Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Chapter Eighteen

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie. Do 31 lipca można napisać opowiadanie prozą, prozą poetycka i wrzucić na główną. ( w razie czego przedlużymy termin)
    Odpowiednio zatytułować i dodać link na Forum do wątku:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/
    I wygrać.
    Tematy to:
    Temat pierwszy - „Ptak w przestworzach”
    Temat drugi - „Anioły”
    Można. na jeden, można na drugi, można połączyć.
    Czekamy i liczymy na ciebie
  • Bajkopisarz 29.07.2020
    Wyszło bardzo dobrze ;) Wybroniłaś sytuację z Mattem, nie zareagował jak Audrey, czego najbardziej się obawiałem - że nie da nikomu dojść do słowa, obróci się na pięcie, strzeli focha i odejdzie w siną dal gonić swój cień. Na szczęście tak się nie stało i duży plus.
  • sunshine28 30.07.2020
    Dzięki :) Reakcja Audrey jest typowa dla przeciętnej kobiety... wyszłoby słabo, gdyby mężczyzna zachował się w podobny sposób, a już na pewno nie pasowałoby to do tego bohatera :)
  • Bajkopisarz 30.07.2020
    sunshine28 - niestety, ten schemat postępowania, jak u Audrey jest nagminny, zawsze i wszędzie. Nieważne czy facet czy kobieta - nie chce słuchać jakichkolwiek wyjaśnień i nie chce rozumieć. Nie chce nawet udawać, że rozumie, żeby dać sobie czas na spokojne przemyślenie później. Dlatego duzy plus, ze Matt zareagował inaczej, poszedł zapalić i wiadomo że z fajka w gębie łatwiej się myśli.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania