.

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Paradise 02.10.2018
    Piękna końcóweczka <3 no rozdział świetny, stracie Wiki z Sonią no, no, no :D Tam gdzieś Ci brakło "k" przy słowie "chłopak", tak mi mignęło. Ale jak dobrze, że w końcu wyznał jej miłość, myślałam, że się nie doczekam. Ciekawi mnie teraz reakcja Wiki, dalej będzie szła w zaparte czy też wyzna co naprawdę czuje. Wiadomo, leci 5 i czekam na więcej :)
  • Elorence 03.10.2018
    Ale Ty jesteś szybka! :D Kurczę!
    A czytałam tyle razy... Szkoda słów.
    Już nie mogłam tego tak przeciągać. Będzie się działo :D A raczej, mam nadzieję, że będzie się działo.
    Super, że wpadłaś :) Ściskam ciepło!
  • Paradise 03.10.2018
    Akurat wrzucałam swoje i zobaczyłam, że też wrzuciłaś :D
    Znam to, też czytam milion razy, a potem się okazuje, że jeszcze milion literówek i innych pierdół...
    Oj na pewno będzie się działo, co do tego, to nie mam najmniejszych wątpliwości :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie i również ściskam cieplutko, bo podobno w Polsce zimno :)
  • Elorence 03.10.2018
    Paradise, bardzo zimno :((
  • Minia215 03.10.2018
    Ja wylapalam więcej literówek. Końcówka mega.. Ale nie możesz dawać tylko jednego rozdziału dawaj po dwa od razu bo czekanie jest straszne...
  • Elorence 03.10.2018
    O zgrozo, musiałam być mega zmęczona, że czytałam "z pamięci" ;/
    Po dwa, jak ja długo piszę jeden xD Nie da się tak :)
  • jolka_ka 03.10.2018
    O takie do porannej kawy jak znalazł. W końcu pojawiło się magiczne słowo. I...
    ...też bym wytargała ją za kudły xD
  • Elorence 03.10.2018
    No widzisz :)
    Ja też, nie będę tego ukrywać :D
  • Minia215 03.10.2018
    Ta cała Sonia to to taka wredna..... Ugh :/ kiedyś miałam psa o tym imieniu..
  • Elorence 03.10.2018
    Pies miał lepszy charakter? :D
  • Minia215 03.10.2018
    Zdecydowanie..
  • candy 23.10.2018
    Hej! Dawno mnie tu nie było, ale wszystko nadrobiłam :D no to się porobiło, nagle zrobił nam się związek a tu BUUUM, Sonia wparowała. Choć myślałam, że ten cały melodramat potrwa dłużej, Aleks wie jak podbić serce kobiety xDD piąteczki wszędzie zostawiłam :)
  • Elorence 23.10.2018
    Hej, candy! Fajnie Cię tu widzieć :)
    Mam nadzieję, że jest to związane z Twoim powrotem do pisania.
    Ja mam już dość melodramatów xD Wychodzą mi jakieś telenowele. Trzeba ukrócić niektóre rzeczy.
    Pozdrawiam ciepło :)
  • candy 23.10.2018
    Elorence akurat dzisiaj zaczęłam skrobać coś nowego, ale nie wiem, czy coś z tego wyjdzie, bo ostatnio każdy mój pomysł wydawał mi się niewarty zaczynania. Pozdrawiam również <3
  • Elorence 23.10.2018
    candy, trzymam kciuki, że coś z tego wyjdzie! :D
  • candy 23.10.2018
    Elorence <3
  • Ritha 31.12.2018
    Wiktoria pokazała pazur, bardzo dobrze. Sonisława jest do odstrzału natychmiastowego, to trzeba mieć tupet, żeby do niego jeszcze przyłazić i podjudzać.

    „– Sonia rozmawiała z Olą. Tą Olą.” – typowa minipulantka. Najpierw robienie z siebie bidulki, a jak to nie pomaga – podjudzanie i szukanie posiłków, w myśl zasady, że nic tak nie wzmacnia jak wspólny wróg. TYPOWE. Nienawidzę takich panienek. Ale wisz co, Oli akurat powinno być na rękę, że Wiki jest z Aleksem, bo to oznacza, że nie będzie się kręcić koło Marcina.

    I jeszcze Aleks słucha tej pizdy… Wiesz co, więcej z tym Aleksem problemów niż pożytku. Wkurwił mnie.

    „Chłopa pociera twarz dłońmi, przeklinając pod nosem” – Chłopak*

    W sumie, żeby być tak całkiem fair, to w tej sytuacji (pomijając Sonię) chyba na jej miejscu zrezygnowałabym z pracy u Kasjana.

    „– Co to za przyjaciel, który czeka aż mi się noga powinie, żeby... – urywa, wzdychając ciężko” – dokładnie. Takich to na pęczki.

    O proszę, kocha ją. No dobrze, dobrze. Już mi się w głowie koleboce od tych intryg. Marcin zerwal z Olą. O Brunie cicho. Wciąż mnie ciekawi kto pobił Romka :P Remik se ćpa.
    Ja myślę, że Aleks powinien zabrać Wiki i powinni gdzieś wyjechać, na tydzień chociaż. Odciąć się od tej kołomyji.
  • Ritha 31.12.2018
    "Obiecuję, że ograniczę występowanie melodramatu w życiu Wiktorii :)" :DDD
  • Elorence 01.01.2019
    Ritha, muszę przestać składać obietnicę tego typu :D
    Sonisława do odstrzału - zgadzam się. Ola chce się zemścić, a przynajmniej próbuje. Sonia i Ola to jak dwie krople wody, jeśli chodzi o zachowanie.
    Ooo nie. Aleks Cię wkurzył :D
    Na pewno dowiesz się (spoiler) w 37 rozdziale, kto pobił Romka :D Właśnie go piszę i jest tam informacja na ten temat :D
    Może powinni wyjechać, ale wtedy mieliby nudne i łatwe życie :D
  • Marcin rozstal sie z Olą. Moze bedzie go wieeeecej.
    Aleks sie chujowo zachowal, stal jak ciele i Wiki musiala sama powiedziec wszystko Sonii. A Sonia i Ola to dziwne, zdeterminowane suki, sa jakos zaobsesjonowane na tych dwoch panow w niezdrowy dla siebie sposob. Nie wiem, dlaczego Aleks wierzy Sonii, rozmawia z nią za plecami Wiki, bardzo ble.
  • Elorence 06.01.2019
    No cóż, Marcin to nie jest typ, który łatwo odpuszcza.
    Sonia i Ola są podobne, mają te same cele. W osiągnięciu ich przeszkadza im Wiki, stąd ta próba manipulacji. Aleks zachował się okropnie. Ale Wiki wcale nie była lepsza. Są siebie warci :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania