.

 

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Aisak 07.09.2018
    ten mam wiersz o chochole.
    ale jest rymowany, no i sylanby mi sie rozjedżają.
    kurde.
    człowiek weź pomósz xD
  • betti 07.09.2018
    Poproś, Nachszona tym razem, przecież Pan Gęś zna się jak nikt...
  • Aisak 07.09.2018
    jejku, ale po co te sceny zazdrości, napisz po prostu, że nie xDDD
  • betti 07.09.2018
    Aisak to nie są sceny zazdrości, jedynie pokora wobec geniuszu. Nie wiem dlaczego odczytujesz tylko w jedną stronę i to tę, która najbardziej Ci pasuje. Po co ma poprawiać Ci ktoś, o kim ciągle piszesz, że się nie zna na poezji, jeżeli może zrobić to fachowiec?
  • Aisak 07.09.2018
    masz rację.
    Ale nie poproszę Pana Gęsia.
    sama poprawię.
    Kiedyś.
  • betti 07.09.2018
    Aisak gdzie to masz?
  • Aisak 08.09.2018
    yetti, ale wiesz wyzywamy się, ublliżamy, świetnie się bawimy, jak mi poprawisz tekst (drugi raz), to będę zmuszona zaprzestania nazywania cię Andrzejem, a bardzo to lubię :]
    Także dziękuję za chęci, ale muszę sama.
    Może kiedyś mi się uda...
  • Keraj 07.09.2018
    Całe szczęście nie każdy upadek kończy się tak tragicznie. 5
  • betti 07.09.2018
    Masz rację, Jarek. Dzięki za komentarz.
  • jolka_ka 08.09.2018
    Słaba średnia, nijak nie odzwierciedla poziomu/treści. Dokładam pięć, w szczególności za pierwszą strofkę.
    Btw. Gdzieś w odmętach komentarzy doczytałam, że jesteśmy z tego samego miasta. Prawie ; )
    Pozdrawiam.
  • betti 09.09.2018
    Cieszę się, Jola, fajnie spotkać kogoś ze swoich stron.

    Pozdrawiam.
  • rubio 08.09.2018
    "aż rzeczywistość zmieni barwy

    ze szlachetnej na własną " - a nie barwę?
    Przy czym cytuję to nie dlatego, a dlatego, że mi się spodobało.
    średnią Ci podwyższę.
  • betti 09.09.2018
    Dzięki rubio, że jesteś.

    Pozdrawiam.
  • kalaallisut 08.09.2018
    Upadek czasami jest dobry bo jednak budzi z letargu, marazmu. Mi akurat 1 i 3 przypadła do gustu.
  • betti 09.09.2018
    Dziękuję kalaallisut, milo Ciebie gościć.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 09.09.2018
    Sama przewrotka nie jest taka groźna. Ważne żeby się przewrócić na właściwe miejsce. Np; na ''trampolinę'' (nawet stojącą na dnie)To wtedy jest szansa odbicia. Gorsze nieustanne spadanie..... ''barwy'' → człek nie jest jednoznaczny.
    ''ze szlachetnej na własną'' → ''cudze chwalicie swego nie znacie'' co z tego że szlachetnością, ma dusza obleczona, skoro cudza to szata, nie prawdziwie moja / demon wybiera ludzi bez wyraźnej tożsamości. Takie to moje subiektywnie spojrzenie. Pozdrawiam.
  • betti 09.09.2018
    Dzięki DD, że zadałeś sobie trud. Doceniam.

    Pozdrawiam.
  • Nachszon 10.09.2018
    A gdyby wyrzucić pierwsze "czasami"? Pytanie, czy demon zatraci się i zostawi człowieka, czy zatańczy z człowiekiem i zatracą się razem, czy zatraci człowieka, ale sam przeżyje? Wybieram ostatnią opcję. To bolesne, jak człowiek przestaje widzieć barwy świata (zaklinać rzeczywistość w sposób negatywny).
  • betti 11.09.2018
    Można i drugie czasami wyrzucić... jak kto woli.
  • Nachszon 11.09.2018
    Pierwsze (słowo) czasami. To synekdocha, a dokładnie pars pro toto. Jak na tzw poetkę to cienko się orientujesz. Jednak słaba jesteś.
  • betti 11.09.2018
    Nachszon rozbawiłeś mnie, dzięki.
  • Nachszon 11.09.2018
    Bardzo cenna umiejętność śmiać się z samej siebie. Za to to Cię podziwiam.
  • betti 11.09.2018
    Nachszon ja nie twierdzę, że się śmieję, po prostu poczułam się rozbawiona, to różnica. Jak się cieszę, że mnie podziwiasz, aż się wzruszyłam, naprawdę. Nie trzeba było... ale skoro jest, to dzięki, jesteś kochany...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania