*

****

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dot 23.08.2016
    Zapowiada się ciekawie :)
  • Elizabeth Lies 23.08.2016
    Dziękuję bardzo.
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    A bardzo dziękuję komuś kto mi obniżył średnią, ale jakbyś wytłumaczył dlaczego byłoby fajnie. No cóż bywa. Póki co na depresję się u mnie nie zapowiada.
  • korekta 24.08.2016
    Jeśli chcesz się zorientować w tym, jak postrzegane jest twoje opowiadanie, to musisz smarować dalej. W tej chwili nie bardzo wiadomo o co chodzi, ale widać, że masz przemyślaną jakąś szerszą fabułę. Dosyć ciekawa, specyficzna sceneria, która od razu kojarzy się z rajem:-)) Byłoby szkoda dotychczasowego wkładu pracy:-)
  • Elizabeth Lies 24.08.2016
    Nie no wiem o tym. U mnie bardzo często nie wiadomo o co chodzi na początku. Po prostu chciałam się zorientować, czy jako taki mój styl komuś się spodobał. A no tak moja wizja raju jest zachęcająca, co nie? Dzięki za komentarz.
  • Akwus 13.09.2016
    Nawet jeszcze nie przeczytałem jednego słowa, ale już wiem, że muszę zapytać najpierw czy jeśli miałbym wysmarować dość krytyczną opinię, to wolisz tu, czy jakoś bardziej na priv? Nawet nie rozważam tego, że nie chciałabyś jej w ogóle :)
  • Elizabeth Lies 13.09.2016
    Jeśli chodzi o moje dłuższe serie mógłbyś napisać mi krytykę na maila zaraz Ci go podam. A co do krótszych prac wal śmiało tutaj.
  • Elizabeth Lies 13.09.2016
    To tak elizabethlies67@gmail.com i tu pod seriami miałam na myśli opowiadanie Cedric, którego chce kiedyś kontynuować.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania