Chłopak, który jeździ na wrotkach-WSTĘP

Mam na imię Ren. Mieszkam w niewielkim miasteczku o nazwie Shannon. Moje życie wygląda jak życie każdego nastolatka. Chodzę do szkoły, uczę się, pomagam w domu. Moi rodzice nie są zbyt bogaci, ale ich zarobki spokojnie wystarczają nam na życie. Jest jeszcze jedna sprawa... Coś, co sprawia, że z niecierpliwością czekam na każdy następny dzień. To moja wielka pasja, a jest nią jazda na wrotkach. Należę do klubu wrotkarskiego o nazwie Fire Fangs. Mieści się on w moim małym miasteczku. Siedziba klubu jest najbardziej wyróżniającym się obiektem w Shannon. Jest nią ogromna hala. To wszystko dlatego, że nasz klub słynie z niesamowitych tancerzy. Jest znany na całym świecie. Szkoda tylko, że nie z wyścigów...

Wracając do tego co znajduje się w hali. Na pewno przy samym wejściu rzuca się w oczy wielkie wrotkowisko przeznaczone dla tancerzy, ale dookoła niego jest moje królestwo. Trzykilometrowy, ogromny tor, na którym się ścigam. Tak, to właśnie wyścigi są moją pasją. Codziennie trenuje na tym torze żeby kiedyś wygrać najważniejszy wrotkarski wyścig - Destroyer. Nie jest on zwyczajnym wyścigiem. Tor, po którym przebiega jego trasa jest wyjątkowy. Każdy uczestnik musi się tam wykazać niezwykłymi umiejętnościami, aby przetrwać. Tak, nie każdy jest wstanie znieść trudy tego wyścigu, skakanie nad ogniem, przez ogniste obręcze, czy też uciekanie przed rekinami. To tylko niektóre z przygotowanych tam "atrakcji". Co roku organizatorzy przygotowują jakieś niespodzianki, a ja mam zamiar zrobić wszystko, żeby wystartować w tegorocznej edycji!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Emi Ayo 15.01.2017
    Tak sobie napisałam. xD jeśli Wam się spodoba, napiszę kolejne części.
  • Oia 15.01.2017
    Całkiem fajne. Pierwszy raz czytam coś o wrotkach. Narazie 5
  • Emi Ayo 15.01.2017
    Dziękuję. Tak sobie stwierdziłam ze napiszę coś normalnego chociaż ten wyścig z ogniem zbyt normalny chyba nie jest hehe
  • Oia 15.01.2017
    Emi Ayo Tylko troszkę
  • Adam T 16.01.2017
    Fajny pomysł:) Trzymam kciuki:) Pięć
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Dziękuję :D
  • Pasja 16.01.2017
    Można fajnie pisać, nawet o wrotkach. Czekam na c.d:-)5
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Dziękuję: )
  • Tanaris 16.01.2017
    Kolejne bardzo fajne opowiadanie, 5 ^*^
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Dziękuję :)
  • Freya 16.01.2017
    "Codziennie trenuje na tym torze" - trenuję
    "Tak, nie każdy jest wstanie znieść" - w stanie
    Nawiązujesz do jakiejś gry albo książki, ale nie ma w tym niczego złego, ponieważ liczy się to, w jaki sposób poprowadzisz fabułę. heyka ;)
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Ostatnio ktoś mi zwrócił uwage ze mam pisać wstanie a nie w stanie... A do jakiej? Bo szczerze nie czytałam ani nie grałam w nic o wrotkach ale zdaje sobie sprawe że pewnie istnieją książki o takich tematach.
  • motomrówka 16.01.2017
    Temat wdzięczny, niebanalny, tylko nie zmień tego, na litość, w jakieś Igrzyska Śmierci ;) Jestem bardzo ciekawa, co dalej, dziś - 5.
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Nie spokojnie.Ma to sie skupić głównie na sporcie ;)
  • Emi Ayo 16.01.2017
    I dziękuję za ocenę: )
  • Freya 16.01.2017
    Tu chodzi o kontekst;
    wstanie - kiedyś wstanie, ktoś wstaje, wstawać, wstajemy itp.
    w stanie - być zdolnym do czegoś, być gotowym itd. ;)
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Aha. Juz rozumiem ;) dziękuję za radę.
  • Tina12 16.01.2017
    Pierwszy raz czytam coś o wrotkach. I jestem mile zaskoczona.
    5
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Dziękuję:D
  • Arisu 16.01.2017
    Na tym niebezpiecznym torze może być całkiem ciekawie. Fajne opowiadanko (pomimo, że fanką wrotek nie jestem).
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Dziękuję. Ja jeżdżę na rolkach, ale wzięło mnie na napisanie o wrotkach hehe.
  • Krystian244 16.01.2017
    Fajna odskocznia 5.
  • Emi Ayo 16.01.2017
    Dziekuje :) tak chciałam sobie zrobić przerwe od pisania ale wczoraj tak jakoś mnie ja to wzięło
  • honciabiedroncia 17.01.2017
    Ale mnie zainteresowałaś, uwielbiam opowiadania oraz wrotki/rolki też deskorolki (fiszki) Czekam na dalszy rozwój akcji!!! Pisz dalej bo jestem bardzo ciekawa co dalej się wydarzy <3. Życzę "szybkiej' weny do pisania tego dalej. Powodzenia masz 5 gdybym mogła dałabym więcej no ale cóż <3
  • Emi Ayo 17.01.2017
    Dziękuję <3 też uwielbiam wszelkiego rodzaju pojazdy xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania