Poprzednie częściChciałbym pragnąć.

Chciałbym

Chciałbym wiedzieć,

 

Czy te sny były snami,

Ile dla Ciebie znaczyły?

 

Czy moje łzy były szczere,

Widziałaś jak spływały po mej twarzy?

 

Czy moje spojrzenie wypełniała miłość,

A ty co w nim widziałaś?

 

Czy myśli chciały stać się słowami,

Ile z nich nie wypowiedziałem?

 

Czy wspomnienia są wspomnieniami,

Może jednak są marzeniami?

 

Czy już nie kocham Ciebie,

Może okłamuję siebie drugi raz?

 

Czy jeszcze pamiętam o Tobie,

Chyba jesteś już tylko przeszłością.

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • elenawest 30.03.2016
    Jakoś dawno nie czytałam twoich wierszy, za co przepraszam i pomimo, że mam wrażenie, że nadal piszesz o tym samym, to ten dzisiejszy tekst ma inny wydźwiźk, niż pozostałe i jakoś bardziej do mnie trafia. Powiedziałabym, że tak intymnie, budzi we mnie pewne wspomnienia, niekoniecznie miłe, ale też nie super przykre. Nastraja do refleksji nad pytaniem czy to co kiedyś czułam to faktycznie była miłość...
    5
  • Julka2001 30.03.2016
    O wspaniałe, tylko tyle potrafie o tym powiedziec. Trafiło do mnie, ja już wiem czemu:) 5!
  • Naatalka 30.03.2016
    o jejciu cudne
  • Neurotyk 30.03.2016
    Podobało mi się, te pytania, ode mnie dobre 4 :)
  • Neurotyk 30.03.2016
    Czy znasz Literkową Bitwę na Rymy na Opowi? Jeśli nie, zapraszamy na forum :)
  • NataliaO 30.03.2016
    Każdy ma inne odczucia czytając tekst, Elenawest nie ma wrażenia, Ty ciągle piszesz o tym samym i to w tych samych słowach. Mało jest czegoś nowego w wierszach, a stare słowa, które powtarzasz nie mają żadnego wydźwięku.
    Lubię tematykę śmierci i dużo o niej pisałam, ale zawierałam coś nowego, gryzłam, że tak powiem od innych stron, a Ty... To nie jest wspaniałe, niektóre teksty masz całkiem spoko, ale reszta to zepsuta machina, którą nie udaje Ci się naprawić bo ciągle tkwisz w tym samym miejscu. Zmień coś, spójrz na to od innej strony; Rzadko w Twoich wierszach odczuwam uczucia, miłość, to raczej żal i to taki przekoloryzowany ; Czytam Cię i szczerze to jest Twój najgorszy wiersz; 1.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania