.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Kobra 20.10.2017
    Przerywać w takim momencie :-( teraz będę się zastanawiać kto to może być. Zostawiam 5 i czekam na kolejny rozdział.
  • Elorence 20.10.2017
    O tym chłopaku była mowa już kilka razy :D
  • Kobra 21.10.2017
    No tak, jej były chłopak.
  • candy 21.10.2017
    Seks z pewnością pomógłby mi dojść do siebie - OJ Z PEWNOŚCIĄ :DDD

    Ooo, nieee, czy to Bruno? Dawaj mi tu szybko następny rozdział!
  • Elorence 21.10.2017
    Kobiety da się zrozumieć, więc faceci przesadzają :D
  • Paradise 21.10.2017
    No nie, najpierw Walentynki, a teraz Bring Me The Horizon <3 bardzo mi się podobał ten rozdział :D mam nadzieję, że skoro Wiki zorientowała sie, że chce Aleksa to będzie o niego walczyć :D chociaż po tym co powiedział Remik... chyba nie.. no i końcówka mega :D w końcu się doczekaliśmy :D ciekawe co zrobi Aleks :D 5 i czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział!
  • Elorence 21.10.2017
    W kolejnym będzie działo się jeszcze więcej :D
  • Paradise 21.10.2017
    teraz nie mogę się doczekać jeszcze bardziej :D
  • Tanaris 17.11.2017
    Konfrontacji czas zacząć. :D
  • Ritha 30.12.2018
    Zawiedziona jest, że się u siebie obudziła? Na patrz.

    Kurde, moze powinna pojsc z nimi na te imprezę. Puscila go z Sonią i co - zwiazała sobie rece. Ja bym poszla.
    Choc przede wszystkim nie odwijala bym takich glupot od poczatku.
    A moze tylko latwo sie mowi.
    W kazdym razie robi się gesto, a to opku robi git.

    Zaproponowal, że zostanie z nią! Un jest zakochany po uszy, to sie nie ma prawa spierdolić juz tera *.*

    "– Dziękuję, ale nie chcę wprowadzać komplikacji. – Uśmiecham się blado. – Widzę, że Sonia za mną nie przepada" - no chyba zartuje! Ona chyba, kurwa, kpi. Powinna tam pojsc i wyeliminowac Sonislawę raz na zawsze. Wkurzylam sie teraz. Co za ofiara losu!

    Za to potem, jak juz Aleks i Sonia sa blisko, ona łazi na te imprezy z nimi i katuje się ich widokiem... Fuck logic.
    Niech cos sie stanie.

    "Jakaś część mnie chyba myśli, że mogę zapobiec pogłębieniu ich relacji" - ok, tera rozumiem, ale Aleks chyba nie do odratowania :( Spieprzyła sycko.

    Koncówka świetna.
  • Elorence 31.12.2018
    Ja lubię, gdy dużo się dzieje :D I to chyba widać.
    No cóż, kiedyś pewnie by poszła i wyrwała jej kudły, ale... nie tym razem :D Może i to nawet lepiej...
    Dzięki :D Za wszystko! Tyyyleee komentarzy!
  • Musi jej byc ciezko tak na nich patrzec, zwlaszcza ze wie, iz to jej wina, sama to spieprzyla.
    Koncowka fajna. Wiem, kto wrocil.. :)
  • Elorence 03.01.2019
    Sama tego chciała, a kiedy to dostała, nagle ogarnęła, że wcale jej to nie pasuje... I jak z tego wybrnąć? :(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania