Cello miłości 4

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pasja 09.03.2017
    Zawsze mówię, że artysci posiadają tajemnice i są indywidualistami. Ta oburęczność u Alex jest zaskakująca. Salem miasto kojarzone z czarownicami i procesem slynnym, będzie miało pewnie znaczącą rolę dla miłości. Cudna scenka z różami. Kocham te kwiaty. Pozdrawiam serdecznie. 5.
  • Pasja 09.03.2017
    Dwa razy umieściłeś ten tekst?
  • athame 09.03.2017
    Nie było tego co uieściłem poprzedniego dnia. I umieściłem drugi raz przepraszam. We wszystkich moich utworach stawiam bardziej na uczucie. I to jak najgłębsze.Bo tak bateryjka sie rozładuje. W innym wypadku jest inaczej. miałem doswiadczenie. cudowne. I od tego wszystko sie zacząeło. Cieszę się że ci sie podobało. Mam nadzieję,że sie nie zawiedziesz.
  • Pasja 09.03.2017
    Możesz usunąć i zostawić kropkę tylko, bo będą czytelnicy zostawiac komentarze tu i tu. Chcę jeszcze wspomnieć o tytule " Wiolonczela miłości". Pozdrawiam ciepło
  • Adam T 09.03.2017
    Wybacz, że się wetnę. Mam kilka spostrzeżeń, ale spokojnie, jam nie hejter. Przede wszystkim nie opisujesz wcale dialogów, ot sporadycznie Ci się zdarzy napisać "powiedziała...", "zapytał...", a tak, człowiek ma wrażenie, że jest to zapis słuchowiska, tyle że czasem nie wiadomo kto i co mówi. W czasie mówienia, dzieją się z mówiącym różne rzeczy, z jego twarzą, głosem, nastrojem, czasami coś się dzieje z otoczeniem, mało znaczące z pozoru rzeczy mogą bardzo ubarwić narrację, warto o tym pisać, to zaciekawia, sprawia, że opowiadanie nabiera życia, dzięki temu poznajemy też lepiej bohaterów, możemy ich polubić (lub nie). Drugie spostrzeżenie jest takie, że opierasz opowiadanie praktycznie na dialogu między dwiema osobami, to oczywiście upraszcza problemy z zapisem, ale "umonotonnia", że tak napiszę, akcję. Fakt, czyta się wtedy szybciej, ale bez emocji.Generalnie mało tu emocji, wypowiedź zlewa się z wypowiedzią. To takie moje spostrzeżenia po przeczytaniu, ale przyjemnie było posiedzieć :))
  • Margerita 26.03.2017
    pięć czy ja dobrze przeczytałam, że kobieta kobiecie się oświadcza?
  • athame 27.03.2017
    Dobrze zrozumiałaś. Jak sie przekonasz później to nie jest to co myślisz. Ale nie zmuszaj się jeżeli cie to uraza. To nie jest łatwy utwór. Jezeli to cie nie rusza, przeczytaj wszystko i dopiero powiedz co myslisz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania