x

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • To smutne. Bardzo smutne. Ode mnie 5.
  • Mroczhna 16.09.2015
    No dobra, wszystko fajnie, ale jakie to ma nieść z sobą przesłanie? Co to wnosi nowego?
  • Slugalegionu 16.09.2015
    A musi?
  • Slugalegionu 16.09.2015
    1) Historię chłopaka, który zrobił coś (przecinek) czego nikt się nie spodziewał.
    2) Był raczej typem samotnika. Nie miał znajomych i nikt go za bardzo nie lubił. Raczej się z niego śmiali. ~ Powtórzenie "raczej"
    3) Ale nie wiem jakiej niestety. ~ Nie powinno zaczynać się zdania od "ale"
    4) Nikt nie znał jego myśli (przecinek) gdyż był zamknięty w sobie.
    5) Pewnego dnia nasz bohater szedł do szkoły (przecinek) tak jak zawsze.
    6) Były w nim dwie kobiety. Otworzył drzwi i wyciągnął jedną kobietę i odciągnął ją na bezpieczną odległość. ~ Powtórzenie "kobieta"
    7) Wrócił się po drugą (przecinek) lecz nie mógł odpiąć pasów. Po chwili udało mu się wyciągnąć drugą kobietę. ~ Powtórzenie "drugą" oraz "kobieta"
    8) Gdy już miał wracać (przecinek) samochód naglę wybuchł (przecinek) zabijając naszego bohatera. ~ naglę = nagle.
    9) Ma zakończenie takie jak i wiele innych... ~ Zbędne "i", ale tego akurat nie jestem pewien.
  • KarolaKorman 17.09.2015
    Fajnie, że piszesz tak bezpośrednio do czytelnika. To mi się podoba. Historia smutna, jak Twoje wszystkie. Błędy już wskazał Sakal. Warto skorzystać z jego rad :)
  • CrazyMaster 17.09.2015
    Mam przez ciebie traumę...
  • D4wid 17.09.2015
    Dlaczego?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania