jak to znasz z portalu PS, z którego cię wywalili.
    Bo ty nigdy niczego nie zapomniałaś ? zero szacunku zero empatii i zero uprzejmości
    chcesz ze mną wojny ? będziesz ją miała !
    Ta sowa to pewnie z tej knajpy z podsłuchami.
  • Tjeri 02.10.2019
    Po pierwsze - nie brnij. Na takie działania są paragrafy.
    Po drugie- mnie skądś wywalili?? :)))
    Biedny, chory Misiu, nie będę Cię wyzywać (choć za takie kalumnie zasłużyłeś). Nigdy z nikąd mnie nie wywalono, biedaku. Zacznij leczenie a z tekstem zrób porządek. To nie gazetka parafialna w Ruchodupkach Górnych. To jest portal literacki, gdzie zamieszcza się swoje utwory.

    "Plagiat moja droga to jest wtedy jak ktoś się podpisuje pod tekstem świadomie jako własnym".

    To punkt 3 regulaminu opowi:
    "Użytkownik dodając tekst potwierdza, że jest jego autorem i zezwala na publikację utworu w serwisie."
    Masz jeszcze jakieś wątpliwości co do tego co zrobiłeś?
  • Misiu M 02.10.2019
    Wystarczyło tylko upomnieć mnie - czy czegoś nie zapomniałem dopisać ?
    Przecież to oczywiste,że ja tej wiedzy i nikt z nas nie posiada.
    To nie jest pierwszy tekst na tym portalu cytowany przez zamieszczającego.
    O twoim wywaleniu wiem poniekąd od admina .
    I nie podniecaj się tym,że to portal literacki.
    Przez takie zachowanie jak twoje i brak szacunku dla innych ten portal już dawno przestał być literacki.
    Na VA byś poleciała na zbity dziób za takie impertynencje i przede wszystkim pomówienia.
    Plagiatem się brzydzę i nigdy się do czegoś takiego jak plagiat nie posunąłem a dzisiaj to było zwykłe przeoczenie.
    Chciałem zamieścić ten tekst po dyskusji u Kapelusznika o istnieniu Boga.
    Kopiowałem ten tekst w pracy i nie zdążyłem w pośpiechu dopisać żródła , z którego pochodzi.
    Możesz mi nie wierzyć i wyzywać od chorych misiów ale tkwij sobie sama w tym bagnie,gdzie aż roi się od nienawiści,zawiści
    gdzie jeden drugiemu oczy by wydrapał za to,że na niego spojrzał.
    Odchodzę z tego portalu.
    Nic tu po mnie.
    Kiedy padło podejrzenie o plagiat z moim wierszem Życie po życiu Canulas stanowczym tonem zażądał wytłumaczenia czy mój wiersz nie jest plagiatem ? Po moim wyjaśnieniu zostałem przez niego przeproszony.
    A ty tutaj od razu napisałaś,że to jest plagiat.
    JAKIM PRAWEM WYDAŁAŚ WYROK BEZ WYSŁUCHANIA MOJEGO ZDANIA ?
    Odchodzę z tego portalu.
    Między innymi z twojego powodu. Możesz sobie pogratulować.
  • Tjeri 02.10.2019
    Odejścia/ pozostania średnio mnie interesują. Nie swoich tekstów się na portalu literackim nie zamieszcza. Wybrnij z godnością i bez obrażania.
    A teraz może mnie olśnisz i powiesz skąd i za co rzekoko mnie wywalono?
  • Misiu M 02.10.2019
    Tjeri NIEPRAWDA -czasem dodaje się motto do swoich utworów innego autorstwa niż własne
    albo zamieszcza cytaty z innych dzieł - bo to są portale literackie czyli z literaturą.
  • Tjeri 02.10.2019
    Misiu M - to dodaj do tego motta choć jedno swoje słowo. Nie brnij już, bo pogrążasz się po prostu. Napisz wstęp, przemowę, podsumowanie, cokolwiek co usprawiedliwialoby wklejenie cudzego artykułu. Tyle.
  • Misiu M 02.10.2019
    Tjeri za póżno,stanowczo za póżno-było mi to podszepnąć na samym początku.
  • Misiu M 02.10.2019
    ,,Spytaj się Tjeri, czy mirek13 to jej klon, bo osoba o tym nicku wstawiła na ósme jej wiersz jako swój ? W takim razie na postscriptum dostała bana pod nickiem puszczyk - za to samo przewinienie, czyli PLAGIAT ?,,
    to cytat od Admina.
    ale to już nieistotne, co mnie to obchodzi ?
    Spadaj w swój brudny kosmos Tjereszkowa
  • Tjeri 02.10.2019
    :))))))
    Dobrze, że siusiu przed chwilą zrobiłam, bo...
    A teraz wesoły Misiu zrób z tym tekstem porządek.
  • Misiu M 02.10.2019
    Tjeri leć sówko do swego puszczyka -nawet pasujecie do siebie.
    a tekstu już nie ma - czas do okulisty.
  • Tjeri 02.10.2019
    Misiu M nie wiem po co i z jakiego powodu wywołujesz puszczyka... Widać tęsknisz.
    Dobra, spadam. I tak za dużo czasu na misiowe przedszkole zmitrężyłam. Miłego dnia!
  • Misiu M 02.10.2019
    bo go wywołał w pytaniu Admin.
  • Misiu M 02.10.2019
    i nie obrażaj mnie ,że tęsknię za jakimś facetem ;-)nie pogrążaj się już...
  • Aisak 02.10.2019
    Rzygam Bogusiami, yettami, miśkami i całym tym syfem.
    To jakieś pierdolone zjeby!

    Mogę zrozumieć wiersze o tematyce religijnej.

    Ale zalewanie portalu literackiego religijnym syfem NIE ZDZIERŻĘ!!!!!!!!

    Jakby nagle adminem został Rydzyk.

    Więc

    Koniec z wolnym opowi.
    Niedługo zaczniecie klęczeć przed monitorem. Ja pierdolę.

    Rzygam
    Rzygam
    Rzygam
    Rzygam
    Rzygam
    Rzygam
    Rzygam
    Rzygam
  • Bogumił 02.10.2019
    A kysz skąd wyszłaś!
    Zjawo nieczysta.
    Zaboli Cię dopiero d..pa
    gdy Admina wyświęcimy na biskupa.
  • Canulas 02.10.2019
    Plagiat nie plagiat, ale dziwnym trafem te wątpliwości dość często koło Ciebie są.
  • Misiu M 02.10.2019
    nie tak znowu często
    drugi raz zaledwie...
    bo raz byłem posądzany o plagiat własnego wiersza
    a ty jako jedyny przyjacielu mnie przeprosiłeś
    ale proszę ciebie nie rozstrząsajmy już tego
    bo nie ma czego
    są po prostu ludzie,którzy zrobią wszystko aby komuś dowalić...
  • Canulas 02.10.2019
    Misiu M - nie mam zamiaru nic roztrząsać.
  • Misiu M 02.10.2019
    Canulas szkoda,że tylko ty jeden jesteś tutaj prawdziwym kumplem
    ale czasem jeden dobry przyjaciel znaczy więcej niż całe podwórko przypadkowych kolegów.
    Niech ci się dobrze wiedzie Przyjacielu.
  • Canulas 02.10.2019
    Misiu M - nie jestem kumplem. Staram się być fair, choć wychodzi - jak każdemu - różnie. Za bardzo mnie wyhajpowałeś we własnej łepetynie. Bez sensu.
  • Misiu M 02.10.2019
    Canulas nie bądż stary taki skromny jak panienka
    jesteś fair jak prawdziwy kumpel
    z tamtym wierszem powstrzymałeś tłum przed linczem mojej osoby
    ty nie jesteś wyhajpowany
    jesteś w porządku facet i tak trzymaj
    ja trzymam za ciebie nie tylko kciuki
    od początku mi zaimponowałeś własnym zdaniem i rozsądkiem
    nie zepsuj tego chłopie
  • 13mirek 02.10.2019
    Misiu M A wazeliny nie potrzebujesz?
  • Misiek 03.10.2019
    13mirek o ! puszczyk też ma brata bliżniaka i taki sam cham
  • Bogumił 03.10.2019
    Misiek i siostrę jaagoda24
  • Misiek 03.10.2019
    Bogumił liczna rodzina jak u Adamsów ;-)
  • 13mirek 03.10.2019
    Misiek Różnica polega na tym, że głupa nie udaje. To moje konto sprzed lat, a nie braciaka:)
  • Misiek 03.10.2019
    13mirek a po cholerę ci było puszczyka zgrywać frajerze jak konto już miałeś ?
  • 13mirek 03.10.2019
    Misiek Pieprzysz i chyba się tu już trochę żegnałeś misiu - patysiu..
    Z portalem, bratem i z sobą.
    Debilstwo i schiza..
  • Florian Konrad 02.10.2019
    .."Fałszywe jak całun turyński, jak miłość za pieniądze" - jak śpiewał Kostrzewski
  • Misiu M 02.10.2019
    bądż łaskaw poczytaj sobie Florianie :
    https://www.salon24.pl/u/dziennikarstwoobywatelskie/861368,sensacyjne-odkrycie-w-calunie-turynskim
  • Florian Konrad 02.10.2019
    nie muszę, bardzo dobrze znam sprawę.
  • Misiu M 02.10.2019
    Florian Konrad to po co był ten przytyk z piosenki ?
  • Florian Konrad 03.10.2019
    bo z gruntu całun był i jest fałszywy. jest wykonany przez bardzo dobrego fałszerza, który cuda-wianki odwalał, by go stworzyć, może wyrzeźbił rzeźbę, położył na niej materiał i prasował, ponadto skropił autentyczną krwią, może to była jego samego krew... jeśli ktoś wierzy w to, że Stwórca czegoś tak ogromnego jak Wszechświat zniżył się do poziomu patrzenia na małe już nawet nie mrówki, ale bakterie na jednej z planet - ludzi, ponadto - wysłał tam SWOJEGO SYNA, by dał się BRUTALNIE ZAKATOWAĆ, by te bakterie zbawić, po czym zabrał go, ożywił, a podczas tego zwłoki promieniowały i pozostała po tym napromieniowana szmata, która okrywała te znikające promieniujące zwłoki... no błagam. wiara w autentyczność całunu... jest bardzo, bardzo naiwny, potwornie dał się nabrać na kościelne bajki.
    Stary łach, by nie rzec - szmata, w którą były owinięte zwłoki stwórcy wszechświata? no błagam...
  • Misiek 03.10.2019
    Florian Konrad takich jak ty nic nie przekona
    błogosławieni,którzy nie widzieli a uwierzyli
    a za opluwanie sacrum kiedyś odpowiesz i wtedy może uwierzysz
    ale będzie już za późno
  • Misiek 03.10.2019
    bo ty Florianie nawet nie wierzysz medykom sądowym
    a to ich ekspertyza poświadcza głównie autentyczność całunu
  • Zaciekawiony 02.10.2019
    Nie twój tekst - nie wklejaj go tam, gdzie dodaje się własne utwory. Prosta zasada.
  • Misiu M 02.10.2019
    OK,tutaj na pewno nic już TU nie wkleję bo nawet jakby było wolno to niewarto
  • Bogumił 02.10.2019
    Całun jest z pewnością prawdziwy, zresztą co parę lat coraz to inne, lepsze zespoły naukowe go badają i za każdym razem wychodzi to samo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania