Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Skryty 08.02.2018
    "czerwaone maki" - popraw literówkę
    Ogólnie dla mnie trochę nie brzmi ten wiersz. Wyczytałem z niego, że sny są takim bogatym stołem. Zostawiam 4 i lecę ocenić wcześniejszy!
  • Anonim 08.02.2018
    Spoko, pozdrawiam i dziekuję za literówkę ;-)
  • Pasja 08.02.2018
    Piękny obraz tęsknoty za chlebem. Ukazałaś głód i kiedy zamiast kłosòw złocistych ...

    czerwone maki...krew
    smutkiem kąsane
    pogardzone
    brzemię...spalone pola nie rodzą zboża.

    Bardzo mocny przekaz.
    Pozdrawiam ciepło
  • Anonim 09.02.2018
    Dzięki pasja ! :-) O to mi chodziło: napisać tym razem o chlebie, jak o dobru nie powszednim, choć jako pokarm takim jest i należy go doceniać bez względu na czas w jakim się znajdujemy :-) Pozdrawiam i fajnie, że udało Ci się dostrzec w tym wierszu te "mocniejsze" odniesienia :-)
  • Agnieszka Gu 08.02.2018
    Witam,
    Prostota widać teraz w modzie. Trudno ;)
    Gloryfikacja chleba, którego nie raz brakowało na nie jednym stole...
    "czerwone maki
    smutkiem kąsane" - ten fragment bardzo ładny, fruwał mi w wyobraźni.
    Pozdrawiam :)
  • Anonim 09.02.2018
    Dzięki Agnieszka :-) Zgadza się. Dzisiaj chleb to "norma" na stole, ale jak szybko w komsupcyjnym świecie, staje się czymś mało znaczacym. Rzadko spotykam już słowa, które swiadczą o szacunku do tego dobra, no może jeszcze wśród starszych ludzi...dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania