...

...

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • persse 21.09.2014
    Już widze powtórzenie, nice ;)
  • Ciekawe o czym będzie
  • persse 21.09.2014
    Też się zastanawiam :P. Napisałam to dawno i dopiero teraz wygrzebałam.
  • Tynina 21.09.2014
    Przeczytane
  • persse 21.09.2014
    Fajnie, a może dodasz coś więcej, Tynina?
  • Tynina 21.09.2014
    Nie porwało mnie, ale też nie ma cię czego czepiać, więc tylko melduje, że jedna osoba więcej przeczytała ;)
  • persse 21.09.2014
    No spoko :) Nie ma? A nie widziałaś tych powtórzeń? XD
  • Tynina 21.09.2014
    Eeee do błędów, typu interpunkcja, ortografia, powtórzenia nie ma się co przyczepiać, bo i tak mało kto nad tym pracuje :)
    Nie ma co pisać o tym w komentarzach, bo potem ludzie odbierają to jako hejt...no chyba, że ktoś na prawdę zasługuje na rzucenie w niego słownikiem, wtedy czasem zwracam na to uwagę w komentarzu, ale to tylko czasem, bo ja z zasady przyczepna nie jestem.
    Im ładniejszy język tym opowiadanie wydaje się ciekawsze i łatwiej się je czyta, więc faktycznie może jak wzbogacisz swój język, będą one bardziej wciągające.
    (Przeczytałam jak na razie tylko jeden twój tekst, więc nie mówię o całości tylko konkretnie o tym jednym)
  • Monia999 21.09.2014
    Masz fajny styl. Na razie nie mogę powiedzieć czy opowiadanie mi się podobało, bo za krótkie :D
  • Nikey 21.09.2014
    Bardzo fajny początek. :)
  • xnobodyperfectx 24.09.2014
    Jak na prolog chyba jakieś za spokojne. :) Jak poprzedniczka, nie porwało, jednakże jestem nawet zaciekawiona co będzie dalej. Jak dla mnie wypowiedzi tego chłopaka/ mężczyzny (?) są trochę co do treści za łagodne odnosząc się do opisanych emocji, które w nim grają podczas wypowiadania tych słów. Zajrzę po kolejną. :)
  • persse 24.09.2014
    xnobodyperfectx rozumiem o co ci chodzi. Widze dużo błędów i te niezgodności, jednak napiałam to już dawno ;p A dodałam, bo nie mam gdzie już tego upchać i podoba mi się nawet :)
  • xnobodyperfectx 24.09.2014
    persse dobrze Cię rozumiem. Moje pierwsze opowiadanie przez bodajże 8 pierwszych części tak kuleje, że mi teraz wstyd. Jednak chcę je niedługo dodać, co za tym idzie muszę je choć trochę poprawić (o matko) co pała do mnie wielką nie chęcią. Chociaż, zaczęłam je w kwietniu tego roku to widzę u siebie wielki progres. Jednak pomimo moich (moim zdaniem licznych błędów) opowiadanie przyjęło się zaskakująco dobrze. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania