Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Chapter Nine

...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Bajkopisarz 25.06.2020
    Dobry Wieczór, znów jestem.
    Mam tylko nadzieję, że nie pójdziesz w stronę Mody na Sukces, pełnej zaskoczeń co do nowych małżeństw i ogromnej ilości dzieci z różnych lewych łoży ? W każdym razie podoba mi się subtelny sposób w jaki podajesz bezgraniczną, może nawet bezinteresowną nienawiść, jaką obdarzają się niektórzy bohaterowie. Ciekawe czy chociaż wiedzą dlaczego się tak nienawidzą? Często jest tak, że nie wiedzą, ale kontynuują jak jakąś zamierzchłą tradycję, początków której już nikt nie pamięta.
  • sunshine28 01.07.2020
    Cieszę się, że wciąż jesteś :) Absolutnie nie mam zamiaru iść w kierunku Mody na Sukces czy innych tasiemców tego pokroju (nie obrażając fanów). Owszem, jak widać nie brakuje zdrad, czy innych dramatów ale staram się zbytnio nie naginać fabuły... Sam ocenisz efekt końcowy.
  • Freya 26.06.2020
    "– To nie przypadek, że przyprowadziłaś go do domu, prawda ?" – nie stawia się spacji przed znakiem zapytania (pytajnikiem)
    "– Wróciłam do Seattle, bo dostałam propozycję pracy – odpowiedziała – ale nie ukrywam, że zastanawiałam się, czy wciąż tutaj mieszkacie....kiedy zobaczyłam nazwisko na drzwiach...to niesamowite, że…” – tzw. wielokropek, to trzy kropki i spacja po tych kropkach ?
    "– Mamo...proszę...porozmawiaj ze mną –" – jejku, stabilna przypadłość, nie ma sensu wyciągać
    "Nie przyszedłem tutaj, aby dowiedzieć się jak ci się wiedzie, Sam – jego głos był wyprany z emocji.” – w/g poprawności sztywnych zasad zapisu, narracja powinna być od dużej litery, po kropce.
    Ogólnie dużo błędów w zapisie testu
    Wiem, że się trzepie jak leci towar, ponieważ sam widzę wielokrotnie taki zapis nawet w publikacjach ?
    Być może niezła jest fabuła tekstu, ale ten zapis zniechęca ? pzd
  • sunshine28 01.07.2020
    Dziękuję za opinię. Błędy w zapisie zostały skorygowane :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania