q

q

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • ówczesny 16.05.2017
    Neuro, wspaniały wiersz.
  • Neurotyk 07.06.2017
    Dzięki za komentarz, ówczesny niedoczesny.
  • Karawan 16.05.2017
    I te, co dać ci chciałem – uschnął. literówka? (ten!) Reszta...Bardzo dziękuję !! Czasem brak jednak skali i żąłuję, ze nie mogę więcej niż tylko 5. Dzięki!
  • small crime 16.05.2017
    "I nawet kwiaty tam iskrzyły
    – objęte nocy czarną pustką.
    I te, co ci dawałem – zgniły.
    I te, co dać ci chciałem – uschną."

    Świetny fragment. Dawno żaden wiersz mnie tak nie urzekł. Lepiej nie można było tego ująć.
    5. Niestety tylko 5 :/
  • Ramzes 17.05.2017
    Jeden z lepszych wierszy jakie czytałem na opowi, spokojnie mógłbyś nim wojować przy większym gronie odbiorców. 5
  • Neurotyk 17.05.2017
    Taaa, wierszy nie czytałeś skoro uważasz, ze to jest dobre:)

    Bez urazy, Kochani, ale poziom dyletantctwa w kwestii poezji bije rekordy :)

    Czytajcie wiersze! Nie Nełra - ja tworzę wyroby wkerszopodobne a Wy dajecie sie na to nabrać.
  • Neurotyk 17.05.2017
    #Wierszopodobne
  • Ramzes 17.05.2017
    Neurotyk Wiesz, oceniam te "wiersze", które mi się podobają, nie pouczam nikogo w innych kwestiach, bo nie posiadam aż takiej wiedzy. Ciężko teraz coś powiedzieć skoro sam autor ma takie zdanie na temat swojego dzieła.
  • Neurotyk 17.05.2017
    Ramzes, nie trzeba nic mówić tylko czytać wiersze, ale nie na Opowi :) Gdybym czytał na poważnie wiersze na Opowi – zostałbym wtórnym analfabetą :) Na Opowi czytam wierszyki z "przymrożeniem oka". Szok :)
  • Ramzes 17.05.2017
    Neurotyk Więc zmienię swój komentarz - twój "wiersz" jest słaby ale mi się osobiście bardzo podoba. ;)
  • Pasja 17.05.2017
    Neurotyk kiedyś były wyroby czekoladopodobne. Ustawiały się po nie kolejki, ba nawet były towarem spod lady. Nie bądź taki skromny, bo czasem kopia jest lepsza od oryginału. A nawiązując do twojego wiersza to zwyczajne strofy o miłości dla której nie warto tworzyć. Lekki ruch skrzydeł motyla potrafi takie ciężkie góry wspomnień rozwalić. Bez urazy ale nabieranie czytelników to jest trochę nie fair. Więc wyszła niezła ramota. Nie oceniam chociaż to też jakiś literacki gatunek. :-)
  • Neurotyk 17.05.2017
    Wgooglujcie polska poezja współczesna
  • Enchanteuse 17.05.2017
    No dobra. Definicji poezji jest wiele, ale żadna nie mówi o tym , że nie można pisać lekko i żartobliwie. A poza tym, każdy gdzieś kiedyś zaczyna - nie ma co splatać laurów ani zupełnie degradować.
    Jesteś niepotrzebnie skromny, Neurotyku :)
  • Anonim 17.05.2017
    polecam
    poczytać helikopter.
  • Marzycielka29 17.05.2017
    To jest piękne. 5
  • Pan Buczybór 17.05.2017
    Ta. Neurotykowe. Smaczne i lekkie w odbiorze. 5
  • Neurotyk 17.05.2017
    Bucz, po raz kolejny wchodzisz mi w dupę i to bez wazeliny!
  • Pan Buczybór 17.05.2017
    Neurotyk Od tego chyba jestem
  • Karawan 17.05.2017
    Panie Neuro. Po pierwsze primo to nieważne co ważne ale co się komu podoba - taka definicyjka sztuki i Sztuki. Po drugie primo przestań Pan marudzić - Naród żąda i oczekuje - Pan piszesz albo nie i już. A po trzecie primo ani mnie ani innym nie zmienisz Pan zdania o sobie nawet jeśli zaczniesz na nas bluzgać, bo to nasze a nie Pańskie są odczucia. Ergo na gusta rady ni ma! Pozdrawiam i nadal z uporem twierdzę, że Pańskie utwory tu zmieszczane mnie się czasem (bo nie wszystkie) podobają i dlatemu ośmielam się je nie tylko czytać ale i dawać temu wyraz pisany za co serdecznie przepraszam ale wcale nie żałuję! ;)
  • Shemore 18.05.2017
    Nie pamiętam, kiedy ostatnio udało mi się wejść w utwór, jak się udało w tym przypadku. Dziękuję.
  • Neurotyk 17.06.2017
    Dzieki za mile komentarzyki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania